Toon posts:

Philips DSS370 speakers USB onder XP probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een nieuwe pc (Acer Aspire T310) hierop wil ik mijn "oude" Philips DDS370, digitale USB speakers gebruiken. Op mijn vorige pc was dit (ook onder xp) geen enkel probleem, maar nu krijg ik in apparaatbeheer telkens de melding: errorcode 10, het apparaat start niet op.

Wissel van usbpoort helpt niet. De software die ik bij de speakers heb zijn voor 98 of Me, op internet zijn geen nieuwe drivers te vinden.

Heeft iemand een idee hoe dat kan komen?

Verwijderd

Topicstarter
(n)iemand?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:39
Moet je niet eerst de drivers installeren en dan pas het apparaat in de usb pluggen :?

Verwijderd

Topicstarter
dat is tot nog toe nog nooit nodig geweest nee.....oudere apparaten herkent windows vanzelf wel hoor.....zoals bijvoorbeeld je printer....webcam....toetsenbord.. dan installeer je toch ook niet eerst de drivers?!

in ieder geval; er bestaan (voor zover ik kan naagaan) voor deze speakers géén drivers voor xp

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 16:28

voz

De echte kenner

Probeer eens legacy/DOS USB support uit te zetten in het BIOS, installeer de nieuwste chipset drivers voor je SiS chipset en probeer het dan nog eens? Als het niet werkt kun je de speakers altijd nog analoog aansluiten. En vergeet de adapter niet!

Systeemspecs
PV Installatie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de speakers nu analoog (met adpater :-) ) aangesloten op de geluidskaart en we hebben geluid!

Nu is het alleen zo dat ik het geluid niet harder en of zachter kan zetten met de knoppen op de speakers (drukknoppen geen draai) is hier (n)iets aan te doen?

Verwijderd

Voor diegene die net als ik door problemen met deze schitterende boxen toch hier op deze oude topic terecht komen hierbij de oplossing om je DSS350 en DSS370 boxen aan de praat te krijgen:

Zet in de Bios de geluidskaart uit: deze komt in conflict met deze boxen die zelstandig werken en dee kaart dus niet nodig hebbben!!!!

veel luisterplezier

Fighting :)

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:13

nFo

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:07:
Voor diegene die net als ik door problemen met deze schitterende boxen toch hier op deze oude topic terecht komen hierbij de oplossing om je DSS350 en DSS370 boxen aan de praat te krijgen:

Zet in de Bios de geluidskaart uit: deze komt in conflict met deze boxen die zelstandig werken en dee kaart dus niet nodig hebbben!!!!

veel luisterplezier

Fighting :)
Bedankt, doet het weer. :)
Heeft mijn zus ook weer geluid.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 19-01-2006 18:52 ]

Pagina: 1