Toon posts:

[MSN] Fout 0x81000370; hoe op te lossen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
sinds kort wil mijn msn messenger niet meer connecten. Ik krijg telkens de foutcode 0x81000370 ofzo... Als ik dan de fout wil oplossen (via de service die msn aanboed) werkt die service ofwel niet, ofwel zegt hij dat er een probleem is met de connectie.
Dit probleem is al een tijdje bezig, heb al een maand ofzo dat ik telken 2x of meer moeten proberen alvorens ik kan connecten. Telkens diezelfde foutmelding, maar toen werkte het wel na een paar keer.

Wat ik geprobeert heb:
-alle connectiesettings
-verbinding testen (in verbindingen-menu bij msn), daar krijgt hij connectie
-msn verwijderd
-6.2 erop , 7.0 erop
-inloggen via web-msn lukt wel
-...

ff specs:
-Win XP sp2
-maand of 2 geleden clean install gedaan
-...

Hopelijk kunnen jullie ff helpen

Verwijderd

msn = ms he, heb ik hier ook last van maar locht wel in. anders eraf en weer op nieuw installeren.

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 13:34

mickjuh

Good news everyone!

Is dat niet de foutmelding van een verkeerd ingevoerd wachtwoord?

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:33
Genoeg topics over lijkt mij

Zoek!

:*)

[ Voor 8% gewijzigd door Evos op 03-01-2005 16:49 ]

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:46:
msn = ms he, heb ik hier ook last van maar locht wel in. anders eraf en weer op nieuw installeren.
Is dat nu een verkapte troll of niet :? . In ieder geval, installeer het eens opnieuw, en heb je wel zeker de laatste versie?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

is 't niet iets met proxies ?

Verwijderd

Nee, het is een virus.
Modbreak:Deze niet-onderbouwde berichten blijven ongewenst op GoT

[ Voor 62% gewijzigd door Spider.007 op 03-01-2005 22:34 ]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:08

NoTimeRemains

I know

ja wat voor virus dan?
doe is uitleggen...

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor een virus is dat dan? ik ga morgen eens volledig scannen en zien dat ik iets vind.
Heb ook de search gebruikt, maar dat heeft nies geholpen. Er stond ergens een oplossing aangegeven (iets dat je in run moest typen, maar dat heeft niet geholpen)
Heb ondertussen trillian afgehaald, maar dat krijg ik niet onmiddelijk aan de praat...

Een vriendin heeft wel net ff onder mijn naam ingelogd bij msn en dat werkte onmiddelijk.

Nog ieand andere ideeen buiten een virus? Morgen laat ik weten of ik een virus gevonden heb.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:35:
Wat voor een virus is dat dan? ik ga morgen eens volledig scannen en zien dat ik iets vind.
Heb ook de search gebruikt, maar dat heeft nies geholpen.
Kijk hier eens tussen: [google=0X81000370] [search=0X81000370]
Er stond ergens een oplossing aangegeven (iets dat je in run moest typen, maar dat heeft niet geholpen)
Wat heb je precies gedaan dan?
Heb ondertussen trillian afgehaald, maar dat krijg ik niet onmiddelijk aan de praat...
Wat 'krijg je niet aan de praat'? Trillian heb ik naar volledige tevredenheid gedraaid hier zonder problemen?
Een vriendin heeft wel net ff onder mijn naam ingelogd bij msn en dat werkte onmiddelijk.

Nog ieand andere ideeen buiten een virus? Morgen laat ik weten of ik een virus gevonden heb.
Heb je ditzelfde probleem op een andere PC ook?
probleem met msn > [MSN] Fout 0x81000370; hoe op te lossen? *

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 03-01-2005 22:40 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 13:34

mickjuh

Good news everyone!

Hebben jullie allebei hetzelfde domein aan het eind? Of gewoon allebei een Hotmail?

Verwijderd

HIValicious schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:05:
ja wat voor virus dan?
doe is uitleggen...
Sorry, ik heb alleen maar heel vluchtig gekeken. Ik had het over deze thread.
Trouwens: als je een programma geinstalleerd hebt genaamd privoxy, probeer het dan eens wanneer je dat programma gedeïnstalleerd hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 10:57 ]

Pagina: 1