Wat mij betreft wel, ik ben er dan gewoon. Hoop dat er meerderen komen...Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:57:
dus morgen om 3 uur?
Henesys?
Free market?
channel 6?
Verwijderd
laten we dan afspreken dat we gewoon de de normale free market ingaan, en niet allemaal triest gaan doen en verstoppen in een verdere free market 
voor de rest is maple story helemaal vol, na 10+ keer proberen lukt het nog steeds niet.....
welke kk aap van maple story maakt nou ook channel 1 en 2 dood
@btw Amras.....
vanaf lvl 30, waar kan ik gaan trainen?
en zeg geen wild boars aub
@kan er eindelijk in =]
@het kwam onverw8, maar ik heb mijn hard candy verkocht, voor 200k.......
kga denk ik mijn wizard wand maar voor 150 ofzo verkopen, want voor 200k koopt niemand hem >.> , en ik geef ze groot gelijk:P
kheb nu dus 9XX k en kan dus alvast wat lvl 30+ shit kopen =]
Wanted:
-Dark Burgler
-Red of Green Knucklevest
en natuurlijk Gephart =]
hoeveel zal ik ongevoor voor die sht apart moet geven Amras???
afgezien van Gephart dan(die weet ik nu wel:P)
@wow.......
kheb mijn wiz. wand kunnen verkopen voor 175k, en dat betekent dus dat ik eindelijk na 4 chars EINDELIJK MILJONAIR BEN
voor de rest is maple story helemaal vol, na 10+ keer proberen lukt het nog steeds niet.....
welke kk aap van maple story maakt nou ook channel 1 en 2 dood
@btw Amras.....
@kan er eindelijk in =]
@het kwam onverw8, maar ik heb mijn hard candy verkocht, voor 200k.......
kga denk ik mijn wizard wand maar voor 150 ofzo verkopen, want voor 200k koopt niemand hem >.> , en ik geef ze groot gelijk:P
kheb nu dus 9XX k en kan dus alvast wat lvl 30+ shit kopen =]
Wanted:
-Dark Burgler
-Red of Green Knucklevest
en natuurlijk Gephart =]
hoeveel zal ik ongevoor voor die sht apart moet geven Amras???
afgezien van Gephart dan(die weet ik nu wel:P)
@wow.......
kheb mijn wiz. wand kunnen verkopen voor 175k, en dat betekent dus dat ik eindelijk na 4 chars EINDELIJK MILJONAIR BEN
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 00:46 ]
Wild boars is toch echt de place to be vanaf level 30, die kun je 5 levels lang gaan slaan.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:39:
@btw Amras.....
Hier heb ik er 1 van te koop, 50k is ie van jou.Wanted:
- Green Knucklevest
EDIT: OMG, lekker tijdstip zeg...
/me Amras gaat eens lekker slapen.
[ Voor 10% gewijzigd door Amras op 23-01-2005 03:59 ]
Verwijderd
tuurlijk ik kom ookAmras schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:02:
[...]
Wat mij betreft wel, ik ben er dan gewoon. Hoop dat er meerderen komen...
Verwijderd
Amras schreef op zondag 23 januari 2005 @ 03:52:
[...]
Wild boars is toch echt de place to be vanaf level 30, die kun je 5 levels lang gaan slaan.
[...]
Hier heb ik er 1 van te koop, 50k is ie van jou.
EDIT: OMG, lekker tijdstip zeg...
/me Amras gaat eens lekker slapen.
oke, die koop ik zometeen van je bij meeting
EHm misschien kan ik niet komen andere verplichtingen. maar als ik kom dan zijn jullie natuurlijk vrij om een beginner te helpen. Kom maar met die ITEMS
moet je vooral zo beginnenKraveN schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:32:
EHm misschien kan ik niet komen andere verplichtingen. maar als ik kom dan zijn jullie natuurlijk vrij om een beginner te helpen. Kom maar met die ITEMS

-Te huur
Even snel de MushMomMeeting filmpje
chaos niet te weinig
http://aspex.bigasp.net/maplestory/mushmommeeting.avi
chaos niet te weinig
http://aspex.bigasp.net/maplestory/mushmommeeting.avi
Verwijderd

ff snel in elkaar geprutst, zet hem in je sig, print 'm uit, druk er een sticker van of hang hem zoals ik boven je bed.
Verwijderd
lol kheb het filmpje goed bekeken, en in het begin zie je mij met zo een knuppeltje helemaal rechts triest doen me Diox:P
en gingen dus beide tegelijk dood toen ze sprong:P
@nice sig.:P
@btw er waren 4 dood;)
-peikje en bengel =links
-Diox en ik in 1 poppetje helemaal rechs;)
en gingen dus beide tegelijk dood toen ze sprong:P
@nice sig.:P
@btw er waren 4 dood;)
-peikje en bengel =links
-Diox en ik in 1 poppetje helemaal rechs;)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 16:56 ]
Netjes!!! Die heb ik in m'n sig op sleepywood.net...Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:48:
[afbeelding]
ff snel in elkaar geprutst, zet hem in je sig, print 'm uit, druk er een sticker van of hang hem zoals ik boven je bed.
Op sleepywood loopt er ondertussen ook een draadje over de Dutch Beanie Gang: hier.
Meeting was echt fet, zker nog een keer doen
Met de hele beanie gang door henesys lopen en pig beach was een mooi gezicht
Het filmpje is ook mooi gelukt 
Daarna nog ff met een paar mensen gaan Dark Golem hunten
was ook leuk.
Daarna nog ff met een paar mensen gaan Dark Golem hunten
Zo ff jouw tekst schaamteloos gejatAmras schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:16:
Zoow, die meeting was zeer geslaagd! Een goede opkomst, mede doordat we meer nederlanders hadden uitgenodigd die eigenlijk niet op GoT zitten. Maar het is ook niks om er met z'n tienen te staan. Als Dutch Beanie Clan hebben we Piggy Beach, Perion en andere plekken invaded! Een kleine indicatie:
[afbeelding]

Meeting staat nu dus in de startpost
offtopic:
Eyy.. een edit knopje

Eyy.. een edit knopje

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 19:22 ]
het was zeker geslaagd ! Alleen heb er wel van geleerd dat ik nog een hoop mag oefenen want als level 19 met de rest bijna 40 + lkun je weinig daarom ging ik ook dood
2 keer
. Maar next time better. Vond het wel gaaf om met 25 man ff door paar stukken map heenlopen en de rest van de spelers zo iets had van WTF 
greetz Peik
greetz Peik
Verwijderd
Damn, wish i was there. Ik heb het al lang niet meer gespeelt. Maar wou wel ff meelopen met me lvl 25 archer.
Laat maar niet meer nodig heb het al weggedit wat hier eerst stond
[ Voor 78% gewijzigd door Rynji op 23-01-2005 20:44 . Reden: Het was niet meer nodig wat er stond ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
volgende keer ben ik er 
heb vandaag pas een character kunnen maken nadat ik sinds gister de hele dag niet op de server kon komen.
heb vandaag pas een character kunnen maken nadat ik sinds gister de hele dag niet op de server kon komen.
w00t . Was ff naar boswortel en solaufein gegaan ik kil me eerste 3 crocos ooit dropt het opeens een moonlight
Verwijderd
Man, net een nieuwe hack gezien voor een lightning mage. Deze is echt te erg
Zijn bereik was het hele scherm en alles wat er gedropped werd wer netjes naast hem neer gelegd op een stappel. Een zoon ventje die ineen keer een heel scherm kaapt.
Heb in elk geval een paar screenies gemaakt, die gaan over een week naar de makers, geen idee of die gozer (zelf zijn hack geschreven), de mogelijkheid heeft om mijn account te hacken. Gewoon omdat hij er zin in heeft.
Hoop dat jullie er niet mee te maken krijgen. want deze is echt irritant, zo erg dat ik maar besloten heb om er mee op te houden voor vanavond.
Zijn bereik was het hele scherm en alles wat er gedropped werd wer netjes naast hem neer gelegd op een stappel. Een zoon ventje die ineen keer een heel scherm kaapt.
Heb in elk geval een paar screenies gemaakt, die gaan over een week naar de makers, geen idee of die gozer (zelf zijn hack geschreven), de mogelijkheid heeft om mijn account te hacken. Gewoon omdat hij er zin in heeft.
Hoop dat jullie er niet mee te maken krijgen. want deze is echt irritant, zo erg dat ik maar besloten heb om er mee op te houden voor vanavond.
edit antwoord op mijn vraag al gevonden 
Iemand een green legoler lvl 35 dex 115 kopen Bowman ?
Iemand een green legoler lvl 35 dex 115 kopen Bowman ?
[ Voor 125% gewijzigd door KraveN op 24-01-2005 14:16 ]
Verwijderd
Je kan toch niet vanuit je eigen account die van iemand anders hacken? Tenminste als het kan (zonder keylogger), dan kan dat ook buiten het spel. Want dan moet de hacker met je gebruikersnaam naar de database op de MapleStory server. (wachtwoord staat niet lokaal en die wordt ook niet in het geheugen gezet (zonder keylogger etc), toch?)Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:02:
Man, net een nieuwe hack gezien voor een lightning mage. Deze is echt te erg![]()
Hoe dan ook, ik voel me veilig
Verwijderd
Ik had een vraagje: ik ben nu lvl 30 cleric geworden. Hoe kan ik mijn skillpoints het beste verdelen? Waar kan ik het beste lvlen?
Ik heb een chronisch gebrek aan mesos. Mana elixers zijn niet meer voldoende, dus koop ik nu fresh water in de sauna van sleepywood. Ben ik nu de enige die dit probleem heeft? En kan iemand mij een leuke pinter verkopen voor een vriendelijke prijs?
Ik heb een chronisch gebrek aan mesos. Mana elixers zijn niet meer voldoende, dus koop ik nu fresh water in de sauna van sleepywood. Ben ik nu de enige die dit probleem heeft? En kan iemand mij een leuke pinter verkopen voor een vriendelijke prijs?
wat is het doel van al die letters eigenlijk? ik had er namelijk aardig wat en heb ze maar verkocht want geld is altijd nodig.
ben nu level 12 swordsman
vergeleken met de meesten van jullie nog erg laag maar ik kom eraan
ben nu level 12 swordsman
Verwijderd
Die letters kan je in de kerstboom hangen, het is nog iets van rond de kerst. Net als de snowboards die je hier en daar nog ziet. De boom staat nog steeds in Ellinia (naast taxi).odan schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:14:
wat is het doel van al die letters eigenlijk? ik had er namelijk aardig wat en heb ze maar verkocht want geld is altijd nodig.
ben nu level 12 swordsmanvergeleken met de meesten van jullie nog erg laag maar ik kom eraan
@sparood
Over de meso's. Dat heb ik ook
Verwijderd
moet ik beginnen met heal or holy arrow?
Kan iemand mij een strategie geven voor puntenverdeling van 30 tot 40?
Kan iemand mij een strategie geven voor puntenverdeling van 30 tot 40?
Ik volg deze handleiding !
http://db.gamefaqs.com/co...file/maple_story_mage.txt
Misschien het bekijken waard
trouwens een andere vraag wat kan je met al die ores doen ? Mijn inventory zit bijna vol met alleen maar ore. En ik heb net ook een amok tafel gevonden en heb amok pieces maar wat kan ik ermee
.
http://db.gamefaqs.com/co...file/maple_story_mage.txt
Misschien het bekijken waard
trouwens een andere vraag wat kan je met al die ores doen ? Mijn inventory zit bijna vol met alleen maar ore. En ik heb net ook een amok tafel gevonden en heb amok pieces maar wat kan ik ermee
[ Voor 45% gewijzigd door KraveN op 24-01-2005 15:09 ]
Verwijderd
Als eerste moet je nooit vergeten dat je je eigen karakter aan het opbouwen bent. Maar voor een cleric zie je toch vaak dat ze gaan voor het maxen van heal. Als je dit goed doet, dan heb je max heal op lvl 40. Je kunt ook je heal op lvl 1 laten staan en je arrow maxen, heb ik niet gedaan en kan je dus niet vertellen of dit uiteindelijk op lvl 40 beter is dan claw. (moet wel zeggen dat ik die nu toch wel een beetje zat aan het worden ben).Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:02:
Ik had een vraagje: ik ben nu lvl 30 cleric geworden. Hoe kan ik mijn skillpoints het beste verdelen? Waar kan ik het beste lvlen?
Na lvl 40 heb je de volgende opties
Max holy-arrow voor een tweede manier van aanvallen, de arrow is effectief tegen een groot aantal monsters. Dit is het pad dat ik ga volgen.
Omdat ik veel solo speel ben ik van plan om daarna zowel MP-eater en Invincible naar hun max toe te brengen. Maar speel je veel in een party dan raad ik je aan om tegen die tijd Bless eens leven in te blazen.
Oh, ik heb toen ik laag 30 was ook 1 skillpoint in teleport gestopt, die helpt je soms uit lastige situaties.
Mijn gang naar lvl 70 is dus: Max heal, max holy-arrow, max invincible/max MP-eater. Dat laatste daar ben ik nog niet uit, maar ik heb nog ff.
-----------------
ps. gelukkig heb ik je probleem met meso niet
Verwijderd
ik heb een lv 16 thief gemaakt en nu is de vraag is nible body een beetje van belang of niet want het lijkt mij een beetje nutteloos
Nimble body is zeker van belang! Het verhoogt je accuracy, waardoor je monsters van een hoger level beter kunt raken, en je avoidability, waardoor je monsters beter kunt 'ontwijken' en ze je dus missen. Deze skill moet je zeker weten maxen!!Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:12:
ik heb een lv 16 thief gemaakt en nu is de vraag is nible body een beetje van belang of niet want het lijkt mij een beetje nutteloos
Verwijderd
aangezien ik hier veel leuke reacties lees over de meeting, en op SW.net veel nl-ers zag die er ook wilde komen maar niet vaak op Got komen......
misschien een idee deze/dit week (end) nog 1 te houden
???????
@ sleepywood ????
lekker gezellig door de ant tunnels wandelen, of naar dark golems =]
en als mensen zin hebben proberen de tauros gedag te zeggen
ik denk dat veel mensen de lvl 20+ dan wel hebben gehaald, ik schat zelf dat ik dan ongeveer lvl 26-27 zal zijn en dus gezellig dark sight zal kunnen gebruiken =]
mee eens????of lul ik maar weer teveel????
trouwens....die gepharts zijn wel beetje prijzig, kom jij een beetje met ongeveer 800k amras:P die dingen gaat de miljoen in
misschien een idee deze/dit week (end) nog 1 te houden
@ sleepywood ????
lekker gezellig door de ant tunnels wandelen, of naar dark golems =]
en als mensen zin hebben proberen de tauros gedag te zeggen

ik denk dat veel mensen de lvl 20+ dan wel hebben gehaald, ik schat zelf dat ik dan ongeveer lvl 26-27 zal zijn en dus gezellig dark sight zal kunnen gebruiken =]
mee eens????of lul ik maar weer teveel????
trouwens....die gepharts zijn wel beetje prijzig, kom jij een beetje met ongeveer 800k amras:P die dingen gaat de miljoen in
ik kan nog altijd niet in het weekend 
ik stem op dinsdag, donderdag of vrijdag
ik stem op dinsdag, donderdag of vrijdag
Verwijderd
dinsdag, donderdag..........most be crazy >.>
vrijdag kan ik nog mee leven, maar ik denk dat sommige mensen dan uitgaansplannen hebben
suggesties any1???
vrijdag kan ik nog mee leven, maar ik denk dat sommige mensen dan uitgaansplannen hebben
suggesties any1???
Gewoon zondag om 3 uur.. lijkt mij het beste, vorige keer was er ook een grote opkomst.Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 23:21:
dinsdag, donderdag..........most be crazy >.>
suggesties any1???
Verwijderd
naja, we w8en nog op andere reacties.....
voor de rest:
tja ik zou en moest vandaag lvl 24 worden, and i made it =]
vandaag 2 zeer mooie drops gekregen >.>
-Beige Neathy ( god >.> )
-Blue pole feather hat ( >.> )
die laatste klinkt misschien heel gezellig maar ik kon mijn vorige Green pole....maar voor 55k kwijtraken, en aangezien ik nu een blauwe heb+een zwakke versie is, umz zo n 40k >.>
dat word dus een dubbele NPC....
mijn vooruitzichten voor deze week op MS:
Ik ben voor donderdag, of op donderdag lvl 25.
dan vrijdag/zaterdag avond ff spelen tot lvl 26......
en als ik nog tijd heb perion ff afzoeken naar
-een Dark Burglar (goedkope sht zeg, maar 100k, ik d8 richting de 300k ofzo:P )
-En natuurlijk een Gephart, en als dat niet lukt ff wat Ligators/Blue mush. killen op zoek naar Gephart/Half moon zamadar......
in ieder geval ik weiger meer dan een miljoen te geven voor een gephart >.>
@ik switch nu maar van potions, ik koop nu maar 100 reds....en dan meer Orange, aangezien 600 HP niet zo snel te vullen is met 50 HP+
voor de rest:
tja ik zou en moest vandaag lvl 24 worden, and i made it =]
vandaag 2 zeer mooie drops gekregen >.>
-Beige Neathy ( god >.> )
-Blue pole feather hat ( >.> )
die laatste klinkt misschien heel gezellig maar ik kon mijn vorige Green pole....maar voor 55k kwijtraken, en aangezien ik nu een blauwe heb+een zwakke versie is, umz zo n 40k >.>
dat word dus een dubbele NPC....
mijn vooruitzichten voor deze week op MS:
Ik ben voor donderdag, of op donderdag lvl 25.
dan vrijdag/zaterdag avond ff spelen tot lvl 26......
en als ik nog tijd heb perion ff afzoeken naar
-een Dark Burglar (goedkope sht zeg, maar 100k, ik d8 richting de 300k ofzo:P )
-En natuurlijk een Gephart, en als dat niet lukt ff wat Ligators/Blue mush. killen op zoek naar Gephart/Half moon zamadar......
in ieder geval ik weiger meer dan een miljoen te geven voor een gephart >.>
@ik switch nu maar van potions, ik koop nu maar 100 reds....en dan meer Orange, aangezien 600 HP niet zo snel te vullen is met 50 HP+
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 00:21 ]
Zondag komt mij ook het beste uit.
Vandaag wel wat leuks meegemaakt. Ben ik orange mushrooms aan het killen in henesys. Komt er weer eentje aan voor party ik zeg in eerste instantie nee, hij gaat door. Uiteindelijk hem een level geholpen. 5 min later staat er een lvl 47 wizard voor me. hey party ? blijkt het hetzelfde kereltje te zijn. Hij mij ook een lvl geholpen
Ook twee leuke drops gehad:
green legoler lvl 35 dex 115 kopen Bowman 36000 npc
Een of andere spear lijkt op een tweetand 90000 npc
en twee scrolls maar weet niet meer precies waarvoor
wel iets met dex
Vandaag wel wat leuks meegemaakt. Ben ik orange mushrooms aan het killen in henesys. Komt er weer eentje aan voor party ik zeg in eerste instantie nee, hij gaat door. Uiteindelijk hem een level geholpen. 5 min later staat er een lvl 47 wizard voor me. hey party ? blijkt het hetzelfde kereltje te zijn. Hij mij ook een lvl geholpen
Ook twee leuke drops gehad:
green legoler lvl 35 dex 115 kopen Bowman 36000 npc
Een of andere spear lijkt op een tweetand 90000 npc
en twee scrolls maar weet niet meer precies waarvoor
Verwijderd
Ik zat in de sauna en had geen idee dat de GM er ook was. Die ziet er dus vet uit! Toevallig vond ik een plaatje met mijn cleric (Blastoiz) op een website. Ik word beroemd!!! 

Hey mensen, ik heb even 3 weken niet gespeeld.
Spel opnieuw gedownload, maar ik kan niet meer inloggen.
Ik ben gestopt (weg geweest) net nadat zeg maar je allerlei dingen extra in moest vullen.. Dat lukte toen na enige moeite, maar toen heb ik dus 3 wkn niet gespeeld.
Ik kan inloggen op de mapleglobal.com met mijn user id en pw, daar kan ik mijn personal settings wijzigen en zie ik mijn character staan.
Als ik echter het programma start, en ik voor 'global' heb gekozen, mijn username en pw heb ingevoerd, staat er: "user account will be deleted 30 days after registration, to verify your account now, click enter"... ik druk dan op enter maar dan sta ik weer bij het scherm waar ik mijn user id en pw in moet vullen (als ik dat doe krijg ik dus weer die melding).
Wat doe ik fout? waarom is mijn account niet verified... voordat ik 3 wkn ff weg was deed ie het nog prima...
Ik ben gestopt (weg geweest) net nadat zeg maar je allerlei dingen extra in moest vullen.. Dat lukte toen na enige moeite, maar toen heb ik dus 3 wkn niet gespeeld.
Ik kan inloggen op de mapleglobal.com met mijn user id en pw, daar kan ik mijn personal settings wijzigen en zie ik mijn character staan.
Als ik echter het programma start, en ik voor 'global' heb gekozen, mijn username en pw heb ingevoerd, staat er: "user account will be deleted 30 days after registration, to verify your account now, click enter"... ik druk dan op enter maar dan sta ik weer bij het scherm waar ik mijn user id en pw in moet vullen (als ik dat doe krijg ik dus weer die melding).
Wat doe ik fout? waarom is mijn account niet verified... voordat ik 3 wkn ff weg was deed ie het nog prima...
Je moet op de website je account opnieuw verifyen omdat je zo lang niet actief bent geweest. Log dus in op de website en ga naar je Personal Info. Dan staat er links een knop Verify Account. Als je geverified hebt moet je account het weer gewoon doen.Buntmans schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 06:05:
Hey mensen, ik heb even 3 weken niet gespeeld.
Thanks is geluktAmras schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:28:
[...]
Je moet op de website je account opnieuw verifyen omdat je zo lang niet actief bent geweest. Log dus in op de website en ga naar je Personal Info. Dan staat er links een knop Verify Account. Als je geverified hebt moet je account het weer gewoon doen.
Verwijderd
weer lvl 25 =]
net ff die Jane's quest gedaan en togh ff een zeer mooie scroll gekregen:
-60% scroll for Claw
die verkopen goed
nu bezig met die Sabritama's quest, oh my god, die mensen van MS mogen egt kk krijgen......
kzit gewoon te stressen hier
@oke gelukt nu ook nog een 60% overall scroll =]
kben nu bij jr. barlog....maar meneertje is er niet
umz......
2day scroll day????
net een 10% scroll for 2-handed sword......
jij een gokje wagen met je Zard Aspje????
net ff die Jane's quest gedaan en togh ff een zeer mooie scroll gekregen:
-60% scroll for Claw
die verkopen goed
nu bezig met die Sabritama's quest, oh my god, die mensen van MS mogen egt kk krijgen......
kzit gewoon te stressen hier
@oke gelukt nu ook nog een 60% overall scroll =]
kben nu bij jr. barlog....maar meneertje is er niet
umz......
2day scroll day????
net een 10% scroll for 2-handed sword......
jij een gokje wagen met je Zard Aspje????
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 16:35 ]
Zojuist ook MS weer gedownload, hopelijk werkt het hier een beetje ^^
Vanavond maar weer eens slashen met mijn char
Hopelijk zijn mijn items erin in iedergeval nog, zo maar eens checken.
En als er zondag een meeting is ben ik ook wel van de partij, als ik in iedergeval niet te brak ben
Vanavond maar weer eens slashen met mijn char
Hopelijk zijn mijn items erin in iedergeval nog, zo maar eens checken.
En als er zondag een meeting is ben ik ook wel van de partij, als ik in iedergeval niet te brak ben
Verwijderd
Na weer enorm verveeld te zijn toch maar weer gaan spelen 
Level 12 thief inmiddels
Maar goddomme wat een drukte in de avond! Gisteravond 1 uur, het was niet te doen! Elke keer gekicked wegens connection problem is niet leuk...
Vanavond wat beter en anders heb ik pech
It's Free afterall!
Level 12 thief inmiddels
Maar goddomme wat een drukte in de avond! Gisteravond 1 uur, het was niet te doen! Elke keer gekicked wegens connection problem is niet leuk...
Vanavond wat beter en anders heb ik pech
Verwijderd
dus zondag 3 uur weer? same spot??????
als we samen nou way sleepywood scrolls kopen en die dan geven aan de mensen die ze niet hebben, kunnen we de ant tunnels lekker doorlopen tot barlog ????? althans de mensen die het willen proberen???
als we samen nou way sleepywood scrolls kopen en die dan geven aan de mensen die ze niet hebben, kunnen we de ant tunnels lekker doorlopen tot barlog ????? althans de mensen die het willen proberen???
Zondag zelfde tijd, zelfde spot. Ik heb veel reacties gehad van Nederlandse spelers die er niet waren en wel willen komen, dus ik verwacht een nog hogere opkomst zondag!Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:19:
Een trip naar Barlog lijkt mij wel leuk, het is alleen vervelend voor de lage levels. Met cleric support halen sommigen het misschien tot de Sanctuary, maar daar zullen d'r een hoop gaan sneuvelen bij de Tauro's.
Verwijderd
Iki wordt er echt de hele tijd uit geknikkerd.. Weet iemand welke ports Maplestory gebruikt? OP de site/forum is er echt niets over te vinden helaas...
Beetje vervelend om er na 3 minuten uitgegooid te worden...
Alvast bedankt
Beetje vervelend om er na 3 minuten uitgegooid te worden...
Alvast bedankt
Welke spot is dat dan, wel handig om te weten ^^Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:19:
Verwijderd
Henesys, free market, channel 6DeadKnight schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:59:
[...]
Welke spot is dat dan, wel handig om te weten ^^
en wees dan aub niet zo'n anus die zich gaat verstoppen in zo n verdere free market:P
wees aub op tijd, de vorige keer waren sommige al een kwartier van tevoren (als je net zoals mij en anderen geen tijdsbesef heb:P)
@Amras, dan kunnen we daar rekening meehouden dat de lagere lvls meer support nodig hebben en dus niet alle lage in 1 party gaan;)
voor de rest zullen thiefs geen support nodig hebben, afgezien van die sht ijsstralen:P
aangezien ik met mijn 3 dark sight het togh zeer simpel tot barlog heb gehaald
maarre......wat zal er nou gebeuren als we aankomen en dat meneertje niet thuis is:P????
Hebben we een probleem 
Sowieso zal ik wel een lading hp-pots kopen
Sowieso zal ik wel een lading hp-pots kopen
Het probleem met Tauro's is dat ze 500+ damage doen als je ze aanraakt en er zullen heus wel wat spelers zijn (mages) die geen 500hp hebben. Een cleric heeft geen zin als ze in 1 hit dood zijn. Ook zal er heus wel iemand zijn die een Tauro een mep geeft en dan zijn de rapen gaar, lightning damage is een area attack die ook maling heeft aan dark sight en 700+ damage doet. Dat zullen alleen de 50+ers, misschien een enkele 40+ warrior, overleven.
De kans is ook vrij groot dat Barlog er niet is, als Barlog spawnt dan wordt hij vaak binnen een half uur wel weer gekilled. Spawn tijd is 4 uur en 50 min tot 5 en half uur, als ik het goed heb. Opzich een leuk idee dus, een Barlog trip, maar of het een succes wordt...
Zojuist 53 geworden trouwens...
De kans is ook vrij groot dat Barlog er niet is, als Barlog spawnt dan wordt hij vaak binnen een half uur wel weer gekilled. Spawn tijd is 4 uur en 50 min tot 5 en half uur, als ik het goed heb. Opzich een leuk idee dus, een Barlog trip, maar of het een succes wordt...
Verwijderd
Yes ik ben nu een ice wizard maar nu is de vraag waar ik lv 30 kleren kan kopen zoals een pinter enz...(n00b)
ik heb een brown pinter in de aanbieding
Klinkt leuk 500+ damage. One hit twee keer dood 
Naja ik huppel wel mee ga ik dood pech gehad
Naja ik huppel wel mee ga ik dood pech gehad
Verwijderd
Een lvl35+ wiz met goede skills kan het met hulp makkelijk overleven tot Jr. Balrog. Ze hebben gewoon veel MP en met Magic Guard aan kun je best veel damage hebben. Maar als je een Tauro een mep geeft, dan heb je daar niet zoveel aanAmras schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:48:
Het probleem met Tauro's is dat ze 500+ damage doen als je ze aanraakt en er zullen heus wel wat spelers zijn (mages) die geen 500hp hebben. Een cleric heeft geen zin als ze in 1 hit dood zijn. Ook zal er heus wel iemand zijn die een Tauro een mep geeft en dan zijn de rapen gaar, lightning damage is een area attack die ook maling heeft aan dark sight en 700+ damage doet. Dat zullen alleen de 50+ers, misschien een enkele 40+ warrior, overleven.
Wat betreft die Jr. Balrog, volgens mij heb ik dan de laatste keer veel geluk / pech gehad. We kwamen met twee lvl 38 mages (ja twee) makkelijk tot in zijn kamer. Liepen er zelfs met gemak een high level archer uit (lang leve teleport). Komen we in die kamer, niet te zien he. Dus ff op de grond gaan staan en wat denk je, helemaal vanuit de rechterkant komt mister Balrog himself op ons toe... Mijn maatje geeft hem een tikkie om te zien wat zijn reactie is en krijgt direct een magic attack die hem (op zijn zeggen 4000 damage doet). Jr. blijft bij hem in de buurt, dus ik dacht ben redelijk veilig, niet dus. Slaat dat ding ff zijn vleugels uit... BAFFFF ik ook dood. Man wat een bereik met die vleugels van hem.
Verwijderd
Ik heb gemerkt dat de volgende ores regelmatig worden verhandeld:Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:39:
Kan iemand een lijstje maken met wat de normale (verkoop)prijzen zijn van ores?
Black ore 10K
Gold en Diamond 8K (wil ook wel eens lukken voor 10K)
Steel ore 2,5K
Garnet ore 1,5K (nooit minder dan 1K)
Ik zie deze ores als de meest waardevolle in het spel
Bronze en topaz verkoop ik niet voor minder dan 1K en de rest verkoop ik per 10 (6 of 7K) of ze zijn gewoon niet te verkopen.
Je kunt natuurlijk altijd meer vragen wanneer spelers om specifieke ore vragen, maar bij het aanbieden zou ik deze prijzen hanteren. En vergeet niet dat je ze ook zelf nodig hebt bij het craften van nieuwe items.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 09:09 ]
Waar en hoe craft je die niewe wapens, of is dat niet van belang voor een mage ? Want ik heb zoveel ores, ik heb bijna geen plaats meer om andere dingen mee te nemen. En ik heb alle amok rommel maar uit mijn inventory gegooid
in elke stad kun je die ores refinen. staat wel een npc ergens te schreeuwen.
ben ondertussen al weer lvl 16
ik wou dat ik weer verder kon maar werk he
ben ondertussen al weer lvl 16
Verwijderd
Bedankt!!!Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:04:
Black ore 10K
Steel ore 2,5K
Bronze en topaz verkoop ik niet voor minder dan 1K en de rest verkoop ik per 10 (6 of 7K) of ze zijn gewoon niet te verkopen.
Ik heb dus mijn ores onder de prijs staan te verkopen. Ik had mijn garnets verkocht voor 500 per stuk, steel ore 1,5k, etc...goed dat ik dit nu weet.
Verwijderd
ik ga dus denk ik gewoon een half moon zamadar kopen voor rond de 400k
heeft maar 1 AT. minder dan een standaart gephart en heel wat goedkoper
ah nog beter zelfs. een standaart gephart kost rond de 900k en is 50 AT.
deze zamadar heeft ook 50 AT. en heel wat minder mesos
voor de rest ga ik mijn Claw scroll for 450k verkopen
heeft maar 1 AT. minder dan een standaart gephart en heel wat goedkoper
ah nog beter zelfs. een standaart gephart kost rond de 900k en is 50 AT.
deze zamadar heeft ook 50 AT. en heel wat minder mesos
voor de rest ga ik mijn Claw scroll for 450k verkopen
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 14:17 ]
Verwijderd
De personen die voor je van belang zijn als een mage zijn de volgende:KraveN schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:41:
Waar en hoe craft je die niewe wapens, of is dat niet van belang voor een mage ? Want ik heb zoveel ores, ik heb bijna geen plaats meer om andere dingen mee te nemen. En ik heb alle amok rommel maar uit mijn inventory gegooid
- In Ellinia,
Etran (staat in het midden van Ellinia), maakt handschoenen en wapens (wand + staf)
- In sleepywood,
Chrishrama (staat naast het "hotel"), maakt refined ores en schoenen.
Voor de rest moet je je outfit kopen van andere spelers (vanaf lvl 30) of als je geluk hebt vind je ze.
Verder zijn er een heleboel andere characters die dingen voor je kunnen maken. Vele daarvan zul je in je quests tegenkomen en ook vele van die items heb je alleen maar nodig voor je quests.
Verwijderd
ik d8 ik koop die zamadar wel ff snel voor 400k maar mijn bod ligt nu al op 600k >.>
ogh ik heb het er wel voorover aangezien het hetzelfde is als een standaart Gephart (Zelfde attack dus)
ogh ik heb het er wel voorover aangezien het hetzelfde is als een standaart Gephart (Zelfde attack dus)
Ik vond net een topic op Sleepywood, hoe je heel makelijk in windowed mode kan spellen, Download dit bestand: d3d8.zip en zet de .dll in je MapleStory folder en klaar! 
Edit: bij somige mensen werkt dit niet en is het laggy, zelf heb ik hier geen last vgan en het werkt perfect.
Edit: bij somige mensen werkt dit niet en is het laggy, zelf heb ik hier geen last vgan en het werkt perfect.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 15:41 ]
ff proberen als ik thuis ben.
Ik heb gisteren diamond ore zien gaan voor 4k per stuk bij meerdere personen. Door die hackers zijn de prijzen steeds harder gaan dalen. Is een tijdje wat minder geweest na een patch, maar zeVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:04:
[...]
Ik heb gemerkt dat de volgende ores regelmatig worden verhandeld:
Black ore 10K
Steel ore 2,5K
Je kunt natuurlijk altijd meer vragen wanneer spelers om specifieke ore vragen, maar bij het aanbieden zou ik deze prijzen hanteren. En vergeet niet dat je ze ook zelf nodig hebt bij het craften van nieuwe items.
/▌
/ \
Verwijderd
Prijzen zijn zoals altijd afhankelijk van vraag en aanbod, helaas wordt de markt vergalt door hackers. Gaat niet goed met MSKixtart schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:16:
[...]
Ik heb gisteren diamond ore zien gaan voor 4k per stuk bij meerdere personen. Door die hackers zijn de prijzen steeds harder gaan dalen. Is een tijdje wat minder geweest na een patch, maar ze
beginnen weer te komen.
Hoop maar dat die nieuwe policy en het feit dat je je niet meer opnieuw aan kan melden uiteindelijk voor minder hackers zorgt.
Verwijderd
oh god...met bijna 70% ga ik dood >.>
niet in de gaten dat mijn pots op waren >.>
vieze kk kk .............................
en fok die zamadar maar, ik ga niet 900k bieden voor zo n vaag ding
niet in de gaten dat mijn pots op waren >.>
vieze kk kk .............................
en fok die zamadar maar, ik ga niet 900k bieden voor zo n vaag ding
Hoe duur ?
@ meme1000
Dat dll bestandje werkt goed,thnx
[ Voor 10% gewijzigd door KraveN op 26-01-2005 17:36 ]
en het werkt gewoon perfect.odan schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:09:
ff proberen als ik thuis ben.
bedankt enzo
winkel geeft 30k, wat geef jij? ;D
edit: pro's: geef eens een leuke adviesprijs
edit: pro's: geef eens een leuke adviesprijs
[ Voor 43% gewijzigd door Maegrim op 26-01-2005 18:02 ]
Ten eerste hoe kom je aan die dingen ?
Ten tweede welk level zijn ze ?
En ik bied meer dan de winkel
Ten tweede welk level zijn ze ?
En ik bied meer dan de winkel
Ik heb twee sets, 1tje gehad van de Alex the runaway kid-quest, 2e van een party quest
ze zijn lvl 30, dus ook ik kan ze nog niet dragen :'|
ze zijn lvl 30, dus ook ik kan ze nog niet dragen :'|
Ik ben pas level 22 dus ik kan ze ook nog niet dragen
Ik heb er pas 1 verkocht voor 150k, maar omdat het aanbod momenteel erg groot is heb je denk mazzel als je er 100k voor krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:18:
weet iemand hoeveel een bronze goku waard is?
Verwijderd
Goku headpieces zijn egt sht om nu te verkopen...........
ik d8 ik verkoop mijn gold gok simpel voor 500k, lukt niet.....
da 400k, OOK AL NIET
dus heb ik hem maar verkocht voor 365k >.>
@lvl 30 earrings zijn niet egt speciaal, voor een prijs tussen de 50-60k kan je er al 1 aanschaffen.
kheb nu al lekker weer 81%
gaat wel wat sneller met mijn lvl 25 in evil eye caves....
ik d8 ik verkoop mijn gold gok simpel voor 500k, lukt niet.....
da 400k, OOK AL NIET
dus heb ik hem maar verkocht voor 365k >.>
@lvl 30 earrings zijn niet egt speciaal, voor een prijs tussen de 50-60k kan je er al 1 aanschaffen.
kheb nu al lekker weer 81%
gaat wel wat sneller met mijn lvl 25 in evil eye caves....
Verwijderd
ah togh snel 12% erbij in minder dan een half uur 
lvl up =]
ging daarna dus ff Aspje en Amras opzoeken bij de tauros.........
jammergenoeg was er een anus van een Assasin die beetje met Steelys zat rond te gooien, en door hem werd ikke dus doei doei dood :(:(:(:(:(:(:(
MAAR ER BESTAAT EEN GOD, nadat een cold eye een pink cone hat dropte ging hij zelf ook dood (
) THANK YOU:P
@Amras kan je alvast Skill verdeling voor 30+ geven
wat moet als 1e enzo?
heb jij het zo gedaan: ???
+1 Endure (1)
+20 Dagger Mastery (20 MAX)
+30 Savage Blow: Dagger (30 MAX)
+5 Dagger Booster (5)
+10 Haste (20)
+15 Dagger Booster (20 MAX)
+19 Endure (20 MAX)
+8 Steal (
+2 Disorder or +2 Dark Sight (20 MAX)
lvl up =]
ging daarna dus ff Aspje en Amras opzoeken bij de tauros.........
jammergenoeg was er een anus van een Assasin die beetje met Steelys zat rond te gooien, en door hem werd ikke dus doei doei dood :(:(:(:(:(:(:(
MAAR ER BESTAAT EEN GOD, nadat een cold eye een pink cone hat dropte ging hij zelf ook dood (
@Amras kan je alvast Skill verdeling voor 30+ geven
wat moet als 1e enzo?
heb jij het zo gedaan: ???
+1 Endure (1)
+20 Dagger Mastery (20 MAX)
+30 Savage Blow: Dagger (30 MAX)
+5 Dagger Booster (5)
+10 Haste (20)
+15 Dagger Booster (20 MAX)
+19 Endure (20 MAX)
+8 Steal (
+2 Disorder or +2 Dark Sight (20 MAX)
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 22:32 ]
Zo heb ik het niet gedaan, als je deze volgorde gebruikt heb je op level 43 al Savage Blow van 6 hits ipv level 44.
19 Mastery
30 Savage Blow
5 Booster
20 Haste
15 Booster
20 Endure
Vergeet Steal...
19 Mastery
30 Savage Blow
5 Booster
20 Haste
15 Booster
20 Endure
Vergeet Steal...
Verwijderd
Heeft iemand een lvl 33 cleric robe in de aanbieding? Hoeveel is trouwens een white devil robe waard?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 09:41 ]
Verwijderd
Er komt trouwens een hele grote patch. Ben benieuwd wat er in zal zitten.
The Client Patch ver. 0.24 will be released today.
< MapleStory Patch >
- Applied to : Tespia
- Time : Jan. 27 (Thu.) 6:00 ~ 8:00pm Korean Time
(9:00 ~ 11:00 AM GMT)
- Info : Releasing Client ver. 0.24
-The patch file is relatively large for this version (75MB), so we recommend manual patching.
-After the patch is applied, your key settings will be different. Please change to default settings before playing.
Thank you.
Verwijderd
spannend =]
trouwens, een devil robe is 200-230
betaal niet meer, maar wel minder
in perion kan je trouwens gewoon lekker snel een robe voor ongeveer 180k kopen.....
en als je lekker rijk bent, koop je gewoon voor zo rond de 1 miljoen een dark/blood devil robe, die gebruik je cker voor zo ongeveer +10 lvl's totdat je een goede +INT Starlight koopt
Ossyria heeft voor mij geen haast, een lvl 40 of lager heeft daar eigenlijk niks te zoeken:P
@ah net gevonden op een MS forum.....
Nieuwe map (denk dus ossyria)
en nieuwe items
trouwens, een devil robe is 200-230
betaal niet meer, maar wel minder
in perion kan je trouwens gewoon lekker snel een robe voor ongeveer 180k kopen.....
en als je lekker rijk bent, koop je gewoon voor zo rond de 1 miljoen een dark/blood devil robe, die gebruik je cker voor zo ongeveer +10 lvl's totdat je een goede +INT Starlight koopt
Ossyria heeft voor mij geen haast, een lvl 40 of lager heeft daar eigenlijk niks te zoeken:P
@ah net gevonden op een MS forum.....
Nieuwe map (denk dus ossyria)
en nieuwe items
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 10:26 ]
Het is geen Ossyria, maar wel een hoop ander moois:
quote: http://www.MapleGlobal.comMapleStory, Global Ver. 0.24 is now released.
With the new patch, we have included or edited the following:
1. "Screen-quake" effect has been included.
1. Minor changes to the UI have been made.
2. If you press the 'tab' key, you can change the person you are whispering to.
3. Throwing Stars' "Recharge" Icon has been changed.
4. You can extend or diminish the size of chatting windows.
5. Minor modifications to NPC dialogs and certain buttons have been made.
6. The size of HP, MP, and EXP. bars has been enlarged.
7. HP bar blinks when HP goes down under a certain value.
1. You can now make "processed wood" by using either branches or firewood.
2. You can make the following items from Vicious in Henesys.
- Arrows for bows
- Arrows for crossbows
- Bronze arrows for bows
- Bronze arrows for crossbows
- Steel arrows for bows
- Steel arrows for crossbows
3. New capes have been added.
- Blue, Red, White, and Black Magic Cape
4. Various Scrolls for capes have been added.
5. You can purchase holy water in Ellinia.
1. The following monsters deliver physical damage instead of magical damage from now on.
- Lupin: Throwing Bananas
- Zombie Lupin: Throwing Bananas
- King Slime: Jump Attack
- Mushmom: Jump Attack
2. The following monsters use skills from now on.
- Iron Hog: Power-UP Lv. 1
- Stone Golem: Power-Up Lv. 1, Physical Defense-Up Lv. 1
- Dark Stone Golem: Power-Up Lv. 2, Physical Defense-Up Lv. 2
3. New Monsters have been added.
- Jr. Boogie: Lv. 30
- Pairy: Lv. 30
1. Characters can be in the following states now.
- Poisoned: HP decreases as time passes
- Frozen: characters cannot move
- Sealed: characters cannot use skills
- Dark-Magic: Both Magical and Physical Attack Accuracy decrease
- Weak: characters cannot jump
- Stunned: characters cannot move
- Cursed: characters get low Exp.
1. The effect of following skills has been changed.
- Heal: characters cannot use the "heal" skill when they are on a ladder, but can get EXP. when restoring HP of party members.
2. You can see your wand or staff when you use the "fire arrow" skill.
1. New quest has been added.
- Nella in Kerning City: Lv. 15
2. New quest has been added.
- Nella in Kerning City: Lv. 25
1. Some of maps have been modified.
2. Ossyria is not yet included =(
Thank you, and happy Mapling.
Verwijderd
net gelezen

naja, dan maar ff die nieuwe quests doen.....
huh.....
ik kan niet patchen, staat gewoon nog steeds wrong getaway, blabla
huh.....
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 11:03 ]
Even wachten tot 12 uurVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:02:
net gelezen![]()
huh.....
Verwijderd
Ah, dit is jammer. Maar dat ik XP krijg als ik party members heal is wel tof. Ik vraag me alleen af hoeveel...- Heal: characters cannot use the "heal" skill when they are on a ladder, but can get EXP. when restoring HP of party members.
Verwijderd
Ik ben dus een cleric en baal hier flink vanVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:06:
[...]
Even wachten tot 12 uurWel klote dat die Golems nu skills hebben, hopen dat het niet veel uitmaakt. Maar door die cleric niet meer aan lader hang zooi, kan k weer gewoon naar B2

oke, gelukkig hebben die cheaters weer een mogelijkheid minder om hun bot technieken in te zetten. Toc baal ik er wel een beetje van. Ook het feit dat vele attacks niet meer magic based zijn, maar nu echte damage maakt de mages weer iets zwakker tegenover de rest van de spelers.
Patch brengt verder veel goeds, kom maar op met dat ding
VERGEET NIET op je key setting te letten, die is dus veranderd!!!!!!!! ff naar default en je instelling weer terug plaatsen.
Verwijderd
Zal wel afhangen van de hoeveelheid HP die je geeft denk ik... hoop ik..Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:18:
[...]
Ah, dit is jammer. Maar dat ik XP krijg als ik party members heal is wel tof. Ik vraag me alleen af hoeveel...
Verwijderd
Ik ben er wel blij mee. Nu wordt het nog fijner om mensen te healen. Jammer dat je niet iedereen kunt healen. HahahaVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:23:
[...]
Zal wel afhangen van de hoeveelheid HP die je geeft denk ik... hoop ik..
Duurt tot 2 uur dus.Due to time constraints,
we will have to extend the patching period for another 2 hours.
It will now be complete at 10 midnight, Korea time
(1:00 pm GMT)
We sincerely apologize for your inconveniece.
MapleStory
Verwijderd
Dat is weer eens serious balen, precies op de dag dat ik eens goed tijd heb om te spelen. Zal me niets verbazen als dit nog langer gaat duren. Maar ja, zolang dit gratis blijft mogen we natuurlijk niet klagen.
Alvast wel ff de patcher downloaden (net gedaan) is toch 75Mb groot. Mijn client is dus al v0.24.
Alvast wel ff de patcher downloaden (net gedaan) is toch 75Mb groot. Mijn client is dus al v0.24.
Verwijderd
he kutje zeg 
kwas net 50% tot lvl 27
naja, morgen togh sht op school dus kan ik vandaag lekker zorgeloos doorspelen tot lvl 27.....
en dan kijken of ik voor zondag nog lvl 28 kan zijn, en gerusd dood kan gaan =].......
+-+-+
ik denk dat ik mijn 60% claw scroll voor 450k ga verkopen, ik hoopte op 600, maar agh tiz niet elke dag feest:P
verder heb ik nog een 10% 2 handed scroll waarop veel mensen al boden, maar aangezien meneertje Aspje wilt dat ik hem voor hem bewaar, doe ik dat >.>
Nog een 60% overall scroll, mijn vorige verkocht ik gelijk voor 300k, maar nu krijg ik niet eens boden >.>
Een 60% 2 handed blunt wpn verkoopt ook hartstikke slecht :(:(:(:(
kwas net 50% tot lvl 27
naja, morgen togh sht op school dus kan ik vandaag lekker zorgeloos doorspelen tot lvl 27.....
en dan kijken of ik voor zondag nog lvl 28 kan zijn, en gerusd dood kan gaan =].......
+-+-+
ik denk dat ik mijn 60% claw scroll voor 450k ga verkopen, ik hoopte op 600, maar agh tiz niet elke dag feest:P
verder heb ik nog een 10% 2 handed scroll waarop veel mensen al boden, maar aangezien meneertje Aspje wilt dat ik hem voor hem bewaar, doe ik dat >.>
Nog een 60% overall scroll, mijn vorige verkocht ik gelijk voor 300k, maar nu krijg ik niet eens boden >.>
Een 60% 2 handed blunt wpn verkoopt ook hartstikke slecht :(:(:(:(
Verwijderd
Ik ben helemaal onbekend met de Maplestory economie...vandaar dat ik vraag (sorry) hoeveel 10% scrolls waard zijn. Ik heb een paar 10% scrolls voor helmets, dex, etc.
Verwijderd
Meestal rond de 50k. Het ligt er een beetje aan wat voor scroll het precies is. Kijk anders even bij de prijzen die op sleepywood gevraagd worden. Die geven wel een goede indicatie.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:53:
Ik ben helemaal onbekend met de Maplestory economie...vandaar dat ik vraag (sorry) hoeveel 10% scrolls waard zijn. Ik heb een paar 10% scrolls voor helmets, dex, etc.
Verwijderd
Moet ik dan de winkelinkoopprijs keer 2 doen?Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:08:
[...]
Meestal rond de 50k. Het ligt er een beetje aan wat voor scroll het precies is. Kijk anders even bij de prijzen die op sleepywood gevraagd worden. Die geven wel een goede indicatie.
Dit topic is gesloten.