[PC] MapleStory - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.967 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126336

evilpin0 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:23:
Ik geloof het niet, maar zit op me werk nu, zal het nog eens proberen want het moet gewoon werken als het bij SpaRood ook lukt
Ik groep trouwens ook met mijn broertje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Gisteren van een zombie lupie een Black Napoleon's gekregen:
Magician lvl 50 cape
Weapon def 9
Magic def 15

Iemand enig idee wat ik hiervoor kan krijgen??

/Edit
Net een lvl 54 assassin gesproken die schatte dat het 900K-1M moet opleveren...Iemand die dit kan verifiëren?? (het zou wel lekker zijn!)

/Edit2
Net gehoord dat ze inderdaad 900K (!!!) zijn :)
I'm rich! woehoe :P

/Edit3
Verkocht voor 850k :)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 14-01-2005 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
ik geef je er een steel ore voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 23:52

CSB

:D

Ben eindelijk lvl 20! Dan gaan we nu eens locaties zoeken om verder te levelen...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik ook net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu lvl 25 en ben van plan om alleen nog maar party quests te doen totdat het niet meer kan.

Mijn IGN: Blastoiz.

Als iemand iets wil organiseren, graag. Je kunt me gewoon toevoegen in je buddylist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133487

en het was het allemaal waard.......

meer dan 2 uur wachten op jr. barlog.....

in het begin kwam er een lvl 64 wizard, die tegen me zei dat ik haar moest msg'en als jr. barlog tevoorschijn kwam.

dus na 2 uur was ik het zat en ging weer naar beneden om te kijken, ik loop zo, ineens respawned barlog voor me neus >.> ik dood.....
ik msg haar gelijk, zij komt, na een tijdjes gaat ze dood, maar komt weer trug, en killed hem dan.......

ik kom haar weer tegen in sleepywood, trade ze me, geeft ze me 100k en een gratis hard candy :)

i m happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07-2020
chill man...

weet iemand soms hoe je een filmpje maakt bij maple story?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had een vraagje: kan ik als ik lvl 30+ ben nog steeds de oude quests doen die ik dan nog niet gedaan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@SpaRood
JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:30
Anoniem: 126336 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:55:
Ik had een vraagje: kan ik als ik lvl 30+ ben nog steeds de oude quests doen die ik dan nog niet gedaan heb?
Ja dat kan, ik heb een paar dagen terug op level 47 nog Maya's quest gedaan :P. Anders kon ik een level 45 quest niet aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 00:38
ik ben low lvl (15), maar heb hard wat cash nodig. Nu heb ik een paar ore's (silver en orihalcon). Eerder heb ik wat ores verkocht voor 1000 meso per stuk (iron was dat dacht ik). Maar nu wil ik graag van jullie even weten of 't een goed id is deze ore's te verkopen, en voor hoeveel?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Solomon schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:58:
ik ben low lvl (15), maar heb hard wat cash nodig. Nu heb ik een paar ore's (silver en orihalcon). Eerder heb ik wat ores verkocht voor 1000 meso per stuk (iron was dat dacht ik). Maar nu wil ik graag van jullie even weten of 't een goed id is deze ore's te verkopen, en voor hoeveel?
Je kunt opzich wel wat ores verkopen, er zijn een aantal soorten ores die je niet veel nodig hebt maar wel veel vindt. Bijvoorbeeld: Sapphire, Orihalcon, Adamantium, Silver, Mythril en nog een paar. Deze ores kun je verkopen en leveren vaak 1k per stuk op omdat ze niet vaak nodig zijn. Ores die je zeker moet bewaren omdat je ze later veel nodig hebt: Bronze, Steel, Gold, Diamond, Black Crystal en Garnet. Misschien vergeet ik er nog een of twee maar daar komt het ongeveer op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
ik ben nu een mage lv 26 en ik wil is kijken hoe het is met een thief omdat ik vind dat zij van die toffe kleren hebben.
maar weet iemadn hoe ik het beste mijn points kan verdelen over dex luk en str?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ik heb het probleem dat de server continue vol zit :( Zijn hier al patches voor uit of download je standaard de laatst uitgebrachte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 23:53:
Ik heb het probleem dat de server continue vol zit :( Zijn hier al patches voor uit of download je standaard de laatst uitgebrachte versie?
Nooit 's nachts spelen, maar vroeg in de ochtend tot vroeg in de avond. Ik doe zelf niet eens meer een poging om 's nachts te spelen, want het zit dan vol met Amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand mij hier ff vertellen hoe ik mijn AP en SP moet verdelen van een Thief lvl 10-20???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 133487 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:15:
iemand mij hier ff vertellen hoe ik mijn AP en SP moet verdelen van een Thief lvl 10-20???
Ja, hou je DEX op 2 keer je level om je gear te kunnen dragen (dus 30 dex voor level 15). Zelf moet je beslissen of je strength bandit, luck bandit of assassin wilt worden, in het eerste geval moet je ook strength toevoegen om de strength daggers te kunnen dragen. Kijk dus hoeveel je daar voor iedere dagger voor nodig hebt en voeg genoeg toe. Rest gaat in LUCK. Een luck bandit heeft alleen de luck daggers en dan voeg je GEEN strength toe, dus de rest gaat dan allemaal in LUCK.Ook voor de assassin heb je geen strength nodig en ook hier gaat de rest in LUCK.

Skill points hangt ook af of je assassin of bandit wilt worden. Voor bandit moet je Double Stab en Nimble Body maxen, 10 punten ofzo in Dark Sight en rest in Disorder. Bij assassin moet je Lucky Seven, Nimble Body en Keen Eyes maxen, rest in Dark Sight.

Hoop dat dit helpt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:05:
[...]

Ja, hou je DEX op 2 keer je level om je gear te kunnen dragen (dus 30 dex voor level 15). Zelf moet je beslissen of je strength bandit, luck bandit of assassin wilt worden, in het eerste geval moet je ook strength toevoegen om de strength daggers te kunnen dragen. Kijk dus hoeveel je daar voor iedere dagger voor nodig hebt en voeg genoeg toe. Rest gaat in LUCK. Een luck bandit heeft alleen de luck daggers en dan voeg je GEEN strength toe, dus de rest gaat dan allemaal in LUCK.Ook voor de assassin heb je geen strength nodig en ook hier gaat de rest in LUCK.

Skill points hangt ook af of je assassin of bandit wilt worden. Voor bandit moet je Double Stab en Nimble Body maxen, 10 punten ofzo in Dark Sight en rest in Disorder. Bij assassin moet je Lucky Seven, Nimble Body en Keen Eyes maxen, rest in Dark Sight.

Hoop dat dit helpt. :)
thankzZz.....
je hebt me cker geholpen....
kzou het nooit hebben geweten met die STR.

kzit dus nu al met mijn lvl 11 thiefje rond te lopen met een pan lid en de rest uitlachen :)
maar aangezien er nu vreselijke lag is omdat die anussen van Wizet zonodig bijna de helft van de servers moet neertrappen |:( is het haast onmogelijk verder te gaan

in ieder geval ga ik dus gewoon richting bandit, aangezien als ik sterretjes wilde gooien ik gewoon op mijn mage kon blijven.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Argghh... het is wel irritant dat al die channels eruit liggen vandaag zeg! :( Wou vandaag level 50 worden maar dat gaat mooi niet lukken, morgen maar de laatste 30% halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit kunnen ze niet menen, alle channels behalve 19 en 20 zijn dood.............
en ik wilde vandaag nog wel proberen al 15 te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
AHHHH alle channels doen het niet meer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Vage zin is dat.

Maar idd. Denk dat er een grote update aan zit te komen... WOEI!
Alleen is de feedback naar de eindgebruikers en -misbruikers altijd zo miniem. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:38:
Vage zin is dat.

Alleen is de feedback naar de eindgebruikers en -misbruikers altijd zo miniem. Erg jammer.
Gelukkig dat het gratis is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94809

Anoniem: 108689 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:38:
Vage zin is dat.

Niet om je te teleurstellen ofzo, maar ze hebben waarschijnlijk gewoon server problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvl 12 thiefje >.>

lvl ed wel sneller dan een mage....
jammer dat ik mijn tijd had verspilt aan 3 nuteloze chars >.>, thief is beter:)

@nu lvl 14 20%

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 133487 op 17-01-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Wohoo... ben eindelijk level 50 :)

Screenshots volgen later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woeiii lvl 15, nog 35 lvl's en kheb je ingehaald :)
ff wat items overgebracht naar nieuwe account.....

trouwens, die Thief beginners spullen zijn togh al vrij prijzig vergeleken met de andere beginnerssht van andere jobs.....

zonder andere account zou je egt niet alles 1,2,3 kunnen hebben :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111688

Amras schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:09:
Wohoo... ben eindelijk level 50 :)

Screenshots volgen later :P
Gefeliciteerd!! met je lvl 50! :D

En welk lvl is Aspje nu?

Doen jullie al tauro's haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 111688 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:10:
[...]

Gefeliciteerd!! met je lvl 50! :D

En welk lvl is Aspje nu?

Doen jullie al tauro's haha.
Dank je wel! Aspje is ook level 50, ik liep 7% op hem voor ofzo :P Toen we allebei geleveld waren hebben we eerst mushmom gekilled, dat duurde 10 sec en toen zijn we tauros gaan proberen. Asp had er wel een paar dood maar ik was niet snel genoeg met m'n Unagi's en als je d'r dan 2 of 3 achter je reet aan hebt ben je gauw dood. :P

Hier wat screenshots van mij als level 50:
Afbeeldingslocatie: http://amras.bigasp.net/Maplestory/Maple0082s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://amras.bigasp.net/Maplestory/Maple0083s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://amras.bigasp.net/Maplestory/Maple0084s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131087

Anoniem: 133487 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:12:
lvl 12 thiefje >.>

lvl ed wel sneller dan een mage....
jammer dat ik mijn tijd had verspilt aan 3 nuteloze chars >.>, thief is beter:)

@nu lvl 14 20%
In het begin geldt het in elk geval dat een thief sneller een level pakt dan een mage, maar ik vraag mij af welke stats je mage haaft gehad of nog heeft. Doe je dit verkeerd, dan heb je daadwerkelijk problemen met het halen van een volgend level, maar een mage met goede stats is toch prettig spelen. Ik heb nu zelf een cleric op lvl 38 een thief op lvl 23 (perfect 2x4 op int en str) en een nieuwe magician (2x4 op str en dex) die perfect ga tunen naar lightning & ice. De verdeling in skillpoints voor een perfecte lvl 30 magician lijkt mij zo’n beetje wel bekend. Maar mocht iemand hier nog interesse in hebben, dan wil ik mijn trainingsschema wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn mages hadden beide perfecte stats;)
maar vanwege die MP ;) thats my point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Yup yup! ik ben ook lvl50. Ondertussen 50% naar lvl51.

Afijn, hier even een leuk klein filmpje (18.5MB) hoe het lvlen er op lvl50 uitziet :P Solaufein en ik zijn dus ff bigtime golems aant ownen. Lang leve zijn haste en mijn rage :)

Haste geeft 25% speed meer momenteel geloof ik, en mijn rage geeft nu +7 attack (min damage increase van 60 bij mij)

Afijn, om jullie niet in spanning te laten zitten: het filmpje is hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Heel vet filmpje geworden! Als je het zo terugziet is het nog vetter dan dat je het zelf aan het doen bent. Gaat zo ongelooflijk snel en makkelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke jog hebben jullie? Zo te zien aan de skills geen Cleric?
Ik ben momenteel mijn Holy Arrow aan het maxxen. Dus eerdaags zullen jullie mij ook vaker daar zien... :P

Was wel lachen gisteren trouwens. We waren met 5 man vertrokken van Sleepy richting de eindmarmot. En we gingen er in een dusdanig tempo heen dat de twee highlvld mages zich kapotschrokken van de crowd die ze ineens voorbij zagen stevenen. Terwijl zij bezig waren met de Tauro's lieten wij ze voor wat ze waren. Die gasten waren bang dat wij Balrog voor dat zij er waren zouden killen. Uiteindelijk ging daardoor 1 mage dood. :+
Helaas bleek ff later dat Balrog niet thuis was.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Ik ben fighter en solaufein is bandit. een cleric is neit nodig bij golems ;)

(bij dark golems zou het echter een must zijn :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ben nu lvl 21 warrior, maar qua damage schiet het niet echt op. Geef max. 100 damage ofzo.
Ook equipment is niet voor het uitzoeken. Zit momenteel in Sleepywood, ga daar maar eens quests doen denk ik.

Iemand nog tips voor me voor bijv. bepaalde items te halen/kopen? Of welke stat/skill eerst omhoog te pleuren? (str 61, dex 41, en de rest boeit niet)

Ik merk trouwens wel dat het sterft van de bots op sommige plaatsen. Heel irritant! Ten eerste nemen ze ruimte in beslag van mensen die wel echt spelen, ze pikken alle shit voor je neus weg, en je kans om fatsoenlijk te levelen zonder je exp te hoeven delen. |:(

Nog iets: wat heb je aan fame? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Fame heb je nodig voor sommige items of quests. Tevens (maar dat is niet confirmed) lijkt het of je betere stats op je gevonden items krijgt als je fame hoger is...

Lvl21 warrior met 61 str... das beetje laag, zorg dat die str op lvl30 op iig 100 zit, anders krijg je een probleem. Dit betekend dat de komende 8 lvls ALLEEN str moet kiezen. Het laatste lvl kun je vervolgens weer in dex doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ok, maar raak ik dan uberhaupt nog iets met dex 41?

Goed, dit verklaart dus waarom dat levelen zo langzaam gaat. Dat wordt dus ff 'bodybuilden'.

Nog enige tips welke equipment ik strax het beste kan gaan scoren? (ik weet het... shitn00b :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ik heb tot lvl 30 me dex op 2xlvl gehouden op lvl 30 had ik dus 60 dex, ik kom precies goed uit qua req. van items, en de rest van me punten op str. Ik weet niet of dit een "prefect" warrior maakt maar ik had het gelezen in een warrior faq =)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Tot lvl30 is het redelijk te doen met dex = level*2, omdat er maar een str van 100 nodig is.

Aangezien je op lvl 40 150 str nodig hebt voor je outfit en op lvl50 al 180 str, kun je je niet aan dex=level*2 houden. Reken maar uit, 150 str + 2x40 aan dex = 230 punten. In het totaal 40 lvls gehad, dus 200 punten te verdelen. Dit zou betekenen dat je dus 30 punten in het begin moet hebben gehad voor str en dex. Dit is onmogelijk omdat 10-11 voor een diceroll echt het maximum is. Zelfs al zou je dus str:dex:luk:int = 11:11:4:4 gooien haal je de dex = level*2 norm niet. Zelfde berekening kun je uitvoeren voor lvl50.

Een betere benadering vind ik deze: Zorg dat je str op de waarden in te tabel zitten, en pomp alle overige punten zoveel mogelijk in dex. Het is bekend dat warriors tot lvl35 weinig soeps kunnen raken.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
LVL   STR
 0    -
10    35
20    ten minste 65
30    ten minste 100
40    150
50    180
60    210
70    240

Zoals uit de tabel te zien is kan er tot lvl30 goed in dex worden gestopt (om die hit te verbeteren).
Na lvl30 is het verstandig om zo snel mogelijk mastery te maxen, omdat lvl30-40 GEEN dex meer kan worden gekozen. Daarna is het per lvl 3 punten in str en 2 punten in dex.

Dit geeft als het goed is de "ultimate" warrior :P

Dan wat over LVL30 gear.
Zelf geef ik de voorkeur aan een TOP+BOTTOM en niet aan een OVERALL. Een top en een bottom hebben vaak meer DEF opgeteld, en hebben bij elkaar meer slots om up te graden. Mijn tip is om een lvl30 TOP+BOTTOM te nemen en die tot lvl40 te houden, aangezien er op lvl35 alleen een OVERALL (chainmail) te koop is.

Als mensen meer info willen :) ttrek maar aan de bel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 13-06 11:17
Mischien een lompe vraag maar is dit gratis???¿¿¿

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ja!!!¿¿¡¿¡¿¡¡¡¡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-05 14:54
Ik heb sinds patch .20 dat windows al crasht na het indrukken van de loginknop, reïnstall gedaan, laatste drivers erop gekwakt maar blijft blauw scherm geven (zonder tekst) en restart. XP zonder SP2 uitgeprobeerd, andere ati catalyst voor mn radeon, DirectX 8 en 9.0b/c heb ik erop gehad, het wil allemaal niet werken. Heeft iemand dit ook gehad?
Familieleden worden beetje boos als ik continu daar zit te maplen B).

If Linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

uhm.. de laatste patch is naar mijn weten 0.22... 0.20 is incompatible met de autopatcher. Download dus de nieuwe install (daar gaat weer 180MB :P )

Afijn, hier nog ff een filmpje hoe-kill-je-een-tauro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Lekker asp! _/-\o_

Bij mij ging het minder lekker vandaag, ook even Tauromacis gehunt en d'r wel een paar neergehaald maar ben ook 2x geowned. :( Dag 10% = 70k XP. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komt zeer waarschijnlijk binnenkort een nieuwe server, ff daar powerlevelen tot ik hoogste char bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 94809 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:41:
Er komt zeer waarschijnlijk binnenkort een nieuwe server, ff daar powerlevelen tot ik hoogste char bent >:)
Mag ik vragen hoe je aan die info komt? :)

En als je daar hoogste char wilt worden mag je wel een paar maanden vrij nemen, want ik denk dat er meer mensen zijn met dat idee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb gehoord van wat high lvls dat in feb. ossyria zal komen....

ogh kben nu lvl 19 met mijn thief, kga denk ik al mijn shit van mijn mage verkopen, maar dat weet ik nog niet cker;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amras schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:53:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan die info komt? :)

En als je daar hoogste char wilt worden mag je wel een paar maanden vrij nemen, want ik denk dat er meer mensen zijn met dat idee. ;)
True, was ook maar een grapje:P

Iig heeft het een GM het 'gezegd' (hij suggereerde het nogal overduidelijk :9)
En het is zoiezo een beetje logisch, aangezien de server propvol zitten ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvl 20.....

in 4 dagen lvl 20 =]

tot nu toe alle quests behalve jr. neckis :(

@trouwens, vandaag voor de allereerste keer die shumi quest gedaan, en nu begrijp ik waarom ik op al mijn voorgaande accounts die quest niet heb gedaan >.>.........

30 henesys scrolls (gaf dan op zijn minst perion/kerning), 1 fame (wow kben blij >.>) en 300 EXP (dat is cker 1 dag werk :O )

@wel beter dat ik red cross earrings kreeg =] kheb al mooie emeralds klaarstaan op mijn andere=]

@een 10% helmet scroll, jij misschien nodig Aspje????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:31
Sinds gister begonnen met mijn mage, zit nu op level 13. Levelen gaat wel minder snel dan met een warrior. Kan ook aan mij liggen.

Nu heb ik nog twee andere characters kan ik die spullen of geld niet overhevelen naar mijn mage character ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag lvl 40 (assassin geworden).
Ben momenteel wat spullen aan 't aanschaffen die ik nog niet had voor lvl 40.

Heb daarvoor helaas m'n icicles moeten verkopen (+21 throwing stars) en moet 't nu doen met 3 sets wooden tops.

Ben momenteel bezig om croco skins en dragon skins te hunten voor een paar schoenen. Staat nog een kleine 7 ton op de bank, maar die heb ik nodig voor top en bottomwear. Wel al een lvl 40 claw (+7) aangeschaft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 01:38:
Sinds gister begonnen met mijn mage, zit nu op level 13. Levelen gaat wel minder snel dan met een warrior. Kan ook aan mij liggen.

Nu heb ik nog twee andere characters kan ik die spullen of geld niet overhevelen naar mijn mage character ?
Je kan die chineesjes gebruiken om spullen over te zetten naar je mage en het klopt dat het levelen van een mage in het begin wat moeilijker is dan andere beroepen, maar als je alles goed doet, dan heb je straks wel weer een voordeel. Vergeet niet om in elk geval MP increase te levelen naar het hoogste level en ook magic guard moet je maxen. Voor een cleric kan je m-guard misschien op 15 houden ipv maxen naar 20 aangezien die heal kunnen gebruiken, maar ik adviseer je deze gewoon ook naar 20 te brengen.

Er wordt wel eens gezegd: Max MP increase = veel mana + Max Magic Guard = GOD...
Laatst las ik dat een lvl 64 mage jr balrog alleen tegrazen nam :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Waarom posten jullie wel in deze topic en niet in me Runescape topic? :?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maple Story's new user registrations for the beta test are now closed. We will no longer be taking sign-ups until further notice (Current users will continue to have access to the beta test). During this period, we will work on improving our website, preparing more worlds, and adding new features and content such as the highly anticipated land of Ossyria, the mini-games, and the cash shop. Thank you for making the Maple Story Beta Test a successful first step towards commercial service. We will continue to update you on our progress through the notice section of the website.
Ossyria zal nu wel erg dichtbij zijn... :P

Ze zijn tevens bezig met patchen. : 0.23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:38:
[...]

Ossyria zal nu wel erg dichtbij zijn... :P

Ze zijn tevens bezig met patchen. : 0.23
yep, dat lijkt er wel erg op. balen dat ik nog maar lvl 38 ben.
Was van plan om ook nog andere poppetjes uit te bouwen (heb een perfect thief en een perfect tweede mage op de plank staan), maar ik denk dat ik het maar bij mijn lvl 38 cleric hou.

ik het de patch al binnen voor .23, maar de server is nog niet stabiel. Aanloggen kon wel, maar langer dan 15 sec hou je het niet uit, dan kicked de server je uit het spel. Hoop dat ze dat probleempje snel oplossen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Anoniem: 131087 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:54:
[...]

Je kan die chineesjes gebruiken om spullen over te zetten naar je mage en het klopt dat het levelen van een mage in het begin wat moeilijker is dan andere beroepen, maar als je alles goed doet, dan heb je straks wel weer een voordeel. Vergeet niet om in elk geval MP increase te levelen naar het hoogste level en ook magic guard moet je maxen. Voor een cleric kan je m-guard misschien op 15 houden ipv maxen naar 20 aangezien die heal kunnen gebruiken, maar ik adviseer je deze gewoon ook naar 20 te brengen.

Er wordt wel eens gezegd: Max MP increase = veel mana + Max Magic Guard = GOD...
Laatst las ik dat een lvl 64 mage jr balrog alleen tegrazen nam :Y)
Ik ben te werke gegaan met mijn skills volgens die FAQ mage/cleric. Weet niet of je daarmee het beste resultaat krijgt maar goed ben aardig op weg. Maar ik ga nu eerst maar eens even mijn geld overbrengen naar mijn mage. Bedankt. Mijn ingame nick is btw Peik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Topicstarter
Ik zit nu gewoon online, wordt er niet uit gegooit.
MapleStory, Global Ver. 0.23 is now released.

It's more complete version of Ver. 0.22
Geen boeiende patch dus.. mja wel goed nieuws :P minder druk op de servers denk door geen nieuwe beta-testers, en Ossyria en cashshop komt eraan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

@een 10% helmet scroll, jij misschien nodig Aspje????

Uhm nope :) 10% faalt me te vaak.... aan de andere kant... altijd proberen waard lol

How much? :)

Maar goed

Gister lvl51 geworden, dus weer naar de tauros even 400k erdoor draaien :P

Ik hou zo geen duit meer over! maar goed :) tis wel lol. Ik wordt iig niet geowned zoals solaufein (amras) hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Aspje schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:49:
Ik hou zo geen duit meer over! maar goed :) tis wel lol. Ik wordt iig niet geowned zoals solaufein (amras) hahaha!
Blablabla whatever... ;)

En nu hopen dat je eens wat vindt dan, want anders heeft het allemaal geen hol zin. En je bent al zo'n lekkere vinder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Ok, nieuwe mensen mogen zich niet meer inschrijven en we worden vriendelijk bedankt voor het testen. Gaat het nu betekenen dat ze naast de cash shop met 'commercial service' ook bedoelen dat we moeten gaan betalen voor onze accounts?

Ik hoop het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie je al gewaagd aan Junior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 64816 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:15:
Ok, nieuwe mensen mogen zich niet meer inschrijven en we worden vriendelijk bedankt voor het testen. Gaat het nu betekenen dat ze naast de cash shop met 'commercial service' ook bedoelen dat we moeten gaan betalen voor onze accounts?

Ik hoop het niet..
Nee, Maplestory blijft gratis. Het enige wat geld kost zijn de Cash Shop items.
Anoniem: 108689 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:16:
Hebben jullie je al gewaagd aan Junior?
Lol nee. Probleem is dat Aspje hem niet kan raken, ik wel maar ben in 1 hit dood. Dusse, dat doen we nog even niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Ik heb om eerlijk te zijn de knakker nog geen eens in het echt gezien :P die tauros zijn al tough genoeg voor nu lol. Op lvl55 keer erheen, en op lvl65 maybe dat ik balrog kan singelen... maar ja :) dat zie ik vanzelf ;)

Ja amras, ik vond lekker wel wat bij de tauros vandaag.... waarde 38k :P oftewel nog geen drol lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
hoeveel is een scroll for cape, 100% +1 dex waard? net gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-05 14:54
Aspje schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:44:
uhm.. de laatste patch is naar mijn weten 0.22... 0.20 is incompatible met de autopatcher. Download dus de nieuwe install (daar gaat weer 180MB :P )
Heb het met de nieuwste install geprobeerd, patchen naar .22 ging ook prima alleen loopt hij vast met blauw scherm na het indrukken van de loginknop.

If Linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Misschien een leuk idee om een keer een GoT meeting te houden binnen MapleStory. Gewoon ff iedereens character checken, wat tips geven, wat levellen of gewoon gezellig een beetje ouwehoeren. Laat even weten of je het wat vindt...

BTW: Level 51 ondertussen... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:20
Lijkt mij ook wel leuk :)

Vanavond maar eens MS downloaden en een avondje laten aanstaan ...

Mis het toch wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een GoT meeting lijkt me wel een goed idee :) zeg maar waneer,ik kom zker wel :P moeten we alleen ff kijke waneer het beste uitkomt, mij maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 22:18

Infinchible

Woef!

Ik heb net een Birdville gevonden met 59 Atk, is voor level 40 warrior.
Iemand die weet hoeveel hij waard is, en misschien iemand die hem wil kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Finch85 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:12:
Ik heb net een Birdville gevonden met 59 Atk, is voor level 40 warrior.
Iemand die weet hoeveel hij waard is, en misschien iemand die hem wil kopen?
Birdvilles verkopen niet echt goed, je kunt hem beter gewoon aan de NPC verkopen. Voordeel van Birdville is dat je er 100k voor krijgt bij NPC, toch lekker bedrag.

Over een GoT-meeting in Maplestory: het beste lijkt mij om het op een zondag te doen. Niemand heeft dan school, werk, bijbaantje etc. En een beetje maplen lukt ook wel als je een kater hebt. Aanstaande zondag lijkt mij een goed idee, denk het beste in de middag. Zeg het maar? Om maar een tijdstip te noemen: 15:00. Suggesties voor een locatie? (Nee geen perion ch1 ;))

EDIT: Als je niet kan, roep dan een alternatief... kijken we gewoon wanneer de meeste wel kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Amras op 21-01-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
great, ik kan dan niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen zin om egt te spelen vandaag dus maar gewoon ff alleen tot 50% gespeeld...
voor de rest nog
-green pole feather hat verkocht voor 55k
-white devil robe voor 230k

voor de rest....die Gold goku's verkopen niet egt goed:S ik d8 dat iedereen helemaal WUWUWUW zou zijn als die er 1 zo kunnen kopen onder de 400k (ik verkoop 380k) maarnee niemand:S :(
en mijn wizard wand voor 200k lukt ook niet egt:P

voor de rest nog een mitril pole arm gevonden ( kben er trots op >.> )......

@zo n meeting? leuk, gewoon ineen stad, in een free market:P

@Aspje
zeg maar wat je bied, ik geef ongeluk dus rekening er niet op dat die lukt:P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 133487 op 21-01-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

de 10% scrolls gaan meestal voor zon 50-75k (wat ik in perion chan 1 zie). Als ik er nou tussen ga zitten met 65k :)

@ meeting: Puik plan, 15:00 is goed. Ik denk dat henesys free market een mooi punt is :) komt nooit iemand, dus als er iemand zit MOET het een gotter zijn.

[bijdehand]We kunnen ook stage2 van shumi3 afspreken, maar dna wordt de helft niet blij :7 [/bijdehand]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Aspje schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:54:
[bijdehand]We kunnen ook stage2 van shumi3 afspreken, maar dna wordt de helft niet blij :7 [/bijdehand]
LOL... dat lijkt me idd niet zo'n goed idee. Dat sluit alle < lvl 40 chars al uit. Henesys Free Market lijkt me een betere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komen die 30 return to henesys scrolls togh nog van pas:P (ik begreep gisteren(nu eergisteren:P) waarom ik shumi quest nooit heb gedaan:P) dus met mijn 4e char heb ik dus shumi quest voor het eerst gedaan:P
en wat voor PRACHTIGE prijzen kreeg ik:D 30 RETURN TO HENESYS SCROLLS EN 1 FAME, WUWUUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUUWUWUWUWW........
aub, gaf dan op zijn minst die van kerning city >.>........

@Aspje
umz sorry:P een anus lvl 63 fighter zei dat die hem voor 100k wilde kopen =]
en uiteindelijk was dat een verspilling want het was niet gelukt bij hem:P

@@@Edit@@@
Oke kheb henesys free market gevonden :P
al vind ik perion free market, of perion bij manji togh makelijker......:)

@nu lvl 21, en als mijn msn het toelaat word ik vandaag nog lvl 22 =]

@amras, hoeveel kost een Gephart/Half-moon Zamadar????
de standaart stats ervan dus

mooi.....1 minuut nadit is voor de zoveelste keer editte vind ik een Blue pilfer =], fok die Cursed doll quest op lvl 35, ik heb al een lvl 40 hat nu =]

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 133487 op 22-01-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, 15u00 henesys free market.
Welk kanaal? 1 en 2 zijn nogal vaak stuk, dus 3 maar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Anoniem: 133487 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 01:41:
@amras, hoeveel kost een Gephart/Half-moon Zamadar????
de standaart stats ervan dus
Ik raad je aan geen halfmoon zamadar te kopen, maar gelijk een gephart. Die zamadar gebruik je maar 3 levels, dus is beetje zonde van je geld. Gepharts zijn wel vrij prijzig, ik heb mijn 51atk gephart gekocht voor 800k, maar dat is al weer een tijdje terug. Rond de 500k-800k moet je wel hebben voor een average gephart. Het is ook geen slechte investering om gelijk een hele goede te kopen, kost je wel veel geld maar je doet HEEL lang met je gephart. Ik ben level 51 en gebruik hem ook nog wel een tijdje. Dit komt omdat er voor luck bandits geen level 40 dagger is en omdat een shinkita (lvl 50 luck dagger) ook niet echt een optie is. De shinkita is niet alleen heel erg duur (20M zul je zeker kwijt zijn!), maar ook nog eens bugged. Je kunt je Dagger Booster niet gebruiken met een shinkita waardoor je veel langzamer attackt dan met een gephart. Je doet wel iets meer damage met een shinkita, maar doordat ie zo traag is kun je beter een goede gephart gebruiken. Verder is de level 60 luck dagger nog niet gevonden, dropt van Jr. Barlog maar is alleen nog in East gevonden. Al met al kun je nog wel even vooruit met een gephart. ;)
mooi.....1 minuut nadit is voor de zoveelste keer editte vind ik een Blue pilfer =], fok die Cursed doll quest op lvl 35, ik heb al een lvl 40 hat nu =]
Niet om je drop af te zeiken hoor, maar een Blue Pilfer is wel de slechtste pilfer die er is. Je moet een Red of Dark Pilfer zien te krijgen, want die hebben een LUK bonus. De eerste dropt van fireboars en de tweede krijg je bij Cursed doll quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb nu MapleStory kan ik dan direct de nieuwste patch installen of eerst een uoderen en dan de nieuwste?(jaja ik weet het ik ben nog een n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T!m0n schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:08:
Ik heb nu MapleStory kan ik dan direct de nieuwste patch installen of eerst een uoderen en dan de nieuwste?(jaja ik weet het ik ben nog een n00b)
gewoon laten autopatchen. komt alles goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:28

odan

The dark side is within all!

kon je je wel registeren dan?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 64816 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:46:
Ok, 15u00 henesys free market.
Welk kanaal? 1 en 2 zijn nogal vaak stuk, dus 3 maar ofzo?
Denk dat we beter channel 6 kunnen nemen, 3 is nu best druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nu je het zegt als ik op register druk kom ik op de Maplestory site en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

dan heb je helaas pech. want je kunt op dit moment niet registeren. hier liep ik ook tegenaan had het spel binnengehaald en wou me registreren. maar het kan (tijdelijk?) niet meer.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb maar 700k kom dus iets te weinig om met zekerheid een gephart te kopen :(
ogh kben pas lvl 22, kheb dus nog 13 lvl's om de 800k te halen:P

@vandaag trouwens eindelijk mijn gold goku verkocht, voor maar 365k , maar kwas wanhopig, en het was een zwak ding:P....

nu alleen ff mijn wizard wand verkopen en kben klaar........

@blue pilfer, zwak, ik weet:P en hij heeft maar 1 DEX >.>
maar aangezien ik weet dat jij een hele verzameling heb:P
maar agh, ik ben niet van plan lvl 40 te worden, dan ben ik ik al cker uitgekeken op dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

odan schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:08:
dan heb je helaas pech. want je kunt op dit moment niet registeren. hier liep ik ook tegenaan had het spel binnengehaald en wou me registreren. maar het kan (tijdelijk?) niet meer.
registreren kan als het goed is nog wel :P

http://www.mapleglobal.com/members/signup_form.aspx

tenminste gisteren las ik dat het nog kon =)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Mag ik iemand op MSN toevoegen voor wat vragen enzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We kunnen ook al naar de cash shop :)
Maar het is nu nog alleen kijken-kijken-niet-kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Ik wil best komen met die meeting of is het level gebonden ?
Ben maar level 17 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

kaspur schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:21:
[...]

registreren kan als het goed is nog wel :P

http://www.mapleglobal.com/members/signup_form.aspx

tenminste gisteren las ik dat het nog kon =)
kijk daar hebben we wat aan bedankt _/-\o_

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
KraveN schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:10:
Ik wil best komen met die meeting of is het level gebonden ?
Ben maar level 17 namelijk.
Tuurlijk niet, gewoon komen. Hoe meer mensen hoe beter, geen zin om daar alleen met Aspje te staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Moet je echt je woonplaats zeggen enzow???
Zo ja hoezow?

[ Voor 17% gewijzigd door Rynji op 22-01-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
T!m0n schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:22:
Moet je echt je woonplaats zeggen enzow???
Zo ja hoezow?
Hahaha... nog niet veel formulieren op internet ingevuld zeker? :P Geef gewoon een klap op je toetsenbord voor ieder tekstvak en kies random wat uit de lijsten... Maakt allemaal geen zak uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Aha dus Sjakielaan 67 Postocde 2222AA
Ofzowiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004