In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Kijk in V&A op de Frontpage, Marktplaats.nl, Speurders.nl, etc..
Toen waren beige computers heel gewoon.
ik denk dat je dan er ergens 1tje 2e hands zal moeten kopen, die dingen liggen namelijk niet meer in de winkel en worden ook niet meer gemaakt
Als je mobo PC2700 ondersteunt, waarom dan geen xp? Het lijkt me sterk dat je mobo het niet ondersteunt, en zeker 2e hands zijn die dingen niet duur. Bovendien slurpen ze minder dan de oude thunderbirds, maar misschien zie ik iets over het hoofd. (ow ja, ze zijn ook nog sneller
)
En ze zijn nieuwe, en duurder. Ik hoopte eigenlijk gewoon een budget dingetje erin te doen. Maar als ik het zo lees dan wordt het mischien 2de hands, al ben ik daar niet zo gelieft mee met dit soort aankopen. Mischien toch maar overwegen dan om er inderdaad een XP in te doen. Jammer dat alle pc-boeren hiero op maandag dichtzijnMissinglink schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:02:
Als je mobo PC2700 ondersteunt, waarom dan geen xp? Het lijkt me sterk dat je mobo het niet ondersteunt, en zeker 2e hands zijn die dingen niet duur. Bovendien slurpen ze minder dan de oude thunderbirds, maar misschien zie ik iets over het hoofd. (ow ja, ze zijn ook nog sneller)
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Check gewoon de advertentiesites die het Internet rijk is
GoT is een hardware-discussieforum en geen prikbord.
GoT is een hardware-discussieforum en geen prikbord.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()