[Vigor2104] Probleem internet

Pagina: 1
Acties:

• Spiders389
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01-2022
Hoi gasten,

Ik heb een probleempje met mijn router, ik heb deze router ongeveer een jaartje en heb er nog geen problemen mee gehad. Alleen sinds dit weekend werkt hij niet goed meer. Ik had een probleem met internet omdat mijn Mac address niet goed meer was aangemeld, na een hoop gerommel kon ik hem weer registreren bij Chello.

Nu werkt Chello weer gewoon alleen niet via mijn router, ik zie een lampje knipperen bij system maar de status gaat niet online. De modem van Chello werkt normaal en als ik hem direct aansluit op mijn pc werkt ook alles. Ik heb de instellingen gereboot maar dan gebeurd er niks. In de handleiding kan ik niks vinden over dat knipperende lampje, weet iemand hoe ik hem weer werkend kan krijgen of is er iets kapot gegaan?

~SST~ Spider

• Spiders389
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01-2022
Nou ik snap er geen reet meer van..ik kom thuis uit mijn werk, ..reboot de router en hij werkt,..verder niks veranderd... 8)7

Maar jah, hij werkt weer ;)

----------------------------------------------
Ongelooflijk,..na een uurtje werken doet hij het weer niet..dat stomme lampje knipperd weer alleen en verder niks....:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

[ Voor 45% gewijzigd door Spiders389 op 04-01-2005 09:27 ]

~SST~ Spider