GP500 framerate in menu 1 frame per 15 seconden?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:11
Ik heb GP500 gekocht, en na patch 1.1 en de winxp patch te hebben gedownload leek ie het te gaan doen. Maar op het moment dat ik in het menu kom heb ik een framerate van 1 frame per 10 seconden. Kent iemand dit probleem? Ik heb een ati radeon 9800 pro "getweaked" naar een 9800 XT. Driverversie 4.12 Verder gewoon windows XP met servicepack 2. Voor de rest zie hieronder...

Mocht iemand de oplossing kennen, dan hoor ik het graag...

bvd.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Heb je al eens andere geluidskaart drivers/settings geprobeert. Check ook je dxdiag settings eens en dan de hardware acceleration van je geluid. Zet deze eens een stapje lager.

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:11
De framerate verhoogd dan wel idd, maar het blijft zo'n 1 frame per 2 seconden. En na een tijdje is het weer terug op de oude 1 frame per 10 a 15 seconden.... Iig heel erg bedankt voor het meedenken!

Iemand nog andere ideeen?

Verwijderd

Hey... heb een vraagje.. probeer al vet lang gp500 online te spelen.. heb alleen geen idee hoe dat moet.. speel het spel al redelijk lang... kan iemand mij helpen...
alvast bedankt...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:42:
Hey... heb een vraagje.. probeer al vet lang gp500 online te spelen.. heb alleen geen idee hoe dat moet.. speel het spel al redelijk lang... kan iemand mij helpen...
alvast bedankt...
Moest je dan niet het goeie poortnummer instellen ofzo?
Waarom post je dat trouwens in dit topic? is nogal offtopic zo.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Vale46: fijn dat je de search gebruikt, maar je vraag heeft totaal niets met het probleem van de TS te maken + dat je vraag onvoldoende geformuleerd is. Open een nieuw topic als je er echt niet uitkomt, maar neem dan wel goed de faq door zodat je een topic opent met voldoende informatie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.