Toon posts:

Past de thermaltake aquarius 2 op een 64 bit Athlon

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou graag weten, zoals de titel wel zal vermoeden, of mijn Thermaltake Aquarius 2 op een 64 bits Athlon (socket 754) past.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Staat het hier niet tussen???
Thermaltake Aquarius II Cooling Deeltje 5

Verwijderd

Topicstarter
toch kom ik er niet uit.

Ik wil dus mijn aquarius 2 op een 64 bits athlon hebben icm een asus moederbord (K8N nforce 3), mijn vraag is of dit kan

Verwijderd

ik denk het niet
koop reserator

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Application for Intel P4 478 FMB2 and AMD K7, K8
De thermaltake aquarius 2 past dus wel op een socket 754/939 moederbord. Staat ook hier: http://www.thermaltake.com/watercooling/a1604.htm
Reageer dan gewoon niet, als je niets nuttigs hebt toe te voegen. :(

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor uw reactie, weet u toevallig ook of ik hem dan moet bevestigen met schroeven of een beugel?

Verwijderd

Zo'n reserator is achterlijk duur en presteerd niet echt geweldig. Ik zou eens kijken voor een Thermaltake Bigwater set.(is opvolger van aquarius II).

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:13:
bedankt voor uw reactie, weet u toevallig ook of ik hem dan moet bevestigen met schroeven of een beugel?
Volgens mij kan het met beide, zowel de schroeven als de beugel. Maar voor betere bevestiging (en dus betere temps) zou ik bevestigen met de schroeven.

offtopic:
Je mag overigens wel 'je' zeggen in plaats van 'u', op GOT tutoyeert iedereen :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Deze vraag is op te lossen door te kijken naar de link die pyro83 geeft, en ook met google is dit nog wel te vinden, vandaar dat deze dicht gaat :)

Overigens is deze vraag wel heel erg klein, misschien dat je het voortaan beter in iets meer woorden neer kan zetten.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.