Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis abonnement én gratis telefoon?

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:24
Hallo,

Ik heb een vriend die beweert dat ie én een 'gratis-abonnement' én een 'gratis telefoon' heeft bemachtigd via zo'n site. (gsmstunter, gsmplaza o.i.d.)

Nu loop ik dus te zoeken naar zoiets, maar ik kan dat dus echt niet vinden. Hij zegt dat ie alles met zgn. cashback heeft gekocht, dus alles krijgt ie (bijna) in z'n totaliteit terug. Zoals hij het zegt is het echt alsof hij er niets voor heeft moeten dokken... maar dit vind ik nogal moeilijk om te geloven.

Kunnen jullie dit bevestigen? Kán dit überhaupt? Ik ben namelijk zelf op zoek naar een mobiel, maar ik vind alleen maar abonnementen van 1,95 euro per maand (zonder bundels), met een 'gratis siemens C55'. Dat is echter niet zo'n geweldig duur exemplaar.

De vriend beweert verder dat hij dus een telefoon van 230 euro (destijds [jaar geleden ofzo] was een van die siemensen zó duur) helemaal cashback gekocht heeft.

Mijn vraag; is dit mogelijk?

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Jonge jonge jonge, ga eerst eens zoeken op dit forum, je vindt er tientallen topics over...
Modbreak:Post dit soort dingen de volgende keer gewoon niet... Dit is nou je 2e waarschuwing voor een reply als deze; de volgende keer heeft het consequenties voor je verdere aanwezigheid op GoT.

[ Voor 53% gewijzigd door intoxicated op 03-01-2005 14:06 ]

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Als hij je vriend is waarom vraag je hem gewoon niet waar hij hem gehaald heeft ipv ons?

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 03-01-2005 13:30 ]

• Atomius
Hij beweert dat ie het van zo'n stuntsite heeft gehaald, maar doet er verder nogal vaag over. En is het zó erg dat ik dit vraag? Het is gewoon een ja/nee antwoord :\

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

nickpma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:28:
Jonge jonge jonge, ga eerst eens zoeken op dit forum, je vindt er tientallen topics over...
offtopic:
Jonge jonge, gedraag jij je eens even normaal en geef dan eens een paar linkjes naar die topics...

@TS: Vraag gewoon hoe en waar hij dat gedaan heeft :). Met een beetje geluk kan jij dan hetzelfde regelen. Het lijkt mij wel dat als het mogelijk is er een flinke adder onder het gras zit, voor 2 jaar vast aan het abonnement ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 03-01-2005 13:31 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• BARACUS
WizZie- schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:29:
Hij beweert dat ie het van zo'n stuntsite heeft gehaald, maar doet er verder nogal vaag over. En is het zó erg dat ik dit vraag? Het is gewoon een ja/nee antwoord :\
Het is dus ja, je kunt af en toe gratis dingen versieren.

• Atomius
Maar daar maakt toch niemand, en dan bedoel ik helemaal niemand behalve de consument winst op?

- Gratis telefoon t.w.v. 230 € - verlies voor de telefoonfabrikant
- Gratis abonnement met een belbundel van 150 minuten per maand :S - verlies voor de provider

Ik begrijp er niks van...

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Gratis Debitel/Vodafone abonnement + gratis tel./iets anders

Neem die actie nou, gratis tel, beertender of home cinema set met gratis abbo...Was ook binnen notime gestopt wegens succes...

En zo zijn er genoeg acties!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13

jurma

simply connecting...

WizZie- schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:24:
<knip>

De vriend beweert verder dat hij dus een telefoon van 230 euro (destijds [jaar geleden ofzo] was een van die siemensen zó duur) helemaal cashback gekocht heeft.

Mijn vraag; is dit mogelijk?
Als het een jaar geleden was, is het misschien een speciale actie geweest maar kijk anders even op telecomvergelijker.nl daar staan bijna alle acties op.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 18:29
Providers proberen nu allemaal een zo groot mogelijk marktaandeel te verkrijgen, over een paar jaar zullen er dan ook minimaal twee van de grote vijf providers verdwenen zijn. Om veel marktaandeel te verkrijgen wordt er nu aan het bedrijf dat een abonnement verkoopt iedere keer een bonus uitgekeerd van om en nabij de 300 euro. Het mooie van webwinkels is dat zij een deel van die bonus weer naar jou doorsturen. Iedereen blij: de provider heeft weer een stukje marktaandeel, jij belt (bijna) gratis en de webwinkel maakt winst. Dit kan natuurlijk niet lang doorgaan op deze manier, omdat op een gegeven moment de providers met het kleinste budget zullen worden weggeconcurreerd, waarna de bedrijven die over blijven zullen stoppen met 'uitkeringen' verlenen en cashbacks dus weer uit het straatbeeld zullen verdwijnen.
Maar tot die tijd is het voor de klant natuurlijk erg leuk :p

Toch?

• BARACUS
WizZie- schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:34:
Maar daar maakt toch niemand, en dan bedoel ik helemaal niemand behalve de consument winst op?

- Gratis telefoon t.w.v. 230 € - verlies voor de telefoonfabrikant
- Gratis abonnement met een belbundel van 150 minuten per maand :S - verlies voor de provider

Ik begrijp er niks van...
Niet begrijpen maar gewoon profiteren is het motto :P
Je moet eens weten hoeveel een werkelijke belminuut kost en hoe goedkoop telefoons zijn als je ze per 100.000 inkoopt.
Internet shops zijn ook goedkoper dus geven een deel van hun winst terug aan de klant.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ja het is mogelijk. Ik heb een paar jaar gelden een nokia 6310 + Compaq IPAQ 3870 weten te krijgen bij 6 (zakelijke) abonnementen. Het geheel, telefoon, ipaq en zes abonnenmenten was gratis/gaf een volledige cashback.

Helaas zijn de bonussen sinds dien aardig naar beneden en ik hebt het idee dat de telco's niet zomaar stunts toe laten met hun abbo's. Ook zie je de beste aanbiedingen bij zakelijke abo's.

Zoek eens op telecomvergelijker.nl en vink "Toon geavanceerd zoekformulier" aan. Houd ook I&T hier in de gaten.

Waarom doen de telco's het? Om klanten te winnen en ze gaan er vanuit dat er genoeg bij het abo blijven ook na afloop van de actie.

Moch je ooit willen verlengen ga NIET op de aanbieding van je telco in, het internet is meestal goedkoper.

[ Voor 29% gewijzigd door jeanj op 03-01-2005 17:23 ]

Everything is better with Bluetooth

• Atomius
Wow! Dat klinkt allemaal wel heel logisch ja! Bedankt! :D Ik ga meteen op zoek!

Verwijderd

Zo ben ik anderhalf jaar geleden ook aan mn 3310 gekomen. Gratis KPN abo (cashback) zonder bundel + gratis simmlock vrij 3310.
Nadeel van deze abo's idd dat je onwijs veel betaald per minuut.

Zulke aanbiedingen zie ik af en toe nogwel voorbij komen. wanneer je echter het gratis abo niet gebruikt en een aanbieding voor een goedkope simm met bundel en voordelig tarief zoekt kun je dus heel erg goedkoop bellen met een gratis foon.

Pas wel op dat de cashback er vaak vanuit gaat dat je je abo na een paar maanden downgrade. lullig om er dan achter te komen dat de provider dat tegen die tijd niet meer toestaat en jij blijft zitten met een kostbaar abo wat je niet gebruikt.

• Atomius
Sorry, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Op telecomvergelijker.nl zie ik verschillende abonnementen staan, maar er is géén abonnement met een gratis telefoon. Misschien klinkt dit een beetje opdringerig, maar is er een slimme manier om te zoeken naar én een gratis abonnement én een gratis telefoon?

• BARACUS
WizZie- schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:17:
Sorry, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Op telecomvergelijker.nl zie ik verschillende abonnementen staan, maar er is géén abonnement met een gratis telefoon. Misschien klinkt dit een beetje opdringerig, maar is er een slimme manier om te zoeken naar én een gratis abonnement én een gratis telefoon?
Ja hallo een beetje moeite doen voor een gratis iets mag ook wel.
Het is ook niet dat er elke dag zo'n aanbieding is.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Sorry dat ik het zeg hoor maar je doet behoorlijk WEINIG voor een gratis foon. Heb je al een keer alle topic doorgelezen hier over de meeste acties. Dan zie je ook dat zo'n actie er neit elke week is. De meeste providers gaan nu het neiuwe jaar in hoeven geen extra klanten te hebben. ik schat ook dat het weer 2 maanden gaat duren voordat we weer een leuke actie zien.
Voor de meeste acties lees de algemeen topic van TCV staat altijd welke aanbiedingen er elke maand zijn die echt interresant zijn.

Wizzie Stop met nutteloos posten en vraag je vriend eens om advies en welke sites hij gebruikt en/of er een leuke aanbieding op het moment is!! Na mijn weten hebben wij je het pad al gewezen. jij moet hem enkel nu nog bewandellen.

[ Voor 20% gewijzigd door Nimrod|IA op 03-01-2005 15:05 ]

>Systeemspecs<

• Atomius
Ik weet het nou wel hoor meneer Nimrod :S Ik ben al de hele tijd bezig.

Ophouden met spammen over dat ik nutteloos post en dit soort tonen aanslaan = thx

Straks gaat ie nog op slot, en dat wil ik niet.

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:17

Niek

f.k.a. The_Surfer

Bekijk ff dit topic: premiumbell.nl :)

[ Voor 24% gewijzigd door Niek op 03-01-2005 15:23 ]

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Mocht je een telefoon voor weinig willen kijk dan naar de tele2 actie met de C115. Ik heb hem net binnen en het is niet veel geld voor (weining) telefoon. Hij kost 13 eur inclusief 10 euro bel tegoed, sim lock vrij, zie op telecomvergelijker in het forum. Op heb web kun/kon je hem vinden bij musicstore, kijkshop, schlecker of blokker.

Ik heb hem als backup telefoon gekocht

• Atomius
Haha, ja, maar dat is niet echt wat je noemt een telefoon van 230 euro zoals die dude van mij beweerde ;) Voor zoiets moet je wachten op een superactie, meent men hier. Kan wel kloppen natuurlijk. Jammer dat zo'n actie niet loopt tegenwoordig.

Verwijderd

Toch nog ff reageren, voor mensen die info willen over de gsmstunter.

Ik heb nu namelijk dikke mot bij de GSMstunter.nl.
Ze hebben een contract zonder nummerbehoud aangevraagt voor mij, terwijl ik natuurlijk met nummerbehoud moest hebben. Dit is hun fout, waardoor de portering niet goed is gegaan.
wat is er dan aan het handje?
De jongens van de gsmstunter nemen geen telefoon op. Ook reageren ze niet op mailtjes. Hierdoor loop ik nu het risico zonder telefoon te komen zitten en mijn nummer te verliezen. :(

Kortom pas op voor deze jongens. :r

Verwijderd

misschien moet je dat dan maar even in de shopsurvey zetten :)

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Toch heeft GSm stunter weer een gratis toestel in de aanbieding......

Maar ze zijn idd vaak niet goed bereikbaar.

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 16:09
Ik heb juist goede ervaringen met GSMStunter, cashback werd eerder dan verwacht teruggestort, en reacties op mijn e-mails waren ook snel (meestal binnen een dag).

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Verwijderd

check deze actie :) http://www.gsmstunter.nl/mailing.php?Page=52

en deze http://www.gsmstunter.nl/mailing.php?Page=51

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 07:42 ]

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

gratis bestaat niet :Y)

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Verwijderd

zo simpel zou ik het niet willen stellen. ik weet nog wel dat je in de begintijd zo'n hoge cash backs kreeg dat je flink kon verdienen door een abo af te sluiten en het meteen weer af te kopen...

Verwijderd

Iemand in mn klas doet dit ook al een paar jaar. Hij heeft elke keer de nieuwste nokia's enz. zonder er voor te hoeven betalen (nou ja, 1 euro p/mnd ofzo). Het leuke is dat hij die nieuwe telefoons gelijk weer op marktplaats doorverkoopt voor een nette prijs (voor zo'n nieuwe gsm dan) en hij is weer een "paar" euri rijker :Y)

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 21:52
Iemand al geprobeerd, want z'n Philips toestelletje lijkt me niet onaardig... :)

[Updated spec's]

Verwijderd

Toch wel, Orange Free 32.5 voor 2 jaar GRATIS!, dat zijn gewoon bv 200 gratis belminuten. Je kunt gewoon opzeggen na die twee jaar, dus het is weldegelijk gratis. Als je over die bundel heen gaat moet je uiteraard bijbetalen, maar das logisch. Dat heb je ook als je zon abo "normaal" afsluit. 8) Stoer toch!, ik doe dit al heel lang, ik heb nu elke maand 150 belminuten gratis van vodafone :), maar dit is ook wel een hele mooie aanbieding.

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58

Bio

kheb hem nu besteld via belnu.nl
met een sony ericcson k500i :9~
voor 3,25 per maand dat vindik nog geen geld

• Jazco2nd
  • Laatst online: 22:47
voor gratis mobiel bellen (zonder adders):
iedereen aan de Wireless Circle (=gratis mobiel bellen)
zeer lage abokosten
helemaal gratis bellen naar andere WiCirclemensen
alleen starttarief voor bellen naar Telfort.

ik bel slechts een heel klein handjevol mensen heel erg vaak en lang (stuk of 4/5), de rest van de mensen bel ik erg weinig en bovendien kort. Denk dat dat geldt voor veel mensen. De mensen die ik vaak en lang bel hebben inmiddels wel een telfortje of wc :)

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Bij dit soort aanbiedingen gaan bij mij (jammer genoeg?) alle alarmbellen rinkelen.
Ten eerste: 'na 6 maanden omzetten': hoe lang na 6 maanden? Ze bedoelen natuurlijk dat je 6 maanden het ene abo hebt en dat je dan het lagere abo moet nemen. Dat staat er niet duidelijk. Hoe lang van te voren mag je die downgrade aanvragen? Mag dat alleen op de dag van aflopen of kun je dat nu al doen?
Ten tweede: mag je na 6 maanden kostenloos downgraden?

De gok van de aanbieder is natuurlijk dat je of vergeet te downgraden of dat je je belgedrag niet aanpast. Maar goed, dat risico ken je.

Signatures zijn voor boomers.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-11 22:50
Als je gewoon ff bij de voorwaarden kijkt bij de desbetreffende operator kan je dat vast wel vinden :)

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Iets als wat [rml]ferrero in "[ GSMStunter] Orange actie icm Philips 35..."[/rml] zegt...

[ Voor 71% gewijzigd door Maasluip op 09-02-2005 15:45 ]

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1