Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CRM Poll ?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op de brakke maandag, lerende voor het tentamen e-business voor volgende week kwam ik, al studieontwijkend, op een ideetje.

Ik vroeg me af of het leuk plannetje was de "Poll" een beetje meer te integreren in het forum. Zo'n optie is natuurlijk leuk voor de gebruiker, want wie geeft er niet graag zijn mening, en kan een mooi overzichtje geven van een bepaalde mening of voorkeur van een de users.

Als bedrijf zijnde is zulke informatie is natuurlijk erg interessant wanneer een doelgroepselectie gemaakt moet worden om advertentieplaatsen zo goed mogelijk in te vullen. Een mooie database met al snel honderden uitslagen van polls kan een leuk begin zijn treffende reclame te kiezen, die vaak ook weer als minder irritant en soms zelfs als nuttig ervaren wordt !

Als identificatie kan natuurlijk de login-naam gebruikt worden, die de rest van de profielinfo ook meertrekt. Ik weet niet welke filosofie Tweakers.net nastreeft, en hoewel dit misschien wat ver gaat ; van de luitjes met een abonnement is naar ik aan mag nemen meer feitelijke informatie beschikbaar...

Kortweg : Is het geen idee voor elke gebruiker een "make-poll" optie creeeren en deze informatie op verantwoorde wijze te gebruiken bij massale doch persoonlijke marketingactiviteiten ?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Poll zit al in React, maar staat niet aan op GoT :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 03-01-2005 12:58 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 21:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Anders hebben we dit nog ;). Ook zeer handig.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Dat zal Polle zelf ook wel geweten hebben AW-Bos :) Tenminste, daar kan je wel vanuit gaan.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Kijk aan ! Eerlijk gezegd vindt ik het voor mezelf, als gebruiker zijnde, stiekem wel een fijn idee dat de poll al wel beschikbaar is, maar niet "aanstaat". :) Voor het bedrijf blijft het natuurlijk een leuke kans wat meer inzicht te krijgen.

Van Bootz's onschuldige alternatief was ik op de hoogte. :)

Euhm, dan vrees ik dat dit topic nu al weer op slot kan !

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

Behalve dat de optie niet 'aan' staat zijn er ook geen templates voor beschikbaar; dus enkel 'aan' zetten gaat ook niet werken als we dat zouden willen...

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat is trouwens de reden dat er geen polls ge-enabled zijn; terwijl bestaande pollscripts wel gewoon getolereerd worden? Er lijkt dus geen gegronde reden te zijn voor afkeuring; en toch wordt de kans niet genomen om dit binnen React te gebruiken? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

polls waren in de eerste versie van react zeer brak, en dan bedoel ik niet een beetje, maar echt uberbrak :X
Je kon als user blijven stemmen enzo :+
Dus toen is besloten die zooi uit te zetten, daarna kwam bootz met z'n ggs, en hebben we het er nooit meer over gehad om het aan te zetten.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Niet online
moto-moi schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:55:
Dus toen is besloten die zooi uit te zetten, daarna kwam bootz met z'n ggs, en hebben we het er nooit meer over gehad om het aan te zetten.
Misschien moeten we dat dan toch maar weer doen :P , want voor zover ik weet is er in React 1.9.4 (in ieder geval wel in de myReact-versie) weer het een en ander verbeterd aan de polls. Daarnaast waren ze inmiddels al wel veilig genoeg ;) .

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 20:03

chem

Reist de wereld rond

moto-moi schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:55:
polls waren in de eerste versie van react zeer brak, en dan bedoel ik niet een beetje, maar echt uberbrak :X
Je kon als user blijven stemmen enzo :+
Dat was... 3 jaar geleden ofzo, en is na een maand oid gefixed :P

En zoals Harm zegt, de 1.9.4 versie is meer dan werkbaar :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:57
Maar volgens mij zijn polls als geheel topic toch alleen in de huiskamer toegestaan? Voorderest wel een goed idde :) , verloren functie van het forum :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

chem schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:02:
Dat was... 3 jaar geleden ofzo, en is na een maand oid gefixed :P
Hey, ik zei toch in de eerste versie, dat dat jaren geleden was maakt niet uit, het was toen brakkig :+
Dersan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:05:
Maar volgens mij zijn polls als geheel topic toch alleen in de huiskamer toegestaan? Voorderest wel een goed idde :) , verloren functie van het forum :)
Da's wel een interesant punt, is het mogelijk om polls alleen in een bepaald subforum toe te staan chem ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:57
Ik denk wel dat je dan op 1 dag 100 polls gaat krijgen :/

• Harm
  • Niet online
Dersan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:15:
Jup, de eerste dag en misschien de tweede dag. En daarna is de nieuwigheid er wel vanaf ;) .

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dersan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:15:
Je bedoeld zodra het ingevoerd wordt? dat krijg je toch wel als iets nieuw is ;) En dan toch alleen maar in de HK dus opzich is het geen probleem, na misschien een paar dagen is de "lol" eraf en komen ze alleen zo nu en dan, net zoals er nu met de polls worden omgegaan.

offtopic:
wat een vreselijk irritant icon heb jij :X

edit:

* Erkens moet sneller typen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 03-01-2005 21:19 ]

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
moto-moi schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:12:
[...]

Hey, ik zei toch in de eerste versie, dat dat jaren geleden was maakt niet uit, het was toen brakkig :+

[...]

Da's wel een interesant punt, is het mogelijk om polls alleen in een bepaald subforum toe te staan chem ?
DPC houdt de laatste tijd erg veel polls (gehouden door de DPC-crew). Misschien is DPC ook het subforum waarin dit geprobeerd kan worden en dan misschien enkel door de modjes of de statsposters?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 20:03

chem

Reist de wereld rond

[...]

ach lieverd, als jij dat wil :*

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[...]

Momenteel is het toch net zo mogelijk om een poll in een niet-hk subfora te plaatsen? Ik zie geen enkele reden om dat plots als reden te laten gelden dit niet door te voeren. Dit blijft gewoon de verantwoording van een moderator die kan inschatten of een poll wellicht toch nuttig is in een tech-subfora :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

MarkB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:31:
[...]

DPC houdt de laatste tijd erg veel polls (gehouden door de DPC-crew). Misschien is DPC ook het subforum waarin dit geprobeerd kan worden en dan misschien enkel door de modjes of de statsposters?
Even op voortborduren.

Dit zou wel erg mooi zijn :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Spider.007 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:05:
[...]

Momenteel is het toch net zo mogelijk om een poll in een niet-hk subfora te plaatsen? Ik zie geen enkele reden om dat plots als reden te laten gelden dit niet door te voeren. Dit blijft gewoon de verantwoording van een moderator die kan inschatten of een poll wellicht toch nuttig is in een tech-subfora :)
Plus het feit dat als polls alleen gaan werken binnen de HK, er toch weer teruggesprongen kan worden op Bootz's pollscript in de andere fora.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

Vooralsnog zijn er geen plannen om een standaard poll-optie aan te gaan bieden op het forum en is elke discussie daaromtrent voorbarig. Dit mag wmb de ijskast in (en dus op slot)...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.