Toon posts:

Winkels om een PC samen te stellen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

een kennis van mij wil een nieuwe PC gaan kopen en ik wil hem daarbij gaan helpen. Alleen ikzelf koop altijd alle onderdelen los (zoals het hoort). Dat kan ik voor hem ook wel doen maarja, je bent natuurlijk wel duurder uit en voor iemand die er niet veel vanaf weet is het beter een compleet systeem te kopen.

Weten jullie naast de MyCom nog meer goede zaken waar je PC's kan samenstellen ? Zaken waar je goede dingen van gehoord hebt en een zaak zijn waar je ook gewoon 'langs kan gaan' . Ik kom uit omgeving Breda en wil natuurlijk niet te ver gaan reizen.

Alvast bedankt,
ForumRaptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
99% van alle zaken waar je losse onderdelen koopt wil het voor zo'n 50 euro altijd wel voor je in elkaar schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:50
Tja, het meerendeel van de tweakers weet natuurlijk niet welke zaken bij jou in de buurt zit.
Ik zou zeggen, zoek op welke zaken bij jou in de buurt zitten en vraag het dan bij elke zaak na.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
http://www.tweakers.net/shopsurvey/ en dan linksonder zoeken op plaatsnaam Breda of een plaats uit je omgeving. Weet zeker dat je dan aardig wat shops voor je neus krijgt + dat je gelijk kunt lezen over de ervaringen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

paradigit bijv. mischien niet de goedkoopste winkels maar over het algemeen is de service wel goed.
of kijk hier eens klik

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

St@m

@ Your Service

Hoe kom je er nou weer bij dat je duurde uit bent? Ik ben altijd veel goedkoper uit, en dan heb ik een systeem dat aan mijn (of aan iemadn anders) eisen voldoet :P Zoek gewoon in de pricewatch een goede shop en bestel daar je onderdelen, schroef het voor 2 tientjes in elkaar en klaar is je kennis.. of niet? :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:04

elinsen

Fear me......

www.sallandautomatisering.nl

Komt als de nr. 1 bij Tweakers uit de bus.
In elkaar schroeven kost meen ik € 35,- meer.
Je kan op de site daar in het menu links ergens een systeem menu vinden waarmee je alle onderdelen via pull down menu's kunt selecteren. Hier zit het bouwen ook ergens bij meen ik.

In dat geval ben je meestal toch wel goedkoper uit dan de meeste andere zaken.
Ik koop bijna alles bij Salland, en heb nog nooit geen problemen gehad. De afstand is geen probleem.

P.S. Waarom zou je langs willen gaan als je alles online kan zien.

[ Voor 8% gewijzigd door elinsen op 03-01-2005 12:55 ]

E.P.M. Linsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

St@m

@ Your Service

Tja, ik hoor dan weer genoeg verhalen over Salland waar ik niet al te blij mee ben :P
Maarja, Breda --> Raalte.. ehmm.. das nog wel een eindje hoor.. Maarja, als je het laat bezorgen.. dan wordt het weer een ander verhaal, hoewel ik het liever zelf ophaal bij de winkel.
Zelf ga ik altijd naar challengecomputers.nl. (Niet dat daar geen negatieve verhalen over bestaan hoor)
Maarja, ik denk dat de TS gewoon zelf maar wat shopsurveys moet doorlezen om te kijken bij welke winkel hij zijn centjes wil besteden

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Informatique? Zelf goede ervaringen mee, wordt je PC gratis in elkaar geschroefd...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Alternate.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de shopsurvey staan genoeg winkels om even een kijkje te nemen. 9/10 keer staat er wel op de site iets over de assemblage van een systeem. Het lijkt me niet zo moeilijk om daar even te zoeken en rond te kijken. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.