Ik wil graag de driveletter van mijn windows schijf veranderen met partition magic 8.0 omdat ik met het formateren in DOS een kleinere partitie gemaakt heb voor Windows en andere software en deze partitie toen "L:" genoemd is. Ik zou hem graag een andere naam geven (F: bijvoorbeeld) maar als ik dat doe geeft partition magic te volgende waarschuwing:
"This partition contains the windows directory, if you change this drive letter, your system may not boot. Continue with drive letter changing?"
Hoe groot is de kans dat dit gebeurt en wat zijn dan de gevolgen? Kan ik dan via CD windows alsnog booten of ben ik alles kwijt? Heb namelijk geen zin om na een urenlange installatie alles weer opnieuw te gaan installeren.
bvd,
Nauzer
"This partition contains the windows directory, if you change this drive letter, your system may not boot. Continue with drive letter changing?"
Hoe groot is de kans dat dit gebeurt en wat zijn dan de gevolgen? Kan ik dan via CD windows alsnog booten of ben ik alles kwijt? Heb namelijk geen zin om na een urenlange installatie alles weer opnieuw te gaan installeren.
bvd,
Nauzer