Toon posts:

[Visio2k] Shape met hyperlink niet goed bij export HTML *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik heb in visio een behoorlijke rij met cross functional flowcharts gebouwd en ben deze aan het klaar maken voor web publicatie (weliswaar lokaal maar in html vorm dus). Nu heb ik voor een shape (in dit geval een processtap ofwel een vierkantje) een hyperlink toegevoegd die verwijst naar een word document met de werkinstructies.

Echter als ik de flow heb gesaved als een html pagina en de boel ga bekijken zit de hyperlink wel in de pagina maar is minstens de helft van de grootte van het vierkantje verschoven.

en wat ik ook probeer....ik krijg het niet voor elkaar om em op de juiste plek te krijgen

alvast bedankt voor mogelijke oplossingen!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je ter verduidelijking een screenshotje kunnen posten? Verder pas ik je topictitel even aan

[Viso 200] > [Visio2k] Shape met hyperlink niet goed bij export HTML *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ah...bedankt in ieder geval voor de aanwijzingen met betrekking tot de post!

Maar een screenshotje gaat al lastig worden...die flows zijn voor mijn werk en daarmee vertrouwelijk...bovendien heb ik niet zo snel de mogelijkheid om het pic'je te uppen.

het gaat er in ieder geval om dat de plek van de "hotspot" niet op de plek van de werkelijke "shape" zit en daarmee dus erg onduidelijk.