Toon posts:

ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan ISDN te nemen en ik heb wat vragen (die KPN niet beantwoordt/er om heen draait).

Wat zijn de kosten van een aansluiting en hoeveel duurder wordt het BelBasis abbo of blijft dat gelijk?

Ik wil dus gewoon dat ik wat beter kan CounterStriken :D. Dus 1 lijn voor de tel en 1 voor de PC.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:22
Ik heb onlangs ISDN genomen, omdat breedband internet niet eerder dan de X-Box komt in dit gehucht.

Als je niet doe-het-zelf neemt, moet je opletten dat ze je niet opeens meer laten betalen aan aansluitkosten dan de 275 die was afgesproken. Bij ons kostte het 50 piek meer onder een zeer vaag kopje op de rekening en zie daar maar achter te komen wat ze daarmee bedoelen....

De abbo kosten liggen tussen de kosten van 1 en 2 analoge lijnen in.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Belbasis is 50 piek
en belplus is 55 piek.
En in dit gehucht zal breedband internet waarschijnlijk nog later komen dan de
X-box 2, dus hebben wij ook maar ISDN genomen.

Verwijderd

Topicstarter
ok, dus alles bij elkaar is het maar F275?

Volgens mij vergeten we nu een ISDN-kaart en telefoon wat F50 is bij elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 21:23 schreef Thomas B. het volgende:
En in dit gehucht zal breedband internet waarschijnlijk nog later komen dan de
X-box 2, dus hebben wij ook maar ISDN genomen.
:D :D De X-Box 2?

Verwijderd

Wat het bij KPN kost, geen idee... ik weet alleen dat ikzelf al sinds jaar en dag ISDN bij XS4ALL heb en dat werkt perfect. Je betaalt f 54,95 per maand voor het abonnement en dan nog de aansluiting van je gewone telefoon (maar die had je toch al). Telefoonkosten bij lokaal inbellen zijn overdag 6cent per minuut, voor 8 smorgens/na 7 savonds 3cpm, en in het weekend 2cpm.

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
je analoge telefoon is waardeloos, dus ook effe een Quatro Fox centrale ophangen

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar is die F225 als je het door een monteur laat doen ook inclusief alle apparatuur?

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:22
Nee, als je je analoge apparatuur wilt behouden, moet je ook zo'n kastje hebben om die apparaten erop aan te sluiten à 175 gulden. Zelf heb ik een Tiptel (nogal een :r-ding: het werkt, maar niet bijzonder handig).

Wat voor OS gebruik je? Als je Linux gebruikt, zoals ik, moet je opletten dat je de juiste ISDN kaart kiest. Ik heb een E-tech kaart bij de Mycom gekocht, goedkoper én beter dan die Intel&Microsoft-shit die de KPN verkoopt.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1