[XP] Helpscherm popt-up at random *

Pagina: 1
Acties:

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03 15:40

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Het is nou al een hele tijd bezig en ik had gehoopt door een paar dingen uit te zetten zelf de oplossing te vinden, maar dat mocht niet baten. Het probleem is dat in ieder programma dat een helpfunctie heeft deze eens in de zo veel tijd at random verschijnt. Het lijkt wel of er om de x minuten (waarbij x een random getal is tussen de 1 en 15 ongeveer) iemand op F1 drukt, maar ik ben het echt niet :) Heeft iemand in het leger van Tweakers experts enig idee waar dit aan kan liggen? Mijn scherm knalt trouwens af en toe ook een pixel of 15 omhoog. Misschien heeft dat er ook iets mee te maken. Ik heb al geprobeerd om Winbar uit te zetten, Virusscanners en adaware gedraaid, maar dat had allemaal geen zin.

Ik ben al heel blij dat Firefox niet reageert op F1 ;)

[ Voor 24% gewijzigd door QkE op 03-01-2005 10:00 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En toch zou ik in eerste instantie aan het toetsenbord denken: toevallig wireless of extra toetsen die een extra programma / driver vereisen?

Een andere optie is 'grappige' malware maar dat lijkt me stug. (Toch de B&V FAQ checken kan echter geen waad).

Los daarvan: welk OS heb je eigenlijk? <--- Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 18:47
Dit had ik ook vorige week op een laptop, verder niet meer bij stil gestaan eigenlijk. Dalijk ff kijken of het nog steeds zo is, want nu ben ik wel benieuwd.

EDIT: het was niet de helpfunctie, maar de zoekfunctie die automatisch opstart om de zoveel tijd. Compaq Evo N600C, Windows XP Pro SP1. Ik kijk wat ik kan vinden, misschien heeft het er wel iets mee te maken.

[ Voor 41% gewijzigd door djeejdjeej op 03-01-2005 10:29 ]

Verwijderd

Logitech software waarin je acties aan (muis)knoppen kan binden, met F1 bijvoorbeeld op een simpel per ongeluk in te drukken knopje? Knop kapot, en zodoende dusdanig gevoelig dat d'r op blazen, of de trilling van het drukken op een andere knop al voldoende is voor indrukken?

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Het is inderdaad een laptop. Een compaq nx9010. Ik maak gewoon gebruik van het laptop toetsenbord met het muispadje uitgeschakeld. OS: Windows XP met SP2 helemaal up to date, Norton AV 2004 helemaal up to date en adaware helemaal up to date. Fijn (voor mij) dat jij het ook hebt djeejdjeej (heb je deze naam uitgekozen op ontypbaarheid ;)). Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zal me nog maar weer eens door de WOS Policy en de B&V FAQ heen gaan worstelen. Ik zal wel weer iets misgedaan hebben :)

Ik zal eens kijken CABAL of er iets in de software ingesteld staat. Er staat alleen de standaard software van de laptop op, maar je weet maar nooit.

[ Voor 14% gewijzigd door QkE op 03-01-2005 10:22 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zal wel weer iets misgedaan hebben :)
Ik pas de topictitel even iets aan ;)
BV FAQ was om te checken op virussen / trojans.

Maar bij een laptop kan ik een erg gevoelige toets ook wel voorstellen ja.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Hmja, ik heb iets soortgelijks gehad met een Acer TM212, een ouwetje. Door een rot LCD scherm na de reparatie geweest (garantie), en toen hij terugkwam had ik een hypergevoelige "E" knop. Die kon gelijk weer terug. Je hoeft maar te blazen of een regel vol E verscheen. Misschien dat je iets soortgelijks hebt.

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
offtopic:
He. Das toevallig Mijn vriendin heeft ook zo'n gevoelige knop ;)

Ik ben een paar keer zacht met m'n vinger over de F1 gegaan, maar dat triggerde de help niet, dus ik denk dat dat niet het probleem is.

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Klein Schopje
Pagina: 1