Joystick voor PC Game PSE4

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Ik heb net een Pro Soccer Eovultion 4 gekocht en ging effe online gamen... en ja toetsenbord is zwaar irritant en heel erg onhandig.

Daarom dacht ik om een nieuwe joystick te gaan kopen. Alleen heb ik echt geen verstand van joystick. Echter PSE4 is een eigenlijk PS2 game dus je kan ook Dual Pad instelling gebruiken. Daarom ben ik effe op zoek gegaan naar Joystick. Er zijn namelijk veel Namaak Dual Pad te vinden maar of het echt zo goed dat weet ik niet. En ik heb er nog 2 Dual Pad van PS2 liggen dus mijn vraag was... welke Joypad kun je ervoor gebruiken of is het beter een zo'n converter te gaan kopen ...en wat is prijs van converter?

BVD

Lucky Goldstar

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een Super Dual Box. Te koop via Lik-Sang en werkt onder Linux prima de luxe. Ik verwacht dat-ie het onder Windows ook wel goed doet. Je kan misschien problemen hebben bij het gelijktijdig gebruik van twee joysticks: de software op mijn GNU/Linux systeempje bleek nogal wat bugs te bevatten bij zo'n groot aantal knoppen. Twee van die kastjes ging dan meestal wel goed ;)

Als je er een paar tegelijk besteld (voor vrienden?) dan zijn ze redelijk goedkoop.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12
qua gamepads heb ik zelf de Logitech Dual action die ik erg goed vind werken (voor pes4, iets anders speel ik er niet mee) Hij werkt perfect, itt wat goedkopere alternatieven die problemen gaven en terug naar de winkel zijn gegaan. Hoewel ik ze zelf niet heb hoor ik veel goeds over die ps2 convertors, als je toch al controllers hebt liggen lijkt dat me de beste keuze.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb het zelfde probleem. Persoonlijk twijlel ik tussen de volgende controllers:

- Logitech Dual Action (Heb ik eventjes mee gespeeld, maar vind de d-pad niet echt geweldig)
- Logitech Rumblepad II
- Thrustmaster FireStorm Dual Analog 3
- Thrustmaster FireStorm Dual Power 3

Heeft iemand al ervaring met een van deze controllers.

[ Voor 17% gewijzigd door Cuno op 03-01-2005 03:06 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:58
Logitech Dual Action evenals de Logitech Rumblepad II spelen heerlijk met de 2 stickjes :)
Verder zo goed als gelijk aan een PS2 controller, alleen voelt deze Logitech iets goedkoper aan. Toch is het een zeer goed ding.

Beide Thrustmaster Firestorms heb ik ook gehad, maar hiervoor moet je iets grotere handen hebben omdat de behuizing van de controller wat forser is. Ook deze spelen heel fijn met de stickjes + dat je 2 extra backbuttons hebt aan de onderkant van de controller.

Alle 4 dus goede controllers waarvan de d-pad sowieso wat minder is. Aan geen van alle kan je naar mijn mening een miskoop doen :)

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-02 16:45

Khaine

Python liefhebber

Ik heb zelf voor kerst van "Piranha" de PC33 gehad.
Een joypad die bij bart smit voor 10 euro te koop was. Op mijn windows XP + SP2 draaitie goed en hij lijkt zo sprekend op de controller van de PS2 dat zelfs de windows-caibrater (na installeren van de drivers) een plaatje van de PS2 controller (dus zelfs symbooltjes op de toetsen) weergeeft.

Het ding werkt voor mij uitstekend en voelt en oogt erg dergelijk. Hij is btw USB2 aangesloten. Misschien heb je hier iets aan ? (hij kan ook rumblen btw ).

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Pagina: 1