Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben met netadapter voor mijn iriver ihp120 verloren, en nu ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik heb grondig gezocht in alle bestaande topics en heb de conclusie getrokken dat ik niet perse een originele iriver adapter nodig heb, maar iets waar 5 volt uitkomt.
Nou kan ik bij Conrad een dergelijke adapter bestellen. Ik kan echter kiezen uit een versie waar 500 mA uitkomt, en eentje waar 2 A uitkomt. Nu heb ik gelezen in eerdere topics dat de H1x serie een adapter heeft die 2A geeft. Is dit zo? Is dit noodzakelijk? (het prijsverschil is namelijk aanzienlijk: 7 euro voor de 500 mA versie, 27 euro voor de 2A versie). Gaat dan het opladen trager of iets dergelijks? Heeft iemand hier ervaringen mee?
Weet iemand een (web)winkel in Nederland die de officiele iriver adapters verkoopt?

bedankt!

Verwijderd

Volgens mij is die powersupply van de H-120 van een geschakeld principe,dus primair 100...240
Volt,50/60Hz . Sec.5Volt/2Amp DC,vandaar dat ie zo klein is.Wat ik wel weet is dat de H-120 gevoelig is voor overspanning op z'n 5 volt powersupp.ingang,met andere woorden geen shit-goedkoop conradvoeding kopen,deze zijn meestal niet of slecht gestabiliseerd(spanningsoutput varieert met de belasting hiervan.

Verwijderd

Topicstarter
Die dure dus maar... das een Voltkraft, klinkt mij wel goed in de oren...

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
En de Nokia-adapters?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Verwijderd

Topicstarter
die van mij (6110) past in ieder geval niet... het stekkertje is te klein.

Verwijderd

moet je Peter van de RMA afdeling van mp3spelers.nl eens mailen die hebben een grote voorraad met onderdelen. Ik heb er pas geleden nog een afstandsbediening van een vaag merk uit Korea gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!! Ik heb ze een mailtje gestuurd. Ben benieuwd...

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 14:26
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:08:
Ik ben met netadapter voor mijn iriver ihp120 verloren, en nu ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik heb grondig gezocht in alle bestaande topics en heb de conclusie getrokken dat ik niet perse een originele iriver adapter nodig heb, maar iets waar 5 volt uitkomt.
Nou kan ik bij Conrad een dergelijke adapter bestellen. Ik kan echter kiezen uit een versie waar 500 mA uitkomt, en eentje waar 2 A uitkomt. Nu heb ik gelezen in eerdere topics dat de H1x serie een adapter heeft die 2A geeft. Is dit zo? Is dit noodzakelijk? (het prijsverschil is namelijk aanzienlijk: 7 euro voor de 500 mA versie, 27 euro voor de 2A versie). Gaat dan het opladen trager of iets dergelijks? Heeft iemand hier ervaringen mee?
Weet iemand een (web)winkel in Nederland die de officiele iriver adapters verkoopt?

bedankt!
Ik gebruik al een tijdje mn nokia lader (5.3V, 500 mA) en nooit problemen mee gehad. Batterijduur nog steeds netjes rond de 14 uur.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik kom nu ineens weer langs dit topic, en voor het geval andere mensen die ook hun adapter van hun H120 van iRiver kwijt zijn en er eentje willen bestellen: je kunt ze bestellen bij www.digimania.be voor 10 euro!
Pagina: 1