Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Op dit moment is inderdaad het volgende geimplementeerd:
ik zal eens kijken in hoeverre dat verbeterd kan worden. Technisch gezien is jouw voorstel voor 'up' echter lastig te implementeren...
HTML:
1
2
3
| <link rel="start" title="Start page of topic" href="{topic_listmessageslink}"> {topic_previous_page?}<link rel="previous" title="Previous page in topic" href="{topic_listmessageslink}/{topic_previous_page}">{;} {topic_next_page?}<link rel="next" title="Next page in topic" href="{topic_listmessageslink}/{topic_next_page}">{;} |
ik zal eens kijken in hoeverre dat verbeterd kan worden. Technisch gezien is jouw voorstel voor 'up' echter lastig te implementeren...
Intentionally left blank
if($action=="list_messages")
$url = $forumurl die ook bovenin bij de nav wordt gebruikt;
else
$url="/forum";
$url = $forumurl die ook bovenin bij de nav wordt gebruikt;
else
$url="/forum";
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Ik heb geen flauw idee in hoeverre support hiervoor hedentendage nog zinvol is. In ieder geval is er buiten dit topic nog nooit gevraagd om uitbreiding hiervan. Vandaar ook wontfix atm.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()