Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

site navigation bar support suggestie

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 16:48

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
De nieuwe template heeft ondersteuning voor de site navigation bar van Mozilla en Opera (en andere browsers die dat ding gebruiken), maar de huidige implementatie is naar mijn mening verre van optimaal.

huidig
top: niks
up: eerste pagina van het topic
first: niks
prev: vorige pagina van het topic
next: volgende pagina van het topic
last: niks

wat mij beter lijkt
up: omhoog, vanuit een topic naar de list_topics, vanuit list_topics naar de forum index
top: naar de forum index
first: eerste pagina van het topic
prev: vorige pagina van het topic
next: volgende pagina van het topic
last: laatste pagina van het topic

Vooral dat je met up naar de eerste pagina van het topic gaat is verwarrend, aangezien dat gewoon fout gedrag is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Op dit moment is inderdaad het volgende geimplementeerd:
HTML:
1
2
3
<link rel="start" title="Start page of topic" href="{topic_listmessageslink}">
{topic_previous_page?}<link rel="previous" title="Previous page in topic" href="{topic_listmessageslink}/{topic_previous_page}">{;}
{topic_next_page?}<link rel="next" title="Next page in topic" href="{topic_listmessageslink}/{topic_next_page}">{;}

ik zal eens kijken in hoeverre dat verbeterd kan worden. Technisch gezien is jouw voorstel voor 'up' echter lastig te implementeren...

Intentionally left blank

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 09:26

decramy

root@birdie:~#

if($action=="list_messages")
$url = $forumurl die ook bovenin bij de nav wordt gebruikt;
else
$url="/forum";

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb geen flauw idee in hoeverre support hiervoor hedentendage nog zinvol is. In ieder geval is er buiten dit topic nog nooit gevraagd om uitbreiding hiervan. Vandaar ook wontfix atm.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.