Koetjes???

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Iedereen heeft het hier maar over "koetjes" en "koetjes moeten grazen" en "mijn koetje"

wat wordt er nou eigenlijk met een koetje bedoelt...ik was al zover dat het iets met client-peecee's te maken had...

maar wat is nou de echte definitie van een "koe/koetje"? (Dus nu geen dikke van Dale antwoorden ofzo.... :r)

Thanks!

what is your major malfunction???

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dit is een koe: }:O

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Dutch Powercows; het is iets om een code te kraken en daar is veel cpupower voor nodig. Verder weet ik ook niet wat het precies inhoud, alleen dat het heel erg lang duurt. Kijk eens op www.distibuted.net en dan gaat het hier over het rc45 project.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
owkeeee....zeg luister eens..ik ga binnekort stage lopen bij KPN...als ik alle clients voorzie van een koetje zou dat leuk zijn?

en is dat LEGAAL? }:O

what is your major malfunction???

Verwijderd

Ja moet je doen is leuk!! Maar of het van je baas mag dat weet ik niet; moet je hem maar eesn vragen.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 04 januari 2001 20:47 schreef It-er het volgende:
owkeeee....zeg luister eens..ik ga binnekort stage lopen bij KPN...als ik alle clients voorzie van een koetje zou dat leuk zijn?
Mijn d.net account draaide ook bij de KPN, heb ik maar weg gehaald omdat er een gast was ontslagen hiervoor. Is laatst ook nog een topic over geweest hier, ik raad het dus sterk af! Het mag bij de KPN dus niet!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Op donderdag 04 januari 2001 20:38 schreef Bendertino het volgende:
Dutch Powercows; het is iets om een code te kraken en daar is veel cpupower voor nodig. Verder weet ik ook niet wat het precies inhoud, alleen dat het heel erg lang duurt. Kijk eens op www.distibuted.net en dan gaat het hier over het rc45 project.
het is trouwens www.distributed.net
Pagina: 1