[DVD-brander] DVD-lade opent direct na sluiten

Pagina: 1
Acties:

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb onlangs een Aopen DVD brander gekocht, en aangesloten maar direct na het opstarten opent de dvd-brander vanzelf de lade, en als ik hem sluit, gaat hij vrijwel direct weer open...

De dvd brander wordt wel herkend. Naast de dvd brander had ik al een cd-brander/dvd lezer, ook van Aopen. Ik heb de brander zowel als Primary Slave (met HD Primary Master), als Secondary Master (cd als slave) en als Secondary Slave (cd als master). Dit maakt echter geen verschil

DVD brander: Aopen DUW1608/ARR
CD speler: Aopen com 5232/AAH

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kijk es wat ie doet als je de IDE kabel er niet in hebt. Dan zou het mechaniekje wel gewoon moeten reageren (wel stroomkabel erin uiteraard). Gaat ie dan ook weer open dan is ie gewoon kapot.

[ Voor 21% gewijzigd door Palomar op 03-01-2005 00:06 ]

Verwijderd

Al mee terug geweest naar de shop? Aangezien je toch garantie hebt en dit niet echt normaal is ;) Als er vanaf het begin problemen zijn kun je beter terug gaan, vooral met een aopen brander. Daar zijn al wel eerder door mensen klachten over geweest ;)

• disheaver
  • Niet online
Ik heb nu de IDE kabel er uit gehaald, maar nog steeds het zelfde probleem...

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Dat ding is duidelijk kapot....je moet deze omruilen.

• disheaver
  • Niet online
K zal contact openen met euromaxi....

• disheaver
  • Niet online
Ik kreeg zojuist dit mailtje terug:
Beste jeroen,

Een collega van me heeft dit ook eens gehad, lag aan een klepje dat contact maakt met de open en dicht knop. Misschien kunt u eens het frontje verwijderen om te kijken of het probleem dan weg is.

Bedankt voor uw e-mail.
Gedaan, en hij doet het! frontje opnieuw geplaatst (dezelfde), en hij werkt.
Pagina: 1