Voor de doorgewinterde gamer misschien een overbodige vraag, maar wat is nu eigenlijk het verschil tussen de verschillende modellen videokaarten. Ik zit er namelijk over te denken om een fx5700 kaart aan te schaffen, maar op de diverse websites van de diverse winkels bij mij in de buurt zie ik steeds weer andere toevoegingen staan. Ik heb nu de FX5700, de FX5700LE, de FX5700V en de FX5700 Ultra voorbij zien komen. Ik heb getracht het antwoord te vinden op de site van NVIDIA en met google, maar helaas ben ik nog niets wijzer geworden.
Le is echt slecht.
geen toevoeging is beter
ultra is het best.
de V zegt mij ook niks zijn er specs van te vinden?
Ik raad je wel af een 5700 serie te kopen die zijn gewoon niet goed genoeg om nog een jaar goed mee te blijven doen met nieuwe games. De games die nu uit zijn draaien zelfs niet altijd goed op een 5700.
Denk eerder aan een gf 6600 of een x700, hier zul je veel meer plezier aan beleven. En koop dan geen LE of SE deze zijn echt kreupel gemaakt en de prestaties halveren vaak met de rest van dezelfde serie.
edit: excuus voor de vage opbouw van me zinnen
geen toevoeging is beter
ultra is het best.
de V zegt mij ook niks zijn er specs van te vinden?
Ik raad je wel af een 5700 serie te kopen die zijn gewoon niet goed genoeg om nog een jaar goed mee te blijven doen met nieuwe games. De games die nu uit zijn draaien zelfs niet altijd goed op een 5700.
Denk eerder aan een gf 6600 of een x700, hier zul je veel meer plezier aan beleven. En koop dan geen LE of SE deze zijn echt kreupel gemaakt en de prestaties halveren vaak met de rest van dezelfde serie.
edit: excuus voor de vage opbouw van me zinnen
[ Voor 6% gewijzigd door sjekneck op 03-01-2005 00:06 ]
@ TS wat is eigenlijk je budget voor de nieuwe kaart en moet hij AGP zijn ?
en het is misschien makkelijk te weten wat de rest van zn specs zijn en wat hij met die kaart wil doen.
De wijzen komen uit het Oosten!
Dit topic is gesloten.
![]()