Toon posts:

versneld doorspoelen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hebben jullie ook problemen met het versneld doorspoelen van een voorbespeelde film op dvd er komt af en toe een stukje geluid doorheen en echt snel is het ook niet ook met 16 keer niet, en die 5 minuten regeling werkt niet op bespeelde films hier klopt dat? Dusals ik een film kijk en ik ga een paar dagen later weer verder na dat ik de dvd er uit heb gehaald kan ik helemaal opnieuw beginnen of toch niet?.....

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 07:11

Nik

Welke DVD speler, welke film... geef eens wat meer info?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjonge, je omschrijft je probleem wel erg warrig. Als ik mijn DVD's versneld vooruit spoel, op een Philips DVP 632, een Pioneer DVR-5100HS of een JVC DR-M10 B, hoor ik geen geluid. De resume functie werkt hier alleen als je de DVD erin laat zitten. Wat je met die 5 minuten regeling bedoelt snap ik niet, 5 minuten wat?

Tip: Lees je post eens door voordat je hem post, want hier is echt geen touw aan vast te knopen ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 18:14
Op zo'n manier doen we niet aan topics starten. I.p.v. hier op de vragen in gaan open je n.b. gewoon weer dezelfde wazige topics :X

snel spoelen en spoelen

Indien je geholpen wilt worden zul je toch een stuk uitgebreider moeten zijn. En open nou niet eenzelfde topic nr 4.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.