satelliet + discovery channel

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

• Spir4
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-03-2020
ik zou graag discovery channel ontvangen, maar aangezien dit onmogelijk is in mijn regio (Gistel, België), zou ik dit via een satelliet willen doen.
Maar mijn vraag is nu: welke hardware heb ik daarvoor nodig, aan wat moet die hardware voldoen, en hoe ontvang ik dan dit kanaal ?

thx

Verwijderd

Een schotel + LNB + kabel + Skystar 1/2 kaart.
Maar voor de nederlandse discovery channel heb je een abboment nodig bij canal+ en een Phoenix infra.

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-02 09:56
Dus je bent bereid om een schotel aan te schaffen voor alleen discovery channel?

Kan je niet ergens een stream oppikken via internet?

Verwijderd

Beeld via internet? Dat vind ik zelf wel erg langzaam en slechte kwaliteit. Maargoed, ieder voor zich...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:23:
Beeld via internet? Dat vind ik zelf wel erg langzaam en slechte kwaliteit. Maargoed, ieder voor zich...
is wel af te wegen tegen de kosten van een sateliet om maar 1 kanaal te ontvangen lijkt me.

Verwijderd

hoezo?
hij kan de andere kanalen tog ook gewoon via sateliet zien
sateliet heeft betere beeld kwaliteit, teminste das mijn mening

• Spir4
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:18:
Een schotel + LNB + kabel + Skystar 1/2 kaart.
Maar voor de nederlandse discovery channel heb je een abboment nodig bij canal+ en een Phoenix infra.
wat is een LNB, en waar kan je zo'n abo krijgen ?

Verwijderd

www.canaldigitaal.nl is je vriend. :)

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:09

Rmg

Spir4 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:31:
[...]

wat is een LNB, en waar kan je zo'n abo krijgen ?
een lnb is de kop op je schotel. die verstuurt de signalen naar de decoder/tuner.

gewoon bij een electronica boer vragen die ook satelliet systemen verkoopt die helpen je zo aan een abbo ;)

• Spir4
maar canaaldigitaal kan je alleen in nederland krijgen, dus zal het op een andere manier moeten gebeuren.
kheb ook al gehoord van zogenaamde piratenkaartjes, wat zijn dat ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

kheb ook al gehoord van zogenaamde piratenkaartjes, wat zijn dat ?
Dat zijn illegale zaken en dus dingen die we NIET op GoT besproken willen zien - lees het GoT Algemeen Beleid er maar eens op na...

Dit zou opgevat kunnen worden als warez-request, deze keer heb je voordeel van de twijfel, maar dat zal bij evt herhaling niet het geval zijn :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.