Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een klein vraagje, onlangs heb ik een PDA gekregen, de sony clie TJ35.

Nu heb ik al enkele software kunne vinde voor het spelen van MP3, video, maar ik zou willen wete of jullie niets kunnen aanraden voor het besturene van een tv/video met de pda

het beste zou ook zijn als het op een of andere manier mij pc kan besturen... of is dit niet mogelijk op het vlak van afstand. ik zie enkel ook zo'n ledje op uiteinde van mijn pda, dus ik veronderstel dat het wel meer als twee meter kan reike hoop ik

heeft iem voorstellen?

PS wat betekend cradle?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 21:10 ]

Verwijderd

Het is zeer leuk om door de media markt rond te lopen en langs de tv's op je pda te rammen en dat dan alle tv's uitgaan ;)

(heb ik zelf ook gedaan)

Voor de rest zijn er weinig pda's die verder dan 2m verbinding hebben

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
http://www.pdawin.com/tvremote.html
Deze heb ik zelf eens getest en die werkt goed en is vooral simpel!

Wat betreft je PC besturen, met mijn PDA (asus A716) kan ik dat via WiFi mbv Terminal Services doen. Of dit ook via IR kan weet ik niet.

cradle: dat 'ding' waar je je PDA in zet om hem op te laden of te synchen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door lo3k op 02-01-2005 21:14 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:12
Er staat veel info op www.palmclub.nl. Cradle is het voetje waar de PDA in staat als hij wordt opgeladen c.q als hij verbinding maakt met de PC.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
Meer dan 2 meter is niet haalbaar met infrarood. Met Bluetooth kun je tien meter halen, met wifi ongevere 40 à 50 (max). Met het programma BTAmp kun je bijvoorbeeld Winamp besturen. Voor software kun je op www.palmgear.com kijken.

Welkom in het wereldje van de Clié. Mocht je meer willen weten over Cliés, dan is www.1src.com de way to go, op de fora zijn veel Clié eigenaars actief.

Een cradle is een soort dockingstation, waar je je pda in / op zet en daarna gaat 'ie opladen.

Verwijderd

Skaah schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:14:
Meer dan 2 meter is niet haalbaar met infrarood.
Enne mu TV afstandbediening dan?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een Sonly CLIÉ PEG-NR70V heeft zelfs een aparte extra sterke infraroodpoort om als afstandsbediening te werken. Met de Tungsten|T3 en Tungsten|C heb ik ook goede ervaringen qua afstand (zeker meer dan 2m, eerder 5 meter). Programma's die je zou kunnen gebruiken zijn OmniRemote en NoviiRemote.

[ Voor 22% gewijzigd door GlowMouse op 02-01-2005 21:30 . Reden: links toegevoegd ]

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:25
Ik haal met mijn Ipaq 2210 makkelijk 5-6 meter hoor, verder heb ik het nog niet geprobeerd. Ik gebruik dan trouwens Nevo wat standaard er al in zat.

Verwijderd

Topicstarter
thx all voor de nuttige tips, maar ik heb dan denkik gene cradle :p... en ja wat heb ik dan nodig voor wifi verbinding om mijn pc te besturen... dat is belangrijkste, voor tv heb ik gewoon mijne zapper :p

en indien mogelijk natuurlijk ook gratis hehe O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 21:42 ]

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
GlowMouse schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:22:
Een Sonly CLIÉ PEG-NR70V heeft zelfs een aparte extra sterke infraroodpoort om als afstandsbediening te werken. Met de Tungsten|T3 en Tungsten|C heb ik ook goede ervaringen qua afstand (zeker meer dan 2m, eerder 5 meter). Programma's die je zou kunnen gebruiken zijn OmniRemote en NoviiRemote.
Mijn Palm IIIx en Clié SL10 waren poep wat betreft afstandsbedieningen. Mijn TH55 heb ik niet geprobeerd, de IR-poort zit aan de zijkant. Maar met IR-palm 2 palm file transfers is het niet veel soeps, liever BT.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:11:
Het is zeer leuk om door de media markt rond te lopen en langs de tv's op je pda te rammen en dat dan alle tv's uitgaan ;)

(heb ik zelf ook gedaan)

Voor de rest zijn er weinig pda's die verder dan 2m verbinding hebben
ik mankeer natuurlijk wel de software... *zucht*, kunne ze niet bijlevere ^_^ da zou pas handig zijn, ipv altij software te download voor 15 days trial..

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 15:40

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Heb mijn T5 sinds enkle weken binnen, en met Novii remote delux haal ik toch wel makkelijk 5 meter...

Ik kan zelfs mijn beamer aanzetten als ik op het scherm mik, en dat is dan zo'n 5+ meter. meer afstand heb ik niet nodig in mijn kamer.

Heb zelf een custum uiterlijk gemaakt voor in totaal 8 apparaten, daar ben ik ongeveer 2 uurtje mee bezig geweest.
Novii remote delux: http://www.novii.tv/nrdeluxe/

edit: tis trouwens de eerste software die ik waard vond om te kopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Plaagje op 02-01-2005 22:17 ]

Flying High!

Pagina: 1