[XP sp2 & I.E.] mijn flash bestand wordt geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• ICW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 08:26
ik ben bezig met een website met een klein flash intro.
als ik de pagina open krijg ik de melding dat flash wordt geblokkeerd omdat hij misschien onveilig is, maar andere flash bestanden op inet laat hij wel zien.

The one, the only, the original ICW

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Wat meer informatie zou wel handig zijn. Draait de pagina bijvoorbeeld lokaal?

Signature

• ICW
ik heb hem lokaal geprobeerd en op mijn intranet.

zou het misschien iets te maken heeft met dat er een author of maker opgegeven moet worden.

[ Voor 50% gewijzigd door ICW op 02-01-2005 20:57 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IE heeft niets met WOS te maken. Je probeert hem vanaf je harde schijf te bekijken in IE? Welke versie van IE?

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Probeert dat bestand "enge" dingen te doen, of is het slechts een simpel filmpje?
offtopic:
Maak ajb wel een 'skip' knop in puur HTML, bedenk dat lang niet iedereen Flash heeft of wil hebben. Je zou mij als bezoeker meteen kwijt zijn ;)

Ook: je bent er nu mee bezig en externe sites gaan wel goed: je hebt niet de settings van je lokale zone (oid) anders staan dan de internet zone?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ICW
ik heb een flash filmpje een plaatje gaat over in andere. niks bijzonders.
als ik het flash bestand LOKAAL open geeft hij aan dat hij geblokkeerd wordt.
ik heb LOKAAL een andere flash prog met veel ingewikkeldere handelingen, geeft hij die wel weer.

De html source is identiek. zelfs als ik flash bestand rechtstreeks open in i.e.

is internet explorer 6.0.2900......sp2

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:03
komt doordat je het LOKAAL draait..... :) Zet het maar is online dan zal IE dat niet doen
Pagina: 1