Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iemand 'chat voor mij' op MSN.

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 09:27
Hallo allemaal!

Ik had zojuist iets heel vreemds op MSN, ik was met een persoon aan het chatten en opeens stond er dat ik iets had gezegd, wat ik zelf helemaal niet had gezegd. Alsof ik het werkelijk had getypt zeg maar. Wat 'ik' zei was niks vreemd .. die andere persoon vertelde iets aan mij, en opeens stond er dat ik had gezegd 'okee'. Toen ik even ging rebooten zei 'ik' tegen die persoon 'ben ik weer'. Terwijl ik dus helemaal nks had getypt ..

Ik draai windows98se .. ik heb een up2date Zonealarm firewall en ik heb Norton anti-virusscanner al gedraaid ( geen virussen gevonden ) .. verder zijn al m'n programma's up2date afaik .. Volgens windows update zijn er geen nieuwe beveiligingsupdates ..

Nog iets: windows zegt erg vaak 'dat m'n C: schijf ( de master ) vol is' .. terwijl er nog 120 mb vrij is ( zou toch wel genoeg moeten zijn voor 98se? ) .. heeft dit er iets mee te maken?

Verder reboot m'n pc ook wel eens uit zichzelf .. ( Alhoewel dit er ook wel mee te maken kan hebben dat m'n videokaart momenteel geen koeler heeft, en dat ie dan te heet wordt. Nieuwe koeler komt eraan .. )

Formatteren zie ik pas als een noodoplossing .. het is gewoon erg vervelend om opnieuw windows98se te installeren, alle programma's en drivers ( want die vind 98se natuurlijk niet uit zichzelf ) op te zoeken op het internet en dan alle documenten weer terug te zetten ..

Verwijderd

Was laatst ook een topic over. De gene die dat doet heeft een of andere plugin waarmee hij/zij dat doet. Heeft *volgens mij* niets met spyware/virussen te maken.

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10 09:27
Okay, bedankt voor de snelle replies. Niks aan de hand dus, gelukkig maar.

Ik schrok bestwel, maar het valt dus mee. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Hbeez op 02-01-2005 20:21 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
dit niet dan?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

In de zin van: Iemand die onder je eigen naam chat een beveiligingsprobleem is?

Weet niet hoe dat werkt, maar ik denk dat de gene die dat doet door middel van dat script/plugin zijn/haar naam veranderd en dan het bericht stuurd? zonder dat je het merkt :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad iets dat aan de andere kant van de lijn gebeurt. Verder wel bekend enzo dus deze kan ook wel weer dicht ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.