Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-11 21:59

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Weet er iemand hoe je dat irritante klikgeluid van de camera van de nec n341i uit kan zetten? Volgens de handleiding kan je het niet uitzetten "om privacyredenen". Maar bestaat er niet een geheim trucje ofzo? (behalve de speaker slopen ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door _Christiaan_ op 02-01-2005 20:20 ]

NOSIG

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:18

Whuzz

Dodgeball!

Lijkt me dat je dan de firmware zou moeten kraken en flashen met een zelf-veranderde firmware.
Kost je iig je garantie en een gekraakte firmware is illegaal en valt niet binnen de GoT-policy...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:06:
Weet er iemand hoe je dat irritante klikgeluid van de camera van de nec n341i uit kan zetten? Volgens de handleiding kan je het niet uitzetten "om privacyredenen". Maar bestaat er niet een geheim trucje ofzo? (behalve de speaker slopen ;)
Ik weet wel dat er een bepaalde code is om het geluid van een Samsung e700 uit te zetten (bij het fotograferen). Weet niet of die er ook zijn voor een Nec

Nee :(
dit geluid kun je niet weg halen, net zoals dat irri geluidje als je een foto knipt. de enigste manier is om je telefoon op stil te zetten
http://www.mtrend.net/for...ion=display;threadid=4523

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 20:13 ]

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-11 21:59

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Jammer. Je kan overigens niet gewoon een stil profiel kiezen, het geluid blijft (en ook net zo hard). :(

NOSIG

Verwijderd

"Vanwege privacyredenen"

dus alle gluiperds kopen gewoon een SE T610 .... en weg is het hele privacy gedoe ...
Want ik weet uit eigen ervaring met mijn vorige telefoon ( T610 dus ) dat deze gewoon volledig stil is als je de telefoon ook op stil zet ...

Maar ff ontopic:

Dit kan idd door de firmware aan te passen ... maar dan ben je iig je garantie kwijt.
Je kan er ook gewoon naar vragen bij een service center of ze dat voor je kunnen doen, want voor zover ik weet kunnen ze dat best regelen daar, heeft een maat van me ook laten doen met zijn telefoon, nou kan ie dat geluidje gewoon regelen met een menu optie

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Whuzz schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:11:
Lijkt me dat je dan de firmware zou moeten kraken en flashen met een zelf-veranderde firmware.
Kost je iig je garantie en een gekraakte firmware is illegaal en valt niet binnen de GoT-policy...
Wat mij betreft maakt GoT maar eens een uitzondering, want het is toch te bezopen voor woorden dat je niet zelf mag weten wat je met je eigen apparatuur doet? Kom op he..een geluidje uitzetten, dat blokkeren de makers zelfs. Al net zo erg als de platenindustrie en nog erger dan de onmogelijkheid om de copyright-messages bij DvD's te skippen.

[ Voor 8% gewijzigd door SvMp op 02-01-2005 22:33 ]

Pagina: 1