Toon posts:

Newszilla - connectie worden 's nachts gereset ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet regelmatig mijn queue van Grabit vol om wat binaries te downloaden bij Newszilla (ik zit dus bij xs4all). Soms is die queue redelijk vol en laat ik 's nachts mijn pc aan staan om alles te kunnen downen. :)
Nu merk ik de laatste paar weken dat elke keer op een bepaald tijdstip de connecties worden afgebroken, en wel zo lang dat Grabit de downloads maar opgeeft. Dus ik kan ze pas als ik er bij ben weer zelf handmatig opstarten.

Ik heb het idee dat xs4all dus 's nachts even alles reset de laatste tijd, klopt dit ? Andere mensen met gelijke ervaringen :?

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:18

charrel

Cortisol4life..

Weet alleen dat ze er mee bezig waren de afgelopen dagen. Soms liep het bij mij vast op een bepaalde file waarna ie bij alles een foutmelding gaf. Kon ook maar maximaal met 2 spots downloaden, normaal3. Anders kreeg ik een corrupt bestand binnen.Sinds gister loopt alles weer normaal.
Snelheid is trouwens wel wat lager, blijft nu hangen op 180kb/s. Normaal toch wel tussen de 200-230kb/s
*edit*
Het is nu supertraag, zit geen gang in. maximaal 70KB/S

[ Voor 25% gewijzigd door charrel op 02-01-2005 21:32 ]

• pipo de C
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-02 20:08
Merk vooral dat het instabiel is het afgelopen weekend.

Headers ophalen gaat als een trein (1.8meg) maar downen van bins gaat gemiddeld rond de 500kbit en regelmatig terug naar 0. Heb ff network monitor aangezet maar ziet er naar uit dat verkeer gewoon een stuk trager binnenkomt. (geen connecties die onderwater resetten o.i.d)

kortom: :(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Problemen zijn idd gemeld in xs4all.general (toch dé plek voor newszilla geklaag ;)), zie: shitzilla er weer uit?.
Dit bericht (10 dec) is wel weer leuk nieuws.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:54:
Problemen zijn idd gemeld in xs4all.general (toch dé plek voor newszilla geklaag ;)), zie: shitzilla er weer uit?.
Dit bericht (10 dec) is wel weer leuk nieuws.
Hm, bedankt. dit draadje is precies het probleem. Al wordt helaas de oplossing niet vermeld. :)