LiteOn LTD163: "Cannot copy this disc to dvd"

Pagina: 1
Acties:

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:23
Ik wou vanmiddag een paar dvd's kopieren in nero. Gewoon 1 op 1, ik nam aan dat dat goed zou gaan

ik heb een LiteOn ltd163 als dvd speler, en een Samsung ts-h552b brander. Het volgende probleem doet zich voor

Ik doe een dvd in die speler, een gewone dvd-5 die ik zelf gebrand heb. Geen kopieerbeveiliging oid. Vervolgens kies ik DVD copy en burn, waarop nero gelijk de melding geeft "Cannot copy this disc to dvd".

Ook een image maken is vanaf de liteon drive onmogelijk. Doe ik die dvd in mijn brander dan is het geen enkel probleem om een image te maken. Ik neem dus aan dat het aan de liteon drive ligt.

Maar wat is er mis, is die drive gewoon te oud en ondersteunt ie een of andere feature niet, of ligt het aan de software... Ik gebruik nero 6.6.0.3

Ik heb de nieuwste firmware ervoor gedownd, en al master/slave instellingen verandert maar het mag allemaal niet baten

Heeft iemand een werkende oplossing hiervoor, of wordt dit een nieuwe dvd speler kopen? Ik heb wel meer over dit probleem op het forum gelezen, maar die topics zijn meer dan een jaar oud en er wordt geen oplossing in vermeld

[ Voor 11% gewijzigd door dribbel op 02-01-2005 19:36 ]

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02 12:25
Begin eens met de nieuwste firmware erin te knallen.... Die van LiteOn kun je vaak onder windows flashen .

*Slaap nog , het is maandag mode :+

Dan zou ik het in een andere pc proberen om te elimineren of het geen software junk is...

[ Voor 42% gewijzigd door Pakjebakmeel op 03-01-2005 09:03 ]

• arjanvr
  • Laatst online: 01-03 22:17
dvd copy beveiliging? Meeste dvds hebben een beveiliging waardoor nero zo een soort foutmelding geeft. Je zult eerst dan met een andere programma de beveiliging moeten omzeilen.

• Pakjebakmeel
is dit ook op de zelfgebrande dvd's?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:45

-ET-

Phone Home

Hij geeft zelf al aan dat het een eigengemaakte DVD-5 is.

Heb je dit probleem altijd gehad. Of heeft het wel gewerkt?

• Pakjebakmeel
-ET- schreef op maandag 03 januari 2005 @ 09:56:
Hij geeft zelf al aan dat het een eigengemaakte DVD-5 is.

Heb je dit probleem altijd gehad. Of heeft het wel gewerkt?
Dit was een reactie op de beveiliging, Is die beveiliging ook aanwezig op zelf gerooste cd's?

• arjanvr
  • Laatst online: 01-03 22:17
Sorry ik had over het hoofd gezien dat het een eigen gemaakte dvd was.. dan gaat dat verhaal over kopieer beveiliging niet op.. betreft het een legale versie van nero?

-- EDIT --
Zelf gemaakte cd/dvd's hebben geen beveiliging.. tenzij het een 1-op-1 kopie is die wellicht met een ander programma is gemaakt.. naar mijn weten is het idd mogelijk om met sommige programma's een kopieerbeveiliging mee te kopieren...

[ Voor 43% gewijzigd door arjanvr op 03-01-2005 12:35 ]

• dribbel
Kopieerbeveiliging is het niet

bij een zelfgebrande dvd met alleen wat eigengemaakte foto's en filmpjes heb ik het ook. Daarbij heb ik ook aangegeven dat een image maken - in principe dezelfde handeling als 1:1 kopieren- niet werkt met de liteon, maar wel met de samsung...

als er een beveiliging oid opzat zou t met de samsung ook niet moeten lukken lijkt mij

ik heb pas sinds kort die dvd brander, en gister voor t eerst 1:1 proberen te kopieren. Voorzover ik weet heeft het dus nooit gewerkt

cd's 1:1 kopieren werkt naar behoren

[ Voor 34% gewijzigd door dribbel op 03-01-2005 16:40 ]

• dribbel
Opgelost met de nieuwste versie van Nero

:)
Pagina: 1