Aangezien ik zo langzamerhand niet meer weet wat ik in welk topic wel of niet mag vragen op GoT, probeer ik het hier maar. (mocht dit hier niet de bedoeling zijn dan zou ik graag horen waar wel
)
Ik ben bezig een systeem samen te stellen om alleen als mce machine te werken.
Voor de rest zal ik er dus geen al te moeilijke dingen me uit gaan halen.
Ik ben alleen over één onderdeel nog niet helemaal zeker en misschien dat iemand me kan meehelpen de knoop door te hakken wat betreft welke videokaart ik moet nemen.
Ik zit te twijfelen tussen een Nvidia Fx5200 en een Ati Radeon 9250.
Het gaat mij er vooral om welke de beste compatibiliteit heeft met mce2005 en nog belangrijker welke de beste tv-out resultaten behaalt. (ik kan me voorstellen dat er geen ervaring is met deze kaarten specifiek, maar dat er wel iets gezegd kan worden over de tv-out ervaringen met nvidia en ati in z'n algemeenheid.
Ik ben bezig een systeem samen te stellen om alleen als mce machine te werken.
Voor de rest zal ik er dus geen al te moeilijke dingen me uit gaan halen.
Ik ben alleen over één onderdeel nog niet helemaal zeker en misschien dat iemand me kan meehelpen de knoop door te hakken wat betreft welke videokaart ik moet nemen.
Ik zit te twijfelen tussen een Nvidia Fx5200 en een Ati Radeon 9250.
Het gaat mij er vooral om welke de beste compatibiliteit heeft met mce2005 en nog belangrijker welke de beste tv-out resultaten behaalt. (ik kan me voorstellen dat er geen ervaring is met deze kaarten specifiek, maar dat er wel iets gezegd kan worden over de tv-out ervaringen met nvidia en ati in z'n algemeenheid.