Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Verkeerde link bij product

Pagina: 1
Acties:

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31
Ik heb de FAQ gelezen maar daar werd het niet erg duidelijk uit wat ik moest doen, het alert knopje is alleen om verkeerde prijzen te melden :?
in ieder geval

pricewatch: Asus A7N8X-X, nForce2 400 (Lan, Sound)

dat is de Asus A7N8X-X en er staat een link bij naar de review van de Asus A7N8X-E Deluxe :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Als je op de productnaam klikt krijg je een pop-up waarin je dit soort dingen kunt melden :)
De link klopt overigens gewoon en verwijst naar de A7N8X-X, dus waarschijnlijk heeft een van mijn collega's het zojuist gefixed :)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31
ah weer wat geleerd :)
maar de verwijzing is niet gefixt? staat nog steeds een verwijzing naar de A7N8X-E Deluxe
ik heb het over de review link die onderaan de pagina staat he :)
> Gerelateerde reviews in de nieuwsdatabase:
06-02-2004 Asus A7N8X-E Deluxe wireless edition review

[ Voor 32% gewijzigd door DataGhost op 02-01-2005 19:41 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien Tweakers.net niet in de gelegenheid is om elk nieuw moederbord te testen en er een review over te schrijven, worden de reviews die gemaakt worden aan de gerelateerde producten gekoppeld. Aangezien de A7N8X-X gerelateerd is aan de A7N8X-E (Deluxe) is deze koppeling gemaakt.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Ah, mijn fout :)
Ik dacht dat je het over het productspecificatie linkje had. Deze verwees namelijk wel naar de goede pagina :P Zie Longbeard dus voor de juiste uitleg :)