Toon posts:

[WIN2000] Windows reboot nog vóór aanmeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een probleem met windows 2000. Ik had een oude PC, Pentium 3 1GHZ, 128MB RAM, GF4MX 440, geformatteerd en er windows 2000 opgezet. Het was de PC van iemand anders, thuis geinstalleerd, alles werkte prima. Heb er adaware, spybot, norton 2002 opgezet en toen naar de eigenaar gebracht. Daar bootte hij vervolgens 1 keer normaal op, maar de eigenaar wist het door mij ingestelde password niet, dus zette hem weer uit. Daarna startte hij wel weer op, maar direct na het opstartscherm, wanneer de blauwe achtergrond verschijnt, wordt het beeld zwart en reboot de pc automatisch. Ik dacht dat het aan adaware lag, een dergelijk probleem heb ik namelijk ook wel gehad met windows XP, maar de oplossing voor dat probleem hielp hier niet.

Heeft iemand een idee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Werkt bijvoorbeeld veilige modus of een restore wel? En heb je al in Windows XP en 2000 BSOD guide en Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. gekeken? staat vast wel iets nuttigs in.

Uit je topic kan ik niet halen wat je allemaal al hebt geprobeerd. Met google zijn ook 1001 mogelijke oplossingen te vinden. Lees daarom Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.