[XP] Beeldscherminstellingen testdialoog behouden*

Pagina: 1
Acties:

• HydroDiOxide
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08-2025
Ik zit hier met een beeldscherm van dubieuze makelij en zonder literatuur over het kunnen van het ding. Nu had je in windows altijd de aardige feature dat je beeldscherm instellingen na verandering met zo'n 15 seconden weer terugsprong naar de voorgaande instellingen wanneer je wat had veranderd. Er kwam dan een soort dialoogje op je scherm als op http://www.xs4all.nl/~haansdel/browser.html waar je eventueel ja of nee kon aanklikken.

Nu, ik heb met dit beeldscherm al een aantal instellingen gedaan die blijkbaar niet werken, maar die automatische terugverandering blijft uit. Ook wanneer ik switch tussen instellingen waarvan ik inmiddels weet dat het wel werkt, blijft ie uit.

Aangezien ik er een beetje gaar van wordt om telkens XP weer in vga modus op te starten als ik een instelling heb gekozen die niet werkt zou ik graag van iemand horen waar je het "wilt u deze instellingen behouden? Klik op ja om ze te behouden anders worden de oude instellingen na 15 seconden weer gebruikt" (oid) dialoogje (weer) aan kan zetten in XP pro.

"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heeft dat niet met de optie in "display properties > tabje settings> advanced > tabje general onderaan" te maken?

Ik zet nog even [XP] vooraan in de titel en pas deze een klein beetje aan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• HydroDiOxide
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08-2025
Ongetwijfeld, maar ik heb de twee relevant opties (dus die zonder pc opnieuw opstarten) geprobeerd, maar het testdialoogje blijft uit. Erg vervelend als je dus een optie kiest die het beeldscherm niet aankan, hij vliegt dan op standby en je bent genoodzaakt in vga of safe modus te rebooten.

Dus waar het testdialoogje is gebleven is mij geheel onduidelijk en na een uur googlen weet ik nog niets.

"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi