Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik gooi gewoon op het linker scherm de muis naar de linker hoek, gevolgd door een dubbelklik.
"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)
en titlefix op verzoek
[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 02-01-2005 18:14 ]
Had vanmiddag het al uitgeplozen op deze optie dus ik zal wel een bril nodig hebben
Thnx allen iig
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
(weet dat dit een oud topic is, maar kon geen andere topics vinden)
There is no replacement for displacement!
Ik gebruik er een snelkoppeling voor CRTL+ALT+L in Ultramon
Ook ideaal voor gebruik tijdens spellen vlieg je niet uit het spel als je toevallig buiten je speelveld klikt op de secundairemonitor.
[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 30-01-2006 16:05 ]
Unknown
die optie in ultramon vond ik toch wat minder, hij word dan echt helemaal gelocked, zou mooi zijn als hij beetje word verhindert, dat je dus ff extra hard met je muis moet om op het andere scherm te komen.MuddyMagical schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:56:
Ik ben ook heel benieuwd hoe dit dan heet, want ik heb het ook nog niet gevonden... Werk al een tijdje met 2 verschillende resoluties om een hoek te creeëren, maar ben altijd in voor verandering!
Ik het nu het tweede scherm een stukje lager geplaatst dan het eerste scherm, nu kan ik in het eerste scherm de eerst 3 cm niet door naar het tweede scherm, ik moet zeggen dat dit best wel mooi werkt.
met scrollen is het nog wat minder, maar voor het afsluiten van een programma werkt zooo veel fijner