Filmpjes digicam en fotos op 1 DVD zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132327

Topicstarter
Ik wil filmpjes en foto''s op 1 video-cd of dvd branden en dan op dvd-speler kunnen kijken. Maar als ik de filmpjes dan dus op videocd of dvd brand krijg ik alleen de foto's te zien en niet de filmpjes. Is er een manier dat ik gewoon beide op cd of dvd brand en dus beide kan zien?

En nog een probleem. Als ik een startmenu maak dan gaat het branden goed, maar als ik dan de videocd in de dvdspeler doe dan zie ik de filmpjes wel als klein plaatje (thumbnail), maar kan ik ze niet afspelen.

Wie weet antwoord hierop en wie weet er trouwens nog een progammatje waar je mooie menu's en zo kan maken voor op DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heeft niks met hardware/opslagmedia te maken :) Jouw harddisks werken nog goed? Jouw brander werkt prima? Jouw media vertoont geen problemen? Je hebt enkel problemen met het bewerken van foto's/video en de software hieromtrent.

Opslagmedia & I/O Controllers > Audio, Video & HiFi Forum dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/948016/
Ben ook op zoek naar een programma dat zowel fotos als video met een mooi menutje op DVD kan branden (waarom nog videoCD gebruiken ?)

Sony Vegas en Proshow komen aardig in de buurt van alle wensen, maar toch niet perfect voor wat ik wil, misschien dat jij er wel wat mee kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Met Adobe Encore kun je vrij eenvoudig DVD's maken. Daarmee zul je ongetwijfeld wel een slideshow mee kunnen maken.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.