Toon posts:

[XP] Foutmelding: kan netoc.inf niet openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[XPpro met sp1+2] symantic antivrus en internet security. Ik kan in configuratiescherm/software/windowsonderdelen verwijderen/toevoegen helemaal niets meer doen.
De wizard start niet meer op en ik krijg de volgende foutmelding:
"kan netoc.inf niet openen foutmelding 0X2 op line 2088999411"
Heb het bestand netoc.inf al verwijderd en het gecopieërd van de installatie CD-rom maar dat hielp ook niet.
Heeft iemand nog een goed idee??
Ik draai geen XPtheme

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 16:22 ]

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 17:09

markvt

Peppi Cola

Welke processen draaien er, virussen spyware etc.

Heb je daar al op gecontroleerd?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gebruik je toevallig ThemeXP?

[ Voor 4% gewijzigd door Br@m op 02-01-2005 15:56 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is natuurlijk een beetje lastig om er zo achter te komen waar het probleem zit. In je topic ontbreekt het moment wanneer dit precies is ontstaan. Welk OS je gebruikt, welke patches hiervoor zijn geinstalleerd. Als ik bijvoorbeeld [google=netoc.inf error] dan kom ik tientallen hits tegen.

Wat heb je allemaal gezocht, gevonden, geprobeerd en wat wilde hier niet helemaal bij lukken?
Dit is info die we in je startpost verwachten. Lees hierover Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door, en vul dan met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif je startpost even aan. Laat zeker nog even weten wat je OS is, want dit hoort in Windows Operating Systems vooraan in de titel tussen [] :)

[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 02-01-2005 16:02 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters