[Mijn Postbank] java probleem

Pagina: 1
Acties:

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
Wanneer ik naar de www.postbank.nl ga dan begint IE een oneindig aantal afbeeldingen te downloaden. Hierdoor is het ook niet mogelijk om in te loggen op MijnPostbank.
Dit probleem had ik eerst bij alle gebruikers op de PC, er bleek JVM van microsoft en Sun op de pc te staan. Dit leek mij niet ideaal en heb de versie van Sun verwijderd van de PC. In IE heb ik JVM van Microsoft geactiveerd. Na een reboot deed de site van MijnPostbank het weer goed, probleem opgelost zou je zeggen. Het probleem is echter slechts bij 1 gebruiker opgelost, bij de andere gebruikers is het nog steeds niet mogelijk in te loggen en blijft IE afbeeldingen dowloaden. Alle instellingen bij de verschillende gebruikers zijn hetzelfde maar toch werkt de site van de Postbank maar goed bij 1 gebruiker. Welke instelling heb ik over het hoofd gezien en wat is de oplossing?
Het gaat om een laptop met winXP met SP2

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
niemand enig idee?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• DJ Buzzz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 21:04
Probeer het anders eens met de Sun JVM. Die gebruik ik in Internet Explorer en Firefox, werkt perfect. Wel opletten dat je de eerste keer het beveiligingscertificaat van de Postbank accepteert, anders werkt het niet.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Al zou het toch in internet explorer moeten werken met de ActiveX-ding van de postbank. Dan zou je je helemaal geen zorgen hoeven te maken over Java van MS of Sun :|

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Ik had op een mozilla-forum juist begrepen dat je aan de VM van microsoft vastzat... :?

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ucchan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:57:
Ik had op een mozilla-forum juist begrepen dat je aan de VM van microsoft vastzat... :?
hmm, zou raar zijn, want hier gebruik ik gewoon de VM van sun @ mozilla en dat werkt prima, zojuist ook geprobeerd met IE en ook daar werkt dat gewoon hoor :? (wellicht oude info?)
Pagina: 1