Tomtom 3 apparaatcode

Pagina: 1
Acties:

• Jovink538
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 14:34
Hallo,
Ik had tom tom navigator 3 gekocht voor mijn ipaq 4150 en de kaarten voor Europa
Het werkte perfect maar ja je wil wel eens wat anders.
Dus ik heb een andere ipaq gekocht (rx3715) en ook meteen zo'n zelfde voor mijn vriendin.
Daar kreeg ook tom tom 3 bij met de update.
Ik had mijn oude versie van tom tom geinstalleerd met de kaarten van de uitbrijdings set van europa
Bij die andere heb ik meteen de update er op gezet ook met de kaarten van europa.
Daar hoefde ik geen apparaat code voor te gebruiken gek genoeg.
Toen heb ik die oude versie van mijn ipaq afgehaald en ook de update er op gezet
kaarten er weer op nieuw op gezet maar daar begon het probleem je moest nu wel een code aan vragen maar daar stond mijn apparaat code niet bij.
Wat moet ik nu doen????

Ik denk van internet maar weer een gekraakte versie halen.
Nou doe je het eindelijk eens officeel en dan werkt het niet eens
gr. Jeroen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat is het exacte verschil tussen de twee? Misschien een andere firm-/software? Ik zou even contact zoeken met de leverancier als je op Google of de support site nog geen info hebt kunnen vinden. een gekraakte versie van internet halen is natuurlijk geen oplossing. Bovendien maak je je dan schuldig aan software-piraterij. Als je een licentie hebt zal de producent je vast graag een oplossing verstrekken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Jovink538
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 14:34
Het verschil tussen de twee software paketten is dat de een voor ocket pc 2003 is en de ander voor een eerdere versie en dan heb je natuurlijk nog een paketje voor de kaarten van europa.
Ik heb net ff een mailtje gestuurd. Hoop dat ik wat hoor. Ik hou er ook niet van om het van internet te halen. Maar ja waarom moeten ze nou zo moeilijk doen.....