Hallo,
Ik had tom tom navigator 3 gekocht voor mijn ipaq 4150 en de kaarten voor Europa
Het werkte perfect maar ja je wil wel eens wat anders.
Dus ik heb een andere ipaq gekocht (rx3715) en ook meteen zo'n zelfde voor mijn vriendin.
Daar kreeg ook tom tom 3 bij met de update.
Ik had mijn oude versie van tom tom geinstalleerd met de kaarten van de uitbrijdings set van europa
Bij die andere heb ik meteen de update er op gezet ook met de kaarten van europa.
Daar hoefde ik geen apparaat code voor te gebruiken gek genoeg.
Toen heb ik die oude versie van mijn ipaq afgehaald en ook de update er op gezet
kaarten er weer op nieuw op gezet maar daar begon het probleem je moest nu wel een code aan vragen maar daar stond mijn apparaat code niet bij.
Wat moet ik nu doen????
Ik denk van internet maar weer een gekraakte versie halen.
Nou doe je het eindelijk eens officeel en dan werkt het niet eens
gr. Jeroen
Ik had tom tom navigator 3 gekocht voor mijn ipaq 4150 en de kaarten voor Europa
Het werkte perfect maar ja je wil wel eens wat anders.
Dus ik heb een andere ipaq gekocht (rx3715) en ook meteen zo'n zelfde voor mijn vriendin.
Daar kreeg ook tom tom 3 bij met de update.
Ik had mijn oude versie van tom tom geinstalleerd met de kaarten van de uitbrijdings set van europa
Bij die andere heb ik meteen de update er op gezet ook met de kaarten van europa.
Daar hoefde ik geen apparaat code voor te gebruiken gek genoeg.
Toen heb ik die oude versie van mijn ipaq afgehaald en ook de update er op gezet
kaarten er weer op nieuw op gezet maar daar begon het probleem je moest nu wel een code aan vragen maar daar stond mijn apparaat code niet bij.
Wat moet ik nu doen????
Ik denk van internet maar weer een gekraakte versie halen.
Nou doe je het eindelijk eens officeel en dan werkt het niet eens
gr. Jeroen