[NFS:U2] Kan niet meer sturen met pijltjestoetsen*

Pagina: 1
Acties:

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:06
Ik speel al een tijdje NFS2 en dat ging steeds goed. Nu kan ik opeens niet meer links/rechts sturen (d.m.v. mijn toetsenbord)

Ik heb het spel verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp ook niet. Ik heb in de opties gekeken en daar staat geselecteerd dat ik d.m.v. de pijltjes links en rechts kan sturen.

Als ik in de diverse menus ben dan werken de pijltjes weer wel, alleen tijdens het racen niet.

Het is overigens een draadloos toetsenbord en ik heb de batterijen ook vernieuwd.

Jacco

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Schopje naar SPV + titelfix :)
Vertel ook even welk merk je toetsenbord is en welke drivers je ervoor gebruikt. Ook is het handig om je OS te vermelden (Windows versie).

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb al een move voor je aangevraagd naar spielerij problemen en vragen.

Maar: Bedoel je need for speed underground 2 of de klassieker need for speed 2 :?

• bruce the boss
Ik bedoel NFS-underground, Windows XP met een ligitech draadloos toetsenbord

En is altijd goedgegaan tot gisteren.

Verwijderd

kan je wel gas geven?

heb je ook bij de control settings gekeken of het wel staat ingesteld zoals je wilt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:08:
kan je wel gas geven?

heb je ook bij de control settings gekeken of het wel staat ingesteld zoals je wilt?
Haha dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Heb je wel bij Controls ingesteld dat je stuurt met de arrows? 8)

• bruce the boss
8) Ja, ik kan alleen maar voor- en achteruit maar niet links of rechts.

Ik heb ook de instellingen veranderd naar andere toetsen maar dat werkt ook niet.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
Ik heb het spel niet, maar kan je niet met verkenner een cfg file vinden waar alles staat ingesteld, als je die hebt, wissen en het spel opnieuw opstarten. Dan maakt hij hem vanzelf opnieuw aan als het goed is, en dan is misschien het probleem ook wel opgelost.

• bruce the boss
Ja, hoe ik het heb gedaan weet ik niet maar opeens werkt het weer :)

Moet nu wel weer helemaal opnieuw gaan beginnen :'(

Bedankt.
Pagina: 1