Toon posts:

C++ Universele Build maken met Borland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

hier iets dat jullie vast zullen weten:

Als ik een C/C++ programma maak en ik build het met Borland (versie 6) dan werkt het op mijn pc prima. Hoe kan ik erchter voor zorgen dat alle benodigde dll's meegecompileerd worden zodat het op iedere willekeurige pc draait?

Nu moet ik eerst uitzoeken welke dll's allemaal meegestuurd moeten worden. Of is er een optie die aangeeft wat ik allemaal mee moet sturen?

alvast vriendelijk bedankt,

Pieter Custers

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 21:57
Wat ik altijd doe is bij Project > Options onder het tabblad Linker "Use dynamic RTL" uitvinken en onder het tabblad Packages de optie "Build with Runtime packaged" uitvinken. Echter alle benodigde DLL files gaan dan niet mee zover als ik weet?
Je zou dan eigenlijk een installer moeten maken met Instalshield of iets dergelijks!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Verwijderd

Topicstarter
het hoeft niet perse zo te zijn dat alle dll's meekomen, zolang maar genoeg meegebuild wordt zodat het op een andere pc werkt...

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 21:57
Ow dan heb je aan wat ik zei genoeg .. Ik doe het altijd zo. Ik ben bezig met een progie om de SCSI bus aan te sturen, en dat test ik altijd op een PC met scsi controller. Heeft tot nu toe altijd goed gewerkt!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com