1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
DC 10 plus op win2k, mooie dikke strontzooi dus. 2 jaar later komen ze nog steeds niet met een fatsoenlijke driver.
Ik ben erg tevreden over mijn PCtv. Doet t prima onder Windows 2000 of XP. Ik heb hem bijna altijd aanstaan onder windows. Super dingetje
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Uh.. hoe wou je dat doen???Op donderdag 04 januari 2001 20:03 schreef Canon23 het volgende:
Ik zit er aan te denken om dit aan te schaffen, zodat ik tv kan kijken op me laptop.
Dus jullie meningen, please??
BVD
Welke studio bedoel je??
De meeste zijn intern,PCI. Dat gaat dus niet werken in je lappie. (muv eventueel dockingstation)
De externe oplossingen verschillen nogal in kwaliteit, lees eens wat reviews?
DJSmiley heeft gelijk. Maar as je er een kan vinden voor op je laptop...Zeker doen!! Leuk spul!
Erm...
Zijn er al, beta dan, maar wekren bij mij vooralsnog goed. (Zijn geloof ik Win2K/XP drivers)
Ik neem aan dat je op de USB PCTV-Studio doelt van Pinnacle ?
Mijn advies is: Niet kopen. Ik heb een tijdlang de produkten van Miro mogen testen en de Studio USB is geen goede koop. De beeldkwaliteit is laag, vrat processortijd en gaf vaak geeneens 25fps.
Oorzaak is natuurlijk de beperkte bandbreedte van de USB-bus.
Mocht je op een ander produkt doelen, vermeldt dan even de link van Pinnacle.
Mijn kritiek van hierboven is gericht op dit produkt
Die moet je dus NIET kopen als je je niet schier wilt ergeren aan het apparaat.
Mijn advies is: Niet kopen. Ik heb een tijdlang de produkten van Miro mogen testen en de Studio USB is geen goede koop. De beeldkwaliteit is laag, vrat processortijd en gaf vaak geeneens 25fps.
Oorzaak is natuurlijk de beperkte bandbreedte van de USB-bus.
Mocht je op een ander produkt doelen, vermeldt dan even de link van Pinnacle.
Mijn kritiek van hierboven is gericht op dit produkt
Die moet je dus NIET kopen als je je niet schier wilt ergeren aan het apparaat.
Pagina: 1