Toon posts:

[NAV 2005] scant niet

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bovengenoemd programma geinstalleerd maar als ikhet programme wil laten scnannen krijg ik de volgende melding:

Could not start scan. Scan Enigne returned error 0x20000058.

Heb het programma al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar de melding blijft terugkomen, verder heb ik mijn pc ook al online gescand opzoek naar een eventueel virus maar ook dit zonder resultaat

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:06

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Waarom open je een nieuw topic hiervoor? Je oude topic in BV is niet gesloten dus kun je daar gewoon verder gaan. Ook al reageert er een tijdje niemand meer, dat is nog geen reden om zo maar een nieuw topic te openen, kick dan desnoods je oude topic nogmaals (en dan niet met tig smilies maar met een normale vraag).

Je geeft ook wel heel erg weinig info. Voorbeeld: Welk OS draai je? Is het compleet geupdate? Wat heb je allemaal al geprobeerd? Heb je oudere versies van Norton geinstalleerd gehad? Sinds wanneer heb je dit probleem? Werkt de scan wel in veilige modus? enz. Verzin zelf maar zoveel mogelijk (eventueel) relevante info die je kunt geven.

Ik zag in je vorige topic dat er met een virusscan een virus gevonden werd in de temporary internet files. Heb je je cookies/temporary internetfiles al eens verwijderd? Flikker alle temp files weg. Heb je op spy/adware gescand? Zo ja, welke programma's?

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-01-2005 11:55 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

heb je ook al op de symantec site gekeken?
http://search.symantec.co.../query.html?qt=0x20000058

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

1 topic lijkt me inderdaad voldoende ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een nieuw topic starten is echt niet de bedoeling. Zeker niet als je dan niet eens even de extra info die je in NAV 2005 scant niet weet er bij zet (die online scan gaf zeker wel wat). Kick dat topic anders even met de heel veel meer informatie die relevant kan zijn. OS, patchniveau van OS en scanner, event log en andere logs, etc.

Over je andere topic: temp inet files kan je legen. Check verder de B&V policy/FAQ voor een link naar hijackthis: laat dat log ook even zien.

Ik kan me goed voorstellen dat je in je BV topic weinig feedback krijgt omdat je zelf geen eigen inbreng lijkt te brengen: dan hebben mensen ook geen zin om moeite te doen voor jou ;)

Maar kick dus dat andere topic even met meer info. Als je dan wilt dat dat topic naar SA wordt verplaatst: prima, vraag het de mods aldaar even via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.