Toon posts:

[MCE 2005] Video mappen in 'Mijn Videos' veranderen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb per ongeluk in media center compleet map c naar mijn videos gehaald om films te kunnen ophalen uiteraard niet goed natuurlijk op deze manier echter kan ik nu niet map c daar meer verwijderen weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb geen idee wat je nu bedoelt :o

Ik zie dat je gloednieuw bent op GoT: op een forum is het toch handig als de andere mensen duidelijk hebben wat nu de symptomen zijn, wat de situatie is, wat je hebt geprobeerd om het op te lossen, etc. Niemand heeft iets aan gokken als antwoord. Lees Windows Operating Systems - Policy en omdat je nieuw bent, dit even over het hoe en wat op GoT. Ik zal trouwens je topictitel ook afmaken als je nu even aangeeft wat, hoe, waarom etc. Enkel de naam van een OS zegt ook zo weinig: je bent niet de enige die MCE2005 heeft draaien :+

Oeh en welkom op GoT :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
in media center kun je je videos opslaan in mijn videos
je moet dan de map selecteren waarin je videos staan deze openen zodat ze daar opgehaald kunnen worden
echter heb ik niet de juiste map geselecteerd maar de complete c schijf
het probleem is dat ik deze niet kan verwijderen uit mijn videos om opnieuw te beginnen
wat ik geprobeerd heb is de map te wissen en opnieuw configureren dat werkt dus niet

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pas ik je topic titel even aan :)

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
ik heb een progje gevonden wat je instellingen van MCE wist, het is voor MCE 2004 geschreven maar werkte ook voor mijn MCE 2005.

http://www.mvps.org/marksxp/MediaCenter/util/reset.php

enige nadeel is dat je al je settings krijg bent.

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:48
sorry dat ik dit topic kick, maar ik heb hetzelfde probleem, is er al een andere oplossing voor, want lijkt me dat het ook anders kan.... ik wil niet alle instellingen kwijt zijn. heb namelijk ook de complete F:/ map toegevoegd.
Pagina: 1