Na twee en een half jaar met m`n pentium 3 gedraaid te hebben ga ik wat nieuws kopen. Het is allemaal wat low budget, -max 500 euro- en ik heb dus het volgende systeem samen gesteld:
Aopen QF50A MidiTower ATX Zwart
AMD 64 3000
MSI K8N NEO Platinum Socket 754
Aopen Aeolus Geforce FX5200 AGP 128mB TD
Maxtor 160gB 7200rpm
512 mb ram -weet nog niet wat voor-
Nu zal dit systeem vast sneller zijn dan wat ik nu heb, maar vanwege het beperkte budget en onwetendheid -2.5 jaar niets gelezen over computers ik ben terug bij af-
vraag ik mij af of dit wel een leuke config is. Misschien is die MSI wel te goed voor de rest van het systeem? Of de video kaart te "lame" Ik weet niet wat ik van dit systeem kan verwachten.
Wat ik er mee ga doen:
Streamen heel veel streamen naar m`n xbox.
Downloaden -m`n pc staat dus dag en nacht aan-
een spelletje spelen -Rome total war of zo, denk dat far cry er niet in zit
-
Renderen in Maya
Tja dat is het wel een beetje, nu betaal ik ongeveer 450 euro bij elkaar.
Dus denken jullie dat dit systeem een beetje in verhouding is, of zou ik wat componenten moeten wijzigen?
*moderators ik heb de faq gelezen, hopelijk is dit topic toegestaan
Aopen QF50A MidiTower ATX Zwart
AMD 64 3000
MSI K8N NEO Platinum Socket 754
Aopen Aeolus Geforce FX5200 AGP 128mB TD
Maxtor 160gB 7200rpm
512 mb ram -weet nog niet wat voor-
Nu zal dit systeem vast sneller zijn dan wat ik nu heb, maar vanwege het beperkte budget en onwetendheid -2.5 jaar niets gelezen over computers ik ben terug bij af-
vraag ik mij af of dit wel een leuke config is. Misschien is die MSI wel te goed voor de rest van het systeem? Of de video kaart te "lame" Ik weet niet wat ik van dit systeem kan verwachten.
Wat ik er mee ga doen:
Streamen heel veel streamen naar m`n xbox.
Downloaden -m`n pc staat dus dag en nacht aan-
een spelletje spelen -Rome total war of zo, denk dat far cry er niet in zit
Renderen in Maya
Tja dat is het wel een beetje, nu betaal ik ongeveer 450 euro bij elkaar.
Dus denken jullie dat dit systeem een beetje in verhouding is, of zou ik wat componenten moeten wijzigen?
*moderators ik heb de faq gelezen, hopelijk is dit topic toegestaan