Zit te denken om weer een nieuwe MP3-speler te kopen & kwam toevallig deze tegen:
SanDisk SDMX1
Heeft een van jullie um toevallig?
Ze zijn erg goedkoop als je kijkt naar de opslagcapaciteit en de prijs en Sandisk doet het volgens mij niet slecht.
Je hebt um in 3 versies:

Rood - 256 MB
Blauw - 512 MB
Zilver- 1024 MB
Specs:
MP3, WMA, and WMA DRM
Digital FM tuner met 20 preset stations
Voice Recorder met ingebouwde microfoon
Hi-Speed USB 2.0 poort voor snelle overdracht
Ondersteunt afspelen per folder/album
Meer dan 15 uren afspeelplezier met 1 AAA batterij (inclusief)
Indigo backlit multi-line LCD display
Playlist mogelijkheid
Tevens te gebruiken om andere data op te slaan
De vormgeving is wel simpel maar ik vind um wel strak ik hoef niet per se toeters en bellen erop alhoewel een beetje mooie display wel aantrekkelijk is. De 256 MB versie is bij Dixons te koop voor 90 euro en als je via inet bestelt kost ie 70 euro. Op inet kan ik de andere 2 versies alleen nog maar hier vinden: Memory Store via Marktplaza daar kosten ze 119 euro (512 mb) en 145 euro (1 GB) maar ik weet niet of het betrouwbaar is om um daar te bestellen.
Heb wel goede reviews en ook wat slechte reviews gelezen op Amerikaanse fora, de geluidskwaliteit schijnt iedergeval goed te zijn. Ik vind Sandisk op zicht wel een goed merk ik hoor alleen dat de service minder is (en geen firmware updates etc. geloof ik).
Ik zit nu te twijfelen tussen de Sandisk 1Gb versie en de MobiBLU DAH1000 512MB die nu rond de 150 euro is, meer wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven.
Iemand tips?
SanDisk SDMX1
Heeft een van jullie um toevallig?
Ze zijn erg goedkoop als je kijkt naar de opslagcapaciteit en de prijs en Sandisk doet het volgens mij niet slecht.
Je hebt um in 3 versies:

Rood - 256 MB
Blauw - 512 MB
Zilver- 1024 MB
Specs:
MP3, WMA, and WMA DRM
Digital FM tuner met 20 preset stations
Voice Recorder met ingebouwde microfoon
Hi-Speed USB 2.0 poort voor snelle overdracht
Ondersteunt afspelen per folder/album
Meer dan 15 uren afspeelplezier met 1 AAA batterij (inclusief)
Indigo backlit multi-line LCD display
Playlist mogelijkheid
Tevens te gebruiken om andere data op te slaan
De vormgeving is wel simpel maar ik vind um wel strak ik hoef niet per se toeters en bellen erop alhoewel een beetje mooie display wel aantrekkelijk is. De 256 MB versie is bij Dixons te koop voor 90 euro en als je via inet bestelt kost ie 70 euro. Op inet kan ik de andere 2 versies alleen nog maar hier vinden: Memory Store via Marktplaza daar kosten ze 119 euro (512 mb) en 145 euro (1 GB) maar ik weet niet of het betrouwbaar is om um daar te bestellen.
Heb wel goede reviews en ook wat slechte reviews gelezen op Amerikaanse fora, de geluidskwaliteit schijnt iedergeval goed te zijn. Ik vind Sandisk op zicht wel een goed merk ik hoor alleen dat de service minder is (en geen firmware updates etc. geloof ik).
Ik zit nu te twijfelen tussen de Sandisk 1Gb versie en de MobiBLU DAH1000 512MB die nu rond de 150 euro is, meer wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven.
Iemand tips?