Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zit te denken om weer een nieuwe MP3-speler te kopen & kwam toevallig deze tegen:

SanDisk SDMX1

Heeft een van jullie um toevallig?

Ze zijn erg goedkoop als je kijkt naar de opslagcapaciteit en de prijs en Sandisk doet het volgens mij niet slecht.

Je hebt um in 3 versies:

Afbeeldingslocatie: http://www.onzegidsen.com/userpages/uploads/userpics/emartus_1825_416332.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.onzegidsen.com/userpages/uploads/userpics/5069995_640.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.onzegidsen.com/userpages/uploads/userpics/sandisk.jpg

Rood - 256 MB
Blauw - 512 MB
Zilver- 1024 MB

Specs:
MP3, WMA, and WMA DRM
Digital FM tuner met 20 preset stations
Voice Recorder met ingebouwde microfoon
Hi-Speed USB 2.0 poort voor snelle overdracht
Ondersteunt afspelen per folder/album
Meer dan 15 uren afspeelplezier met 1 AAA batterij (inclusief)
Indigo backlit multi-line LCD display
Playlist mogelijkheid
Tevens te gebruiken om andere data op te slaan

De vormgeving is wel simpel maar ik vind um wel strak ik hoef niet per se toeters en bellen erop alhoewel een beetje mooie display wel aantrekkelijk is. De 256 MB versie is bij Dixons te koop voor 90 euro en als je via inet bestelt kost ie 70 euro. Op inet kan ik de andere 2 versies alleen nog maar hier vinden: Memory Store via Marktplaza daar kosten ze 119 euro (512 mb) en 145 euro (1 GB) maar ik weet niet of het betrouwbaar is om um daar te bestellen.

Heb wel goede reviews en ook wat slechte reviews gelezen op Amerikaanse fora, de geluidskwaliteit schijnt iedergeval goed te zijn. Ik vind Sandisk op zicht wel een goed merk ik hoor alleen dat de service minder is (en geen firmware updates etc. geloof ik).

Ik zit nu te twijfelen tussen de Sandisk 1Gb versie en de MobiBLU DAH1000 512MB die nu rond de 150 euro is, meer wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven.

Iemand tips? :/

Verwijderd

Ik ben ook wel geinteresseerd in deze speler

Linkjes
http://www.mozillaquest.c...dio-Player01_Story01.html
http://portableaudio.engadget.com/entry/3474826493647815/

[b]Reviews[/b[
SanDisk SDMX1-256-A18 256MB MP3 Player
http://www.pricegrabber.c...uct_id=4927860/id_type=M/

Fabrikant:
http://www.sandisk.com/retail/dap.asp

Prijzen
BTW Alternate verkoopt deze spelers:
http://alternate.nl/

256 MB = EUR 69,00
512 MB = EUR 119,00
1 GB = EUR 159,00

Specs
Plug and play (MSC, dus ook geschikt voor Windows® XP, Windows 2000, Windows ME, Mac® OS 10.1.2+ en Mac OS9.2.1+. (Extra driver voor Windows 98 SE wordt meegeleverd)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 18:33 ]

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:12
M'n zusje wilde hem ook kopen, maar bij Dixons kost ie in de winkel € 90,- terwijl op de site staat dat hij via internet voor € 69,99 te koop is. Alleen staat er dan bij dat ze niet in voorraad zijn in het internet magazijn. Beetje jammer is dat dan.

Ik vraag me alleen af of dat wel handig werkt met dat knopje(joystick).

[ Voor 17% gewijzigd door Jozz op 06-01-2005 14:58 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

ik heb de rode de 256Mb besteld, als het goed is krijg ik hem woensdag binnen

ik zal mijn bevindingen hier even posten

00.5 moreevolved

Verwijderd

00.5 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:49:
ik heb de rode de 256Mb besteld, als het goed is krijg ik hem woensdag binnen

ik zal mijn bevindingen hier even posten
Heb je hem al binnen? Zoja kun je je bevindingen posten?

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Waarom blijft het hier zo stil?
Het lijkt mij een erg interessante speler nl.
Klein, goed geluid, heel behoorlijk desing, ook aardig net geplaatste knopjes, en above all: veel mb's voor (relatief) weinig geld.

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

ernst schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:41:
Waarom blijft het hier zo stil?
Het lijkt mij een erg interessante speler nl.
Klein, goed geluid, heel behoorlijk desing, ook aardig net geplaatste knopjes, en above all: veel mb's voor (relatief) weinig geld.
Dat vraag ik mij ook af... (subtiele kick :P)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 1024 Mb versie hij ziet er strak uit alhoewel de plastic behuizing er misschien een beetje cheap uitziet. Hij weegt daardoor ook niks. Zit een USB kabel bij een plastic doorzichtig hoesje, cd met software (niet gebruikt btw) en heel erg beknopte instructions, je kan beter op de online manual kijken voor uitgebreide instructions. Tevens zit er een elastieke band bij om de player om je arm te dragen (wel minder dat er geen soort van keycord bijzit).

Geluidskwaliteit was naar mijn mening goed, mis alleen instellingen voor bassgeluid maar geluidskwaliteit ligt ook aan de headphones. Je kan vrij veel veranderen zoals equalizer instellen, je kan met mappen werken, ID3tag aan of uit, scherm omdraaien voor rechts of linkshandig, radio met 20 voorkeuze zenders, geluid opnemen, sleepfunctie, duur van backgroundlight (10 sec. aan tot hele tijd aan) etc.

Alleen na een paar weken hoorde ik kleine ruisjes tussendoor heel irritant het lag niet aan de mp3's of aan de headphones. Tevens is hij ook een paar keer blijven hangen maar dit heb ik bij meerdere MP3 spelers gehad moet je weer batterij eruit halen er er weer in doen.

Ben nu bezig met de klantenservice van Sandisk. Hoor namelijk dat hun service niet al te best is. Maar waarschijnlijk moet ik hem opsturen en krijg ik een nieuwe.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:02:
Ik heb de 1024 Mb versie hij ziet er strak uit alhoewel de plastic behuizing er misschien een beetje cheap uitziet. Hij weegt daardoor ook niks. Zit een USB kabel bij een plastic doorzichtig hoesje, cd met software (niet gebruikt btw) en heel erg beknopte instructions, je kan beter op de online manual kijken voor uitgebreide instructions. Tevens zit er een elastieke band bij om de player om je arm te dragen (wel minder dat er geen soort van keycord bijzit).

Geluidskwaliteit was naar mijn mening goed, mis alleen instellingen voor bassgeluid maar geluidskwaliteit ligt ook aan de headphones. Je kan vrij veel veranderen zoals equalizer instellen, je kan met mappen werken, ID3tag aan of uit, scherm omdraaien voor rechts of linkshandig, radio met 20 voorkeuze zenders, geluid opnemen, sleepfunctie, duur van backgroundlight (10 sec. aan tot hele tijd aan) etc.

Alleen na een paar weken hoorde ik kleine ruisjes tussendoor heel irritant het lag niet aan de mp3's of aan de headphones. Tevens is hij ook een paar keer blijven hangen maar dit heb ik bij meerdere MP3 spelers gehad moet je weer batterij eruit halen er er weer in doen.

Ben nu bezig met de klantenservice van Sandisk. Hoor namelijk dat hun service niet al te best is. Maar waarschijnlijk moet ik hem opsturen en krijg ik een nieuwe.
Leuk, klinkt goed :)
Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Ik heb de Sandisk 256 - Mb versie vorige week gekocht. Ik heb hem nu dus een weekje
en hij bevalt mij erg goed. Ik heb hem bij Dixons gekocht voor € 89,95. Dit komt op het zelfde neer als dat je hem bij alternate.nl besteld en hem thuis laat bezorgen. Dan ben je ongeveer
€ 82 kwijt.
De Sandisk is een heel leuk spelertje met veel functies. Het enige nadeel vind ik dat er geen keycord bij zit. Je kunt hem dus niet om je nek hangen. Weet iemand waar ik los z'on keycord voor een mp3-speler kan kopen???
Al met al is de Sandisk mp3-speler een fijne mp3-speler.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
**kick**

Ondertussen nog meer mensen ervaring met deze MP3 speler? Ik overweeg deze MP3 speler ook te halen, omdat ie goedkoop is en een FM Radio heeft. Ik heb nu een goedkoop kl*teding van Apacer en die heeft een heleboel nadelen, zoals korte batterijduur, slechte bediening e.d.

Ik heb wel een paar reviews gevonden, maar ik zou nog wel willen weten hoe de bediening is en het displaytje (welke info erop staat e.d. liefst pics ;)). En evt. nog meer positieve of negatieve ervaringen.

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 18:52
Er zijn nu nieuwe modellen op komst:
http://www.mobilewhack.co...ansa_c150_mp3_player.html

Ook de huidige m250 (met 2 gig) is voor zo een 150 euro te koop. Voordeel is trouwens dat je een gewone AAA-batterij kan gebruiken. Dus geen gedonder met spelers die je niet kan gebruiken omdat de accu staat te laden |:(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jij noemt het een voordeel, ik noem het een nadeel :P De specs zijn niet bepaald bijzonder, maar de prijs is niet verkeerd. Ik denk wel dat Sandisk degelijke apparaatjes levert, dus wellicht is deze speler wel interessant. Wachten op wat reviews dus :)

• cc12
RoD schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:39:
Jij noemt het een voordeel, ik noem het een nadeel
Kan je precies uitleggen wat je bedoelt?

[ Voor 5% gewijzigd door cc12 op 31-01-2006 00:16 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb liever een speler met een interne accu. Ook AAA batterijen moet je weer opladen, en die dingen laat ik overal rondslingeren. Een speler met een interne accu gooi ik gewoon aan de lading zodra ik thuiskom, simpel.
Persoonlijk heb ik gewoon liever een interne accu :)

• cc12
AAA batterijen zou je ook los kunnen kopen en natuurlijk kan je ook meerdere AAA accu's kopen zodat je die in no-time kan wisselen (als je ze vantevoren al opgeladen hebt). Als jij een speler hebt met een interne accu kan je die niet direct weer gebruiken. Dat vind ik dus het nadeel van een speler met interne accu.

Wat ik wel het voordeel vind van zulke spelers met interne accu is dat ze over het algemeen wat kleiner/platter zijn van formaat (zoiets als de Apple Nano)

• RoD
  • Niet online

RoD

True, dat is inderdaad waar. Maar mijn ervaring ermee is dat je er nooit genoeg van hebt, want of je vergeet de lege batterijen op te laden (je hebt immers nog volle) of je laat ze overal slingeren.
Maar zoals ik al zei, persoonlijke kwestie natuurlijk.
Sandisk heeft nu beide type spelers, dus je kunt kiezen :)
Pagina: 1