Toon posts:

[BT] Telefoon verbreekt de verbinding.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een bluetooth adapter voor me computer.
Ook ben ik in het bezit van een SE T630.

Zodra ik op deze telefoon kies voor verbinden met de pc of visaversa.. dan verbreekt de telefoon de verbinding!

Ik wil namelijk skypen via me telefoon :)

Ondertussen heb ik al handleidingen gevonden hoe ik alles moet instellen e.d.
Maar daar zie ik niet wat je moet doen als de telefoon de computer disconnect.

Ook heb ik me telefoon als gereset naar fabriek instellingen(eerst kon ik namelijk helemaal geen verbinding krijgen).
En ik heb de nieuwe drivers voor m'n sitecom bluetooth adapter geinstalleerd.

Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat de verbinding het langer vol blijft houden als 2 sec. ? :)

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 12:42
Volgens mij kan het zijn dat je je dongle en je phoon nog moet pairen, dwz dat je een soort van key moet ingeven zodat de dongle weet dat hij verbinding mag maken. Maybe dat je het in die trant moet zoeken :?

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een pincode in moeten voeren op biede apparaten en nu staat de computer ook in de lijst met beschikbare apparaten.

Bestanden verzenden kan wel tussen beide.
Maar zodra ik kies voor verbinding dan vliegt hij eruit!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
Wat jij wil kan niet om de doodsimpele reden dat je telefoon het benodigde profiel niet heeft
BT heeft voor elke functie een profiel... telefoons hebben helaas alleen het Headset en een Sync profiel...
wat jij wil kan nog met geen enkele telefoon
wel met een BT headset

en check www.dualphone.nl voor een DECT telefoon die met Skype en gewoon KPNlijntje kan werken!