[Battlefield] 1942 en Vietnam ww2 mod

Pagina: 1
Acties:

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Ik heb de tips uit de bf1942 en vietnam maps gevolgd dwz videodefault.con aangepast. Ik heb fora van fansites ed afgestruind. Ik heb BF1942 opnieuw erop gezet en ervoor gezorgd dat alle patches erop stonden. geen antivirus op de achtergrond of wat voor 'n applicatie dan ook.

Toch kan ik niet meedoen met online spelletjes. Crash to desktop krijg ik elke keer, vooral met bf1942, niks doet het en ik heb niet eens mods oid geïnstalled. Ik zou wel zonder de jongste patch willen spelen maar alle servers die ik tegen kom zijn 1.61. Ik weet dat de jongste incremental patches voor problemen zorgden bij sommigen maar ik krijg het maar niet recht. Als ik bfv eraf haal en er weer opzet met eerst alle mods daarna de patches, dan heb ik nog het zelfde probleem.

Zou het zinvol zijn als ik met regedit alles wat als 1.6 staat aangegeven verander naar 1.61? Ik heb dat nog niet geprobeerd want ik zie niet waarom dat zou werken maar ja je weet maar nooit.

bedankt alvast

And it goes BRAAAAAPP!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
*kick*

And it goes BRAAAAAPP!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

probeer eens in geavanceerde buroblad instellingen bij beeldscherm, aan te vinken dat hij enkel resos/herz hoogtes gebruikt die ondersteunt worden!?

Tevens je monitor driver installeren als deze als standaard beeldscherm word aangegeven...

Weet dat dit bij mij op me vorige config het oploste

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Hmm dat heb ik al ingesteld. Beeldscherm/ eigenschappen/ geavanceerd etc en dan in het tabblad setje van mijn gfx5900 ultra aangegeven dat op mijn reso alleen 60hz mag (dit werkte altijd) beeldscherm is bekend bij winxp nml compaq v710 ipv display adapter.

Ik ga toch maar een nieuwe driver proberen

And it goes BRAAAAAPP!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

volgens mij draait ie standaard 85hrz, je moet juist enkel aanvinken dat ie enkel herz getallen aangeeft die de monitor daadwerkelijk ondersteund, als je dan de allowallrefreshes op 1 zetten, zal ie bij elke resolutie in de video-options in de game er een hrz hoogte bij noteren, waardoor je de hoogste mogelijke refresh kunt selecteren.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
sain onez schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:38:
volgens mij draait ie standaard 85hrz, je moet juist enkel aanvinken dat ie enkel herz getallen aangeeft die de monitor daadwerkelijk ondersteund, als je dan de allowallrefreshes op 1 zetten, zal ie bij elke resolutie in de video-options in de game er een hrz hoogte bij noteren, waardoor je de hoogste mogelijke refresh kunt selecteren.
Al deze dingen heb ik aanstaan of ingesteld. Ik heb 'm geprobeerd met alles tussen 60 en 85hz, helaas nog geen effect. Zou het kunnen dat ik eerst de spellen dan de mods en dan de patches moet installeren?

And it goes BRAAAAAPP!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

bekend is dat je vietnam moet installeren dan 1.1 patch draaien dan alle mods die je wilt en daarna de 1.2 en daarna weer de 1.21

bekend probleem dat WW2 mod nie draait nadat je enkel de game en al 1.2 hebt draaien..

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
ww2mod was geinstalled bij mij 5 uur na release en dus voor 1.2 Het gezeik begon bij mij met die paniek patches van EA die alleen als incremental beschikbaar waren. Probleem doet zich alleen voor bij het online gaan. Connectie met server lukt maar spel daadwerkelijk starten niet. Gewoon vietnam en poe doen het wel. Ik heb EA maar eens gemailed

And it goes BRAAAAAPP!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Geen reactie van EA tot dusver helaas, opzich raar wat service ed ben ik van hen gewend. Ik had een nieuwe driver geiinstalled en nu kan ik online met bf1942 incl mods als dc. Alleen de ww2 mod voor BFV wil nog niet.

And it goes BRAAAAAPP!

Pagina: 1