Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Mooie foto's, vooral die overzichtsfoto vindt ik prachtig. Ik herken veel plaatsen, omdat ik in oktober ook in London ben geweest.
offtopic:
Wat je 'the eye' noemt is the 'London eye', maar hoe je dat noemt moet je zelf weten.
Wat je 'the eye' noemt is the 'London eye', maar hoe je dat noemt moet je zelf weten.
_@/'
vind 'overview' ook de uitschieter tss de foto's 
maar aan #15 is volgens mij ff een vlugge photoshop alike magical touch toegevoegd als ik die halo rond big ben zo zie
maar aan #15 is volgens mij ff een vlugge photoshop alike magical touch toegevoegd als ik die halo rond big ben zo zie
Die gloed die je ziet komt door het 'digital blenden' van een aantal foto's. Dat was wel nodig aangezien er bij die foto's zo'n groot verschil zat tussen de hoeveelheid licht in de lucht en het gebouw bijvoorbeeld, dat 1 van beide anders over/onderbelicht zou zijn.Dakoina schreef op zondag 02 januari 2005 @ 01:43:
vind 'overview' ook de uitschieter tss de foto's
Echter ik had een methode gebruikt van luminous-landscape, maar die werkt ook met gaussain blur en dat veroorzaakt die 'halo'. Maar als je die gaussain blur niet toepast is je hele foto onscherp...
ja klopt, maar als je nog ietsjes meer tijd spendeert aan de foto kun je die halo rand toch voor een groter gedeelte wegwerke. Maar kvind em zo ook wel mooi
kga nu niet gaan vitte daarop hoor
Ja kan wel met een andere methode, maar die duurt wat langer en daar had ik geen zin inDakoina schreef op zondag 02 januari 2005 @ 02:03:
ja klopt, maar als je nog ietsjes meer tijd spendeert aan de foto kun je die halo rand toch voor een groter gedeelte wegwerke. Maar kvind em zo ook wel mooikga nu niet gaan vitte daarop hoor
Mooie foto's alleen vind ik de eerste paar niet echt kenmerkend voor Londen. Later worden de foto's steeds beter
16 & 17 zijn hier mijn persoonlijke favorieten.
Heb je ook nog een gewoon "vakantiekiekje" van de City of Londen School? Vind nr16 een hele mooie foto, alleen kan me er nu zo weinig bij voorstellen waar dat logo ergens staat...
Heb je ook nog een gewoon "vakantiekiekje" van de City of Londen School? Vind nr16 een hele mooie foto, alleen kan me er nu zo weinig bij voorstellen waar dat logo ergens staat...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
3 is fijn! Ondanks de halo kan ik 15 erg lekker hebben. Zeer mooi overzicht bij 17.
Volgens mij heb ik al eens gereageerd op deze serie
Volgens mij heb ik al eens gereageerd op deze serie
Euhmm nee helaas nietXanderH schreef op zondag 02 januari 2005 @ 10:57:
16 & 17 zijn hier mijn persoonlijke favorieten.
Wat cool!, ik ben daar vorig jaar met kerst geweest. Leuk om die fotos te zien, ik vind #14 erg leuk omdat ik daar een tijdje toen op dat bankje gezeten heb.
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Nr 17 vind ik de beste.
https://fgheysels.github.io/
Wat een mooie foto's zeg, echt waar. Je kan er wat van, en zeker je composities echt heel mooi gedaan. Foto #3 vind ik echt geweldig !!
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Mooie foto's. Overigens heet 'the Eye' officieel 'London Eye' en in de volksmond 'Millenium Eye'.
Waar is foto #17 genomen? Lijkt me in the City, maar het komt me niet bekend voor. Heb je ook nog een foto van Harrods genomen? Die is ook altijd erg sfeervol.
Waar is foto #17 genomen? Lijkt me in the City, maar het komt me niet bekend voor. Heb je ook nog een foto van Harrods genomen? Die is ook altijd erg sfeervol.
#17 is vanaf de Saint Paul's Cathedral gemaakt. En heb geen foto van Harrods gemaakt...JoetjeF schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:44:
Mooie foto's. Overigens heet 'the Eye' officieel 'London Eye' en in de volksmond 'Millenium Eye'.
Technische kwaliteit van de foto's is goed. Goed te zien dat je een goede DSLR hebt.
Foto 1 en 2 vindt ik qua compositie niet geslaagd. Je onderwerp in het midden van de foto zetten levert meestal saaie plaatjes op. Dat je er wel oog voor hebt bewijst foto 3 imho, het stoort totaal niet dat de lijnen "afgekapt" worden, imho is dat juist sterk aan deze foto. HAd misschien iets rechter gekund, maar het kan ook barrel (?) distortion zijn. De rest van de foto's vind ik ook niet echt bijzonder qua compositie. De overzichtsfoto daarentegen is prachtig. Zo te zien met een statief gemaakt en een belichtingstijd van een seconde met f/12 ofzo ?
Foto 1 en 2 vindt ik qua compositie niet geslaagd. Je onderwerp in het midden van de foto zetten levert meestal saaie plaatjes op. Dat je er wel oog voor hebt bewijst foto 3 imho, het stoort totaal niet dat de lijnen "afgekapt" worden, imho is dat juist sterk aan deze foto. HAd misschien iets rechter gekund, maar het kan ook barrel (?) distortion zijn. De rest van de foto's vind ik ook niet echt bijzonder qua compositie. De overzichtsfoto daarentegen is prachtig. Zo te zien met een statief gemaakt en een belichtingstijd van een seconde met f/12 ofzo ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ah. the City dusMcFlipp schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:25:
#17 is vanaf de Saint Paul's Cathedral gemaakt. En heb geen foto van Harrods gemaakt...
Hoop dat je een goede tijd had. Heb zelf helaas geen camera, maar ik vind London altijd wel een stad dat geschikt is voor goede/aparte foto's.
Bij foto 3 is het idd barrel distortion (kit lensjeArfman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:39:
Technische kwaliteit van de foto's is goed. Goed te zien dat je een goede DSLR hebt.
Btw die overzichtsfoto:
ISO 400
1/6
f/4.5
Ik had geen statief bij me en daar was ook absoluut geen ruimte voor daar. Dus moest uit de hand, vandaar dat ik een groot diafragma heb gekozen. En hoger dan ISO 400 wil ik liever niet gaan, vind de ruis op ISO 800 al behoorlijk storend worden.
Pagina: 1