Geen leesbare gegevens in Memory Configurator *devver*

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Pubrock
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:38
Was bezig om uit te zoeken wat er aan uitbreiding aan geheugen van mijn HP Paviljoen 7965
er bij kon, non-eeg - sdram. Nu 2x128 met nog twee slotjes vrij.

Ik wou via Memory Configurator even kijken maar ik krijg geen tekst in de keuze vakken te voorschijn, via informatique lukt het me wel. Vreemd.
Lukt me ook niet via Merkshops pc-fabrikanten iets te voorschijn te krijgen.

Weet iemand welk vinkje ik verkeerd heb staan!!!!!!!.

XP sp2
IE
Norton Internet security (ook al uitgehad)
Alles incl. de nieuwste updates.

Sorry is wel een beetje off topic, maar anders kom ik niet verder met mijn keuze.

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem op zowel een P3 als een P2 met Windows 98se/IE6 en Win98se/IE5 (ja die laatste is nog aan het installen, word uiteindelijk een winxp, maar moest vanwege snelheid effe win98 eropknallen met everest zodat ik wist wat er inzat, en wat er aan te upgraden was, mogen jullie direct raden wat ik in de geheugenshop zocht)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Memory configurator :?

Wat dacht je van gewoon in de PMG FAQ te kijken, er staat in geschreven hoe je kunt nagaan wat voor en hoeveel geheugen er in je computer te stoppen is - sleutelwoorden 'chipset', 'geheugendichtheid', 'datalijnen' - als je dat uitzoekt heb je helemaal geen brakke progjes nodig ;)

Oslik blyat! Oslik!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat hij de configurator op http://shop.tweakers.net/geheugen bedoelt - die doet het bij mij ook niet. Ik schop 'm even naar Frontpage Algemeen zodat ik of een andere devver er morgen even naar kan kijken :)

Intentionally left blank

• Pubrock
crisp schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:06:
Ik denk dat hij de configurator op http://shop.tweakers.net/geheugen bedoelt - die doet het bij mij ook niet. Ik schop 'm even naar Frontpage Algemeen zodat ik of een andere devver er morgen even naar kan kijken :)
OK, bedankt. Klaarblijkelijk hebben er toch meer last van.
Uiteraard kom ik er met FAQ er ook uit maar het zou toch fijn zijn of dit ook werkt.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Titelfix :).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dit moment is er een bestand met data die wordt aangeleverd door Informatique leeg waardoor er geen data voor de configurator aangereikt kan worden.

• Pubrock
Femme schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:26:
Op dit moment is er een bestand met data die wordt aangeleverd door Informatique leeg waardoor er geen data voor de configurator aangereikt kan worden.
OK bedankt voor het uitzoeken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.