[IE6] Gereed, maar met fouten op de pagina

Pagina: 1
Acties:

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:39
Beste luitjes,

Ik wil internetbankieren via een (niet Nederlandse) bank, echter wanneer het pop-up venster moet komen gaat het helaas niet verder.

De pagina is geladen maar linksonderin staat "gereed, maar met fouten op de pagina"
De melding bevat:
Regel: 46
Teken: 9
Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code : 0
URL: https://banking.raiffeisen.at/html....... etc

Wat ik al heb gedaan:
Ik heb inmiddels Java plugin geinstalleerd.
Diverse regsrv dll uitgevoerd confrom Microsoft.
Temps van internet en cookies verwijderd (tevens ook history gewist)
Draait op XP met sp2
IE versie 6.0.2900.2180_xpsp_sp2.rtm...etc

Draai verders nog Norton Anitvirus (script blocking staat op off, mocht niet baten) en ZoneAlarm
Popkiller staat uit evenals de popup block actie van IE zelf

Als ik op de link klik die ik kan aanklikken mocht niet werken verschijnt als ik met mijn cursor op de link ga staan linksondering "javascript: openmanually" echter gebeurt ook niks. |:(

Iemand nog suggeste behalve een complete herinstallatie? 8)7

wijze woorden

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

heb je ook al eens geprobeerd om een CRTL-F5 te doen? En heb je toevallig gekeken naar de 'certificates' die geïnstalleerd zijn bij Internet Explorer?

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
<flauw> Waarschijnlijk heb je een valse virusscanner, Norton Anitvirus bestaat namenlijk helemaal niet :+ </flauw>
Heb je al eens met een andere browser geprobeerd, zoals Mozilla firefox bijvoorbeeld, of Opera?

[ Voor 33% gewijzigd door Tofu op 02-01-2005 00:15 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Het lijkt er op dat hun Javascript niet helemaal naar behoren werkt, daarvoor hoef je niet de JAVA plugin opnieuw te installeren, dat heeft niets met elkaar te maken. Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet je zeker dat alle pop-up killers uitgeschakeld zijn? Heb je het probleem niet op meerdere sites?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.